A:sta

128

Kysyisin hieman pirin käytöstä.

-Kun piriä piikitetään, niin millaisia määriä yleensä käytetään? 1/2 nokitusannoksista? vähemmän?

-Kuinka aine muutetaan nestemäiseen muotoonsa? Elokuvasta tutulla tyylilläkö(=lusikka, vettä ja ainetta, kuumennetaan, kunnes liukenee)

-Käykö piikittäminen ihan normaalisti ja minne olis paras koittaa?

Niin ja vielä kysymys, että mistä voi hankkia piikittämiseen tarvittavia välineitä? En ole kokeilemassa tuota... ainakaan tässä vaiheessa, mutta kiinostaisi tietää.

-vauhtia lisää-

26

4713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten

      että jos välttämättä haluat sitä kaikkein vahingollisinta junttihuumetta käyttää, niin älä ainakaan piikitä. Tiedätkö mikä on absessi? Katsopa googlesta. Löydät niitä käsivarsien tukkeutuneista suonista muutaman vuoden päästä. Ja kaulaan piikittäminen (kun suonet ovat vetäytyneet) johtaa väistämättä seuraavan infektion myötä mielenkiintoisiin seurauksiin. Kun siirryt sormiin seurauksina voi olla kuolioita. Nivusten imusolmukkeet tykkäävät kun ne tulehtuvat paskaisista neuloista.

      Puhtaat välineet on sitten pakolliset, kaikilla niillä kovilla jätlillä ja kimmoilla jotka mainostaa miten piri on vitun jees ja niillä ei oo mitään ongelmia siitä johtuen, on hepatiitti. Kaikilla. Sosiaalityöntekijät on aika epätoivoisia kun narkkareista (lue=huumeita injektoivat) on se mieliala että hepatiitti on ihan normaalia, kuuluu asiaan.Jos joku toinen saa sen, so what.

      Onnea valitsemallasi tiellä.

      • 128

        En tosiaankaan tässä vaiheessa ole aloittamassa piikittämistä. Piriä käytän harvoin, itse asiassa, vain muutaman kerran käyttänyt nokittamalla. Joskus EHKÄ tulevaisuudessa kerran kiinnostaisi kokeilla. Tiedän, että tulevaisuuden suunnitelmani kuulostavat melko tyhmiltä, mutta huumeet/piri ei kuitenkaan ole se juttu, mitä tulevaisuudelleni suunnittelen. Sanoin myös, että ne kovat jätkät ym, jotka mainostavat... Minulle on kyllä mainostettu, mutta vielä kovempien jätkien toimesta. Koska pidän niitä jätkiä kovempina, jotka kertovat pirin olevan haitallinen, todella vaarallinen huume, eikä niitä, jotka mainostavat sitä "kokeile nytten, tää on tosi siistii jne jne..." Jos joskus kokeilen muulla tavalla kyseistä ainetta on minulle ehdoton ehto käyttänättömät puhtaat välineet. En myöskään juuri pyöri muiden käyttäjien kanssa, enkä tunne paljoakaan heitä. En ota kirjoitusta saarnana, päin vastoin, uskon ja tiedän, että kirjoituksessasi on perää. Niin, jos tulee tarve puhtaille välineille, niin saako niitä mistään? Mitään rikollista, kuten varastamista en niiden eteen rupea tekemään. Jos ei löydy, niin ei ole kokeilukaan sen arvoista, jos ylipäätäni joskus päätän kokeilla =) Jos jollain on käytännön kokemusta, niin kuulen mielelläni.


      • HÖRHÖR

        kieleen.
        Tosin menee makuaisti,
        mutta eipä ole nälkäkään.
        sano


      • ...
        128 kirjoitti:

