Loppuuko ikävöinti

Anonyymi-ap

kun saa varmuuden, että toisella ei ole minkäänlaisia tunteita minua kohtaan?

31

439

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Järjen mukaan kyllä loppuisi. Ai toisella ei olisi sinua kohtaan tunteita? ♥️ Eikös sen pitäisi olla toisinpäin? No, oli miten oli 🤗

• Anonyymi00002

Kyllä se ajan kanssa haalistuu, kun ei ole mitään syytä pitää toivoa yllä.

• Anonyymi00003

Kylmä rätti vasten kasvoja yleensä tehoaa

• Anonyymi00004

Näinpä tekee.

• Anonyymi00005

Se jää nähtäväksi. Tuskin.

• Anonyymi00006

Ei lopu. Jos on ralkaudellisia tunteita.

• Anonyymi00015

Niinpä. Ihan hirveää

• Anonyymi00007

Mistä sait varmuuden?

• Anonyymi00009

Tulen saamaan varmuuden parin viikon päästä, kun kerron hänelle asian laidan. Kylmä rätti kasvoille se tulee olemaan mitä todennäköisimmin. Siihen valmistaudun. Haluan näiden tunteiden hiipuvan ja toivoa siis on.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tulen saamaan varmuuden parin viikon päästä, kun kerron hänelle asian laidan. Kylmä rätti kasvoille se tulee olemaan mitä todennäköisimmin. Siihen valmistaudun. Haluan näiden tunteiden hiipuvan ja toivoa siis on.

Oletko nainen vai mies?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?

Liekö sillä merkitystä ikävöimisen olemukseen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Liekö sillä merkitystä ikävöimisen olemukseen.

Olet siis mies.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Olet siis mies.

Jos sä tahdot niin nähdä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jos sä tahdot niin nähdä.