        En tosiaankaan tässä vaiheessa ole aloittamassa piikittämistä. Piriä käytän harvoin, itse asiassa, vain muutaman kerran käyttänyt nokittamalla. Joskus EHKÄ tulevaisuudessa kerran kiinnostaisi kokeilla. Tiedän, että tulevaisuuden suunnitelmani kuulostavat melko tyhmiltä, mutta huumeet/piri ei kuitenkaan ole se juttu, mitä tulevaisuudelleni suunnittelen. Sanoin myös, että ne kovat jätkät ym, jotka mainostavat... Minulle on kyllä mainostettu, mutta vielä kovempien jätkien toimesta. Koska pidän niitä jätkiä kovempina, jotka kertovat pirin olevan haitallinen, todella vaarallinen huume, eikä niitä, jotka mainostavat sitä "kokeile nytten, tää on tosi siistii jne jne..." Jos joskus kokeilen muulla tavalla kyseistä ainetta on minulle ehdoton ehto käyttänättömät puhtaat välineet. En myöskään juuri pyöri muiden käyttäjien kanssa, enkä tunne paljoakaan heitä. En ota kirjoitusta saarnana, päin vastoin, uskon ja tiedän, että kirjoituksessasi on perää. Niin, jos tulee tarve puhtaille välineille, niin saako niitä mistään? Mitään rikollista, kuten varastamista en niiden eteen rupea tekemään. Jos ei löydy, niin ei ole kokeilukaan sen arvoista, jos ylipäätäni joskus päätän kokeilla =) Jos jollain on käytännön kokemusta, niin kuulen mielelläni.

        "Jos joskus kokeilen muulla tavalla kyseistä ainetta on minulle ehdoton ehto käyttänättömät puhtaat välineet ..... Mitään rikollista, kuten varastamista en niiden eteen rupea tekemään"

        Näinhän sitä kuvitellaan, totuus on kuitenkin toisenlainen.


      • järkevän
        128 kirjoitti:

        En tosiaankaan tässä vaiheessa ole aloittamassa piikittämistä. Piriä käytän harvoin, itse asiassa, vain muutaman kerran käyttänyt nokittamalla. Joskus EHKÄ tulevaisuudessa kerran kiinnostaisi kokeilla. Tiedän, että tulevaisuuden suunnitelmani kuulostavat melko tyhmiltä, mutta huumeet/piri ei kuitenkaan ole se juttu, mitä tulevaisuudelleni suunnittelen. Sanoin myös, että ne kovat jätkät ym, jotka mainostavat... Minulle on kyllä mainostettu, mutta vielä kovempien jätkien toimesta. Koska pidän niitä jätkiä kovempina, jotka kertovat pirin olevan haitallinen, todella vaarallinen huume, eikä niitä, jotka mainostavat sitä "kokeile nytten, tää on tosi siistii jne jne..." Jos joskus kokeilen muulla tavalla kyseistä ainetta on minulle ehdoton ehto käyttänättömät puhtaat välineet. En myöskään juuri pyöri muiden käyttäjien kanssa, enkä tunne paljoakaan heitä. En ota kirjoitusta saarnana, päin vastoin, uskon ja tiedän, että kirjoituksessasi on perää. Niin, jos tulee tarve puhtaille välineille, niin saako niitä mistään? Mitään rikollista, kuten varastamista en niiden eteen rupea tekemään. Jos ei löydy, niin ei ole kokeilukaan sen arvoista, jos ylipäätäni joskus päätän kokeilla =) Jos jollain on käytännön kokemusta, niin kuulen mielelläni.

        ja rationaalisen kuuloisesti vastaat, mutta järkeä ei tunnu löytyvän. Kun on kerran piikittänyt on kynnys tehdä se kamapäissä uudestaan paljon pienempi. Vaikka millä värkeillä. Ei kaikki hepatiitit tule paskanarkkareille puiston kulmalla. Piikitetyn pirin nousu kolisee, ja muissa kamoissa himo kasvaa. Puhtaita neuloja saa jouhevasti apteekista, sitä ei tarvitse jännittää.

        EI ole sama asia nokittaa, ottaa pommilla tai piikittäää. Äläkä ota pommejakaan, vatsan limakalvot syöpyy. Yhtä epämukavaa kuin miltä kuulostaa.


    • HÖRHÖR

      keskelle ohtaa (suom: otsaa).
      Muista:
      Hamarapuolella.
      Ei tule niin paljon sotkua.
      sano

    • del *.*

      mutta siitä vain.
      Pistä piikki vaikka suoraan valtimoon. Tehoaa.

      DORKA!

      PS. Ota vauhtia lisää kun juokset asuntosi ympäri ja potkit itseäsi perseeseen.
      Hyviä psykooseja.

      • 128

        Pakko jotenkin kommentoida edellistä viestiä, mutta en keksi mitään sanottavaa.

        Vaikkakin tämä on jo kaikkien tiedossa, niin kerron tämän nyt kuitenkin... En kysynyt tässä, että kannattaako minun käyttää? En myöskään kysynyt, että onko se vaarallista? Tiedän molempiin vastauksen, joten se siitä.

        Asialliset "saarnat" kyllä luen ja otan tosissani ja ne ehkä joskus ovat osana päätöksen tekooni, niinkuin niin moni muukin asia. Haukkumaviestit ym. huutelut sen sijaan jätän lukematta tosissaan.

        Jos haluatte vastata johonkin muuhun kysymykseen, kuin alkuperäisessä viestissä kysyin, niin vapaasti, mutta vastausta tulin hakemaan lähinnä omaan kysymykseeni, joten...

        Mutta en pidä forumeilla kiistelyistä, joten en sitä aloita, tai ainakaan jatka tämän pidempään. Edelleen kysymyksiini saa laittaa vastauksia.

        Tuli tuossa uusi kysymys mieleen tänään, jonka kysyn tässä samalla. Kuinka eroittaa epäpuhtaan aineen puhtaasta? Maistuuko se erilaiselta, sulaako se erilailla, tai onko mitään kotikonsteja, jolla voisi testata asiaa?


      • del *.*
        128 kirjoitti:

        Pakko jotenkin kommentoida edellistä viestiä, mutta en keksi mitään sanottavaa.

        Vaikkakin tämä on jo kaikkien tiedossa, niin kerron tämän nyt kuitenkin... En kysynyt tässä, että kannattaako minun käyttää? En myöskään kysynyt, että onko se vaarallista? Tiedän molempiin vastauksen, joten se siitä.

        Asialliset "saarnat" kyllä luen ja otan tosissani ja ne ehkä joskus ovat osana päätöksen tekooni, niinkuin niin moni muukin asia. Haukkumaviestit ym. huutelut sen sijaan jätän lukematta tosissaan.

        Jos haluatte vastata johonkin muuhun kysymykseen, kuin alkuperäisessä viestissä kysyin, niin vapaasti, mutta vastausta tulin hakemaan lähinnä omaan kysymykseeni, joten...

        Mutta en pidä forumeilla kiistelyistä, joten en sitä aloita, tai ainakaan jatka tämän pidempään. Edelleen kysymyksiini saa laittaa vastauksia.

        Tuli tuossa uusi kysymys mieleen tänään, jonka kysyn tässä samalla. Kuinka eroittaa epäpuhtaan aineen puhtaasta? Maistuuko se erilaiselta, sulaako se erilailla, tai onko mitään kotikonsteja, jolla voisi testata asiaa?

        myönnän että viestini oli asiaton ja pyydän anteeksi.

        Suututtaa vain kun niin moni kaveri on kuollut kyseiseen aineeseen. (od, tai epäpuhtaus) Mistä sen tietää?

        Sitten eräät kaverini pakeni ympäri suomea pirivelkojen takia. Yksi puukotettiin ja toinen
        potkittiin sänkyynsä kuoliaaksi.

        Joten näen punaista aina kun joku mainitsee pirin.
        Jatkossa en kommentoi kyseistä ainetta tällä palstalla vaan pidän mölyt mahassani.


      • 128
        del *.* kirjoitti:

        myönnän että viestini oli asiaton ja pyydän anteeksi.

        Suututtaa vain kun niin moni kaveri on kuollut kyseiseen aineeseen. (od, tai epäpuhtaus) Mistä sen tietää?

        Sitten eräät kaverini pakeni ympäri suomea pirivelkojen takia. Yksi puukotettiin ja toinen
        potkittiin sänkyynsä kuoliaaksi.

        Joten näen punaista aina kun joku mainitsee pirin.
        Jatkossa en kommentoi kyseistä ainetta tällä palstalla vaan pidän mölyt mahassani.

        Ymmärrän toki, jos sinulla, tuttavillesi on niin käynnyt =( Itselläni on tarkoituksena käyttää (ei piikittämällä) satunnaisesti. Niin kuin varmaan jokaisella ensimmäisen kokeilleella. Ja jos tulee pidempään käytettyä, niin pitää sitten taukoja. Nyt olen jo 3:tta päivää nokittanut, tosin ilmeisen pieniä annoksia, koska kattelin muiden satunnaiskäyttäjien tarinoita joissa on käytetty huomattavan isoja annoksia, omaan verrattuna.

        En hae päihteillä "soosia" "sammumista" "kauheeta pöhnää" "kovaa meininkiä" vaan lähinnä rentoutumista ja mukavia oloja, kuitenkin niin, että homma ei mene yli (Kuultu kaiketi ennekin.)

        Taas on puheripuli päällä, joten jatketaampa eteenpäin: Tuli tässä yön aikana mieleen yks homma ja koitin kovasti googlesta hakea apua, mutta ilman tulosta. Elikkä, kuinka piri nokittaessa tasoitetaan oikein?

        Ensimmäisellä kokeilukerrallani minulle tarjottiin, pitkän saarnan jälkeen, että voit ottaa jos haluat, mutta täysin omalla vastuulla jne jne... Kyseessä ei ollut mikään riita, että en saa, vaan heillä oli ja tarjosivat minullekkin, niin halutessaan

        Siinä sitten muistelen jotenkin hämärästi, että väsääjä olisi jotain maininnut tasoittamisesta, että sitä ei saa tehdä väärin, mutta en ole ollenkaan varma muistanko väärin? Ennen kuin rupesin pohtimaan kysymystä. Tasoitin veitsellä cd-kotelon päällä, niin teräosalla halkaisten kristallit, kuin sivuosalla painamalla sen cd:tä vasten ja "klöntittämällä" sen takaisin kasaan.

        Tein tasoitukset melko huolella, kun en tykkää nokittaa kokkareisena. Tuli sitten mieleen, että onkohan tuolla veitsellä "leikkaamisella" jotain väliä? Samaan tyyliin, kun hienontaisi salaatia tai jotain muuta... Tuntui, että noin joka toinen viiva oli ok, joka toinen hieman vaisu? Vaiko onko tuolla tasoittamisella ylipäätänsä väliä? Ja mikähän mahtaa olla kunnon nimi tuolle "tasoitukselle"?


      • HÖRHÖR
        128 kirjoitti:

        Ymmärrän toki, jos sinulla, tuttavillesi on niin käynnyt =( Itselläni on tarkoituksena käyttää (ei piikittämällä) satunnaisesti. Niin kuin varmaan jokaisella ensimmäisen kokeilleella. Ja jos tulee pidempään käytettyä, niin pitää sitten taukoja. Nyt olen jo 3:tta päivää nokittanut, tosin ilmeisen pieniä annoksia, koska kattelin muiden satunnaiskäyttäjien tarinoita joissa on käytetty huomattavan isoja annoksia, omaan verrattuna.

        En hae päihteillä "soosia" "sammumista" "kauheeta pöhnää" "kovaa meininkiä" vaan lähinnä rentoutumista ja mukavia oloja, kuitenkin niin, että homma ei mene yli (Kuultu kaiketi ennekin.)

        Taas on puheripuli päällä, joten jatketaampa eteenpäin: Tuli tässä yön aikana mieleen yks homma ja koitin kovasti googlesta hakea apua, mutta ilman tulosta. Elikkä, kuinka piri nokittaessa tasoitetaan oikein?

        Ensimmäisellä kokeilukerrallani minulle tarjottiin, pitkän saarnan jälkeen, että voit ottaa jos haluat, mutta täysin omalla vastuulla jne jne... Kyseessä ei ollut mikään riita, että en saa, vaan heillä oli ja tarjosivat minullekkin, niin halutessaan

        Siinä sitten muistelen jotenkin hämärästi, että väsääjä olisi jotain maininnut tasoittamisesta, että sitä ei saa tehdä väärin, mutta en ole ollenkaan varma muistanko väärin? Ennen kuin rupesin pohtimaan kysymystä. Tasoitin veitsellä cd-kotelon päällä, niin teräosalla halkaisten kristallit, kuin sivuosalla painamalla sen cd:tä vasten ja "klöntittämällä" sen takaisin kasaan.

        Tein tasoitukset melko huolella, kun en tykkää nokittaa kokkareisena. Tuli sitten mieleen, että onkohan tuolla veitsellä "leikkaamisella" jotain väliä? Samaan tyyliin, kun hienontaisi salaatia tai jotain muuta... Tuntui, että noin joka toinen viiva oli ok, joka toinen hieman vaisu? Vaiko onko tuolla tasoittamisella ylipäätänsä väliä? Ja mikähän mahtaa olla kunnon nimi tuolle "tasoitukselle"?

        silloin kun aloittelin nuorempana.
        Että homma hanskassa. Viihdekäyttöä.

        Lopussa en ajatellut mitään, mutta oli kuitenkin homma "hanskassa".
        Makailin lepositeissä (kaunis nimi pakkopaidalle) kun pukkasi psykoosit päälle.

        Tänään en ajattele mitään. Olen kiitollinen, että olen vielä hengissä.

        Poikani tosin vetää nykyään polakkaa, mutta sekin on vain "viihdekäyttöä" ja tasoittaa hermoja.

        Odottelen, että pyytäiskö joskus apua. Tietää mun tarinani. Olen odottanut 10 vuotta.
        sano
        odottaa


    • molli

      kuumenneta vaan se liukenee kylmään veteen.Jos ei liukene tai jos liuos muuttaa väriään/samenee on joukkoon sekoitettu jotain muuta.
      (Elokuvissa lämmittävät heroiinia tai crackia tai sulattavat pillereitä)

      Nokitusmäärästä voi aloittaa piikityksen mutta muista,että toleranssi kasvaa hyvin nopeasti otit sitten nenään tai suoneen.

      Miksi et kokeile suun kautta?Paperissa tai ilman.

      Itse olen käyttänyt piriä yli kymmenen vuoden ajan,silloin tällöin ja piikittänyt noin kerran vuodessa.
      Minusta se on hieman ylimainostettua ja aiheuttaa vaan lisää "duunia" ja vaikeuksia.Siis varusteiden hankinnan ja kunnossapidon ja niiden salailun ja oikean paikan ja seuran valikoinnin.
      Ja kaikki sosiaaliset jutut ja kiemurat jos väärä tyyppi ne löytää jne.

      Paljon vaivattovampaa pitää pussi taskussa ja siitä välillä maistella.

      • 128

        Kiitoksia erittäin valaisevasta tekstistä. Tuohon kiteytyy oikeastaan kaikki kysymyksieni vastaukset. Olen huomannut, että jo parin päivän käyttö nostaa toleranssia mukavasti. Haluaisin vielä tietää tuosta tasoituksesta, joita edellisissä viesteissä kyselin. Nyt muutaman kommentin lukeneena olen pitkälti tullut siihen tulokseen, että piikittäminen on ehkä liian vaivalloista ja turhaa säätämistä.


      • En oikein tiedä
        128 kirjoitti:

        Kiitoksia erittäin valaisevasta tekstistä. Tuohon kiteytyy oikeastaan kaikki kysymyksieni vastaukset. Olen huomannut, että jo parin päivän käyttö nostaa toleranssia mukavasti. Haluaisin vielä tietää tuosta tasoituksesta, joita edellisissä viesteissä kyselin. Nyt muutaman kommentin lukeneena olen pitkälti tullut siihen tulokseen, että piikittäminen on ehkä liian vaivalloista ja turhaa säätämistä.

        mitä tarkoitat tasoituksella.Mikäli meinaat vain aineen hienontamista niin ei tyylillä väliä ole.

        Olen nähnyt kaikkea käytettävän;tehosekoittajasta käyntikorttiin, eikä mikään mekaaninen silppuaminen (ilman lämpöä) vaikuta laatuun.

        Piri kannattaa säilyttää ilmatiiviisti.Se laimenee jos esim. makaa kauan peilinpäällä
        Ei nopeasti,ei ole kysymys tunneista vaan päivistä.

        (Huomaa vielä,että tässäkin tarvitaan välineitä ja sopivaa paikkaa ja valaistusta.)


    • jebajee

      urpo oot.....mahdatko olla ees tosissas?
      "en ole ajatellut piikittää mutta haluaisin tietää kaiken siitä"
      etkös vois saman tien mennä vaikka katolles huuteleen että ottaisko joku alhaalla ystävällisesti kiinni JOS sattuisit jonain päivänä haluta hyppäämään.
      idiootti.

      • hanski

        Ei se tee ihmisestä idioottia jos joskus haluu kokeilla jotain huumeita. Kannattas ehkä mennä keskustelemaan aiheesta ennemminki tonne paihdelinkki.fi sivuille. Enemmän asiallista infoa eikä aleta haukkumaan idiootiks.
        Ite en kyl pidä pirii niin ihanana aineena, en nää mitää järkee siin valvomisessa vaik alussa oiski pientä euforiaa, tolekin tulee niin nopeesti.


      • jebajee
        hanski kirjoitti:

        Ei se tee ihmisestä idioottia jos joskus haluu kokeilla jotain huumeita. Kannattas ehkä mennä keskustelemaan aiheesta ennemminki tonne paihdelinkki.fi sivuille. Enemmän asiallista infoa eikä aleta haukkumaan idiootiks.
        Ite en kyl pidä pirii niin ihanana aineena, en nää mitää järkee siin valvomisessa vaik alussa oiski pientä euforiaa, tolekin tulee niin nopeesti.

        ei kokeilu ole sama asia kun se kun täällä kehuu jo muutaman päivän valvoneensa?
        omakohtaisena kokemuksena voin kertoa että itse jäin ensimmäisestä piikistä jumiin enkä sitä kurjuutta sen kanssa elämisestä/siitä eroon pääsemisestä kellekkään soisi.


      • hanski
        jebajee kirjoitti:

        ei kokeilu ole sama asia kun se kun täällä kehuu jo muutaman päivän valvoneensa?
        omakohtaisena kokemuksena voin kertoa että itse jäin ensimmäisestä piikistä jumiin enkä sitä kurjuutta sen kanssa elämisestä/siitä eroon pääsemisestä kellekkään soisi.

        En epäile etteikö kertomas pidä paikkaansa, enkä itsekään sois useimmille (kusipäät on sit erikseen) sitä kurjuutta, vaikken ite ookaan siihen jumiin jääny.

        Mut kysyisin: Onko tietämykses siitä että "jäit ensimmäisestä piikistä jumiin" selvinny sulle nyt vuosien päästä, vaik tuliko jo seuraavana päivänä kun olit ekat vedot vetäny, tajuntaas tietosuus: "Ohhoh, nyt jäinki sitte jumiin tästä, nyt oon toivottomasti riippuvainen, kuis tässä nyt näin kävi?"
        Se kuuluisa ensimmäin piikki on kyl yleensä jälkiviisautta vaikken vähättelekään ilmiön efektiivisyyttä.


      • jebajee
        hanski kirjoitti:

        En epäile etteikö kertomas pidä paikkaansa, enkä itsekään sois useimmille (kusipäät on sit erikseen) sitä kurjuutta, vaikken ite ookaan siihen jumiin jääny.

        Mut kysyisin: Onko tietämykses siitä että "jäit ensimmäisestä piikistä jumiin" selvinny sulle nyt vuosien päästä, vaik tuliko jo seuraavana päivänä kun olit ekat vedot vetäny, tajuntaas tietosuus: "Ohhoh, nyt jäinki sitte jumiin tästä, nyt oon toivottomasti riippuvainen, kuis tässä nyt näin kävi?"
        Se kuuluisa ensimmäin piikki on kyl yleensä jälkiviisautta vaikken vähättelekään ilmiön efektiivisyyttä.

        no enpä ole ajatellut asiaa käyttöaikoina ja varsinkaan silloin seuraavana päivänä että missä vaiheessa jumiin jäin..
        mutta jos muutaman vuoden sen jälkeen vetelin putkeen, on aika vaikee hahmottaa että mikä piikki se niistä oli.. oliskos sulla siihenkin joku teoria? ensimmäinen, toinen vai kenties se toiseksi viimeinen?
        ääh...näitä palstoja =D *reps*


      • hanski
        jebajee kirjoitti:

        no enpä ole ajatellut asiaa käyttöaikoina ja varsinkaan silloin seuraavana päivänä että missä vaiheessa jumiin jäin..
        mutta jos muutaman vuoden sen jälkeen vetelin putkeen, on aika vaikee hahmottaa että mikä piikki se niistä oli.. oliskos sulla siihenkin joku teoria? ensimmäinen, toinen vai kenties se toiseksi viimeinen?
        ääh...näitä palstoja =D *reps*

        Ymmärrän kyl täysin mitä tarkotat, siin ensi vaiheessa tulee se rakastuminen siihen aineeseen, vaikka ei ois todellisuudessa vielä pätkääkään fyysisesti riippuvainen. Jos sillon ois sellanen tilanne et lisää ei kerta kaikkiaan ois saatavilla, niin se ois sitte siinä, ei mitään kummempia vierotusoireita. Mut jos ainetta on saatavilla ja se on parasta elämässä sillä hetkellä niin sitähän ottaa, eikä se välttämättä niin kallistakaan oo. Sitte menee pari viikkoo ehkä putkeen ja sit pitää taukoo...Sitte taas jossain vaiheessa pari päivää ja taukoo...Jossain vaiheessa putket pitenee ja tauot lyhenee ja lopulta käyttö on päivittäistä.
        Ehkä ihmisiä pitäis teeveen tietoiskussa informoida tyyliin:"Jos vedät hepoa tai piriä, niin älä vedä kahta päivää kauempaa ja pidä aina vähintään kuukauden tauko."
        Ei se oo se eka piikki eikä tokakaan, mut jotain siin monelle alkaa tapahtua. Kai tää on turhaa saivartelua.
        Voishan alkkariki tietysti sanoo, et se oli eka kerta ku juotiin keskikaljapullot partsilla, aurinko paisto ja oli makee fiilinki, niin musta sit tuli alkoholisti, ja niinhän se kai onki. Tai että ekan kerran ku join kaljaa ja estot katos jännittävässä tilanteessa, siitä se alko. Mut alkoholismin kehittyminen vie tietysti paljo pidemmän ajan.


      • Anonyymi
        hanski kirjoitti:

        En epäile etteikö kertomas pidä paikkaansa, enkä itsekään sois useimmille (kusipäät on sit erikseen) sitä kurjuutta, vaikken ite ookaan siihen jumiin jääny.

        Mut kysyisin: Onko tietämykses siitä että "jäit ensimmäisestä piikistä jumiin" selvinny sulle nyt vuosien päästä, vaik tuliko jo seuraavana päivänä kun olit ekat vedot vetäny, tajuntaas tietosuus: "Ohhoh, nyt jäinki sitte jumiin tästä, nyt oon toivottomasti riippuvainen, kuis tässä nyt näin kävi?"
        Se kuuluisa ensimmäin piikki on kyl yleensä jälkiviisautta vaikken vähättelekään ilmiön efektiivisyyttä.

        Kyllä se juuri näin on! Se eka fiilis, euforia ja uutuudenviehätys!! Sitä fiilistä tässä kohta kahdeksatta vuotta yritetään epätoivoisesti saada, mutta ei tää ole enää ikinä lähelläkään sitä..olen luonteeltani empaattinen ja suht.nöyrä, ja tämäntyyppiset naaman tallojat vaan buustaa tätä paskaa oloa, ja itseinhon tunnetta! Pitäkää saatana turpanne kiinni ne, joille asia ei kuulu!! Haluamme keskustella asiallisesti aiheesta joka on meille arkipäivää!! Teidän arkipäivää on puolisolta piilotetut suklaat, huomionkipeät lapset, kasvava ylipaino, ja lyhenevä asuntolaina...teille riippuvuus -sairaus on jonkinsortin psyykkinen lyömäase, ja matalan itsetunnon ponnahduslauta.."siis kun mä katon tota narkkaria, niin mä tajuun et mullahan on elämässä asiat tosi hyvin!"...onnea teille arjensankarit, käykää töissä, että me saadaan ostettua kamaa teidän ennakonpidätysten kustannuksella!



        T. ERKKI 38V (entinen kirvesmies, muusikko ja hyvä perheen isä)


    • oletko

      kuullut porttiteoriasta? Kannattaa miettiä sitä, edes pienen hetken verran.

      Kuinka vähän ihminen voikaan piitata elämästä?

    • 128

      Nyt on kulunut noin viikon verran siitä kun nautin ainetta viimeksi. Meinasi mennä hieman överiksi tuo. Tuli kolmen päivän aikana käytettyä paljon, ottaen huomioon, että en ole juurikaan aikasemmin käyttänyt. Olo oli tietenkin hyvä ja oli hienoa olla päihtynyt. Tavara loppui sitten aikanaan ja olin siitä tietoinen ja päätinkin pitää tauon. Hieman jännityksellä odottelin mitä tapahtuu. Seuraavat 3-4 päivää olivatkin aika kauheita. Olin aivan varma, että jos varovasti käytän, niin tuskin koukkuun jään. Voin kuitenkin rehellisesti sanoa, että jos ainetta olisi ollut jäljellä, olisin sortunut uudestaan. Onneksi kuitenkaan ei ollut ja lisähankintakin olisi ollut melko kiven alla, onneksi. Jos asiat olisivat olleet toisin, niin... Kuka tietää? Nuo 3päivää olivat jotain uskomatonta, mutta nuo seuraavat päivät olivatkin sitten täyttä helvettiä. Onko tuo sen arvoista? Tästä eteenpäin en enää tule käyttämään kuin harvoin, jos silloinkaan ja vain pienissä erissä.

      • molli

        hereillä?
        Siinä on 2 liikaa.
        Älä ikinä valvo putkeen vuorokautta enemmän!!
        Mieluiten yritä nukkua joka yö edes pari tuntia.
        Uni tulee jos on halua levätä.Tai ainakin horrostila ja ruumiillinen lepo.

        Sinusta tulee kaheli unenpuutteen takia,ei itse pirin.
        (syy-seuraus-syy-keskustelu olisi tosin loputon...)
        Muista,että esim."vanhanaikaisessa" aivopesussa käytettiin väkisin hereillä pitämistä vallan hienoin tuloksin.


      • 128
        molli kirjoitti:

        hereillä?
        Siinä on 2 liikaa.
        Älä ikinä valvo putkeen vuorokautta enemmän!!
        Mieluiten yritä nukkua joka yö edes pari tuntia.
        Uni tulee jos on halua levätä.Tai ainakin horrostila ja ruumiillinen lepo.

        Sinusta tulee kaheli unenpuutteen takia,ei itse pirin.
        (syy-seuraus-syy-keskustelu olisi tosin loputon...)
        Muista,että esim."vanhanaikaisessa" aivopesussa käytettiin väkisin hereillä pitämistä vallan hienoin tuloksin.

        Nukuin kyllä satunnaisesti, vaan en tarkalleen muista koska, tai mihin aikaan. Kolmen vuorokauden ajallinen kulku on myös hyvin sekavaa tuolta ajalta, enkä ole täysin varma, että oliko kyseessä 3 vuorokautta, vai 2,5, vai 3,5? Nukuin kyllä välillä, mutta muistan valvoneeni ajoittain jopa 36-38tuntia, joka ei ole maailmaa mullistavaa minulle, koska välillä tulee helposti valvottua 24tuntia. Tiedän kyllä että 36tuntia ei ole terveellistä. Jostain luin, että 48tuntia olisi pidettävä ehdottomana takarajana, mutta en halua koskaa mennä niin pitkälle. Olen kerran tai kaksi valvonut lähes 48tuntia ilman päihteitä, kahvia, tai muitakaan piristeita ja olo oli melko sekava.


    • Anonyymi

      Tykkääkö aloittaja horroksessa ajautua hirveyden syvyyksiin.
      Jeesus pelastaa ikuisesta kadotuksesta. Siellä on kauhu ja kärsimys tauotonta. Ei sinne kannata ajautua huumeista tajuttomana. Siellä tajunta ei koskaa lopu vaan heräät ikuiseen kitumiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6680
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      3977
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2025
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1525
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe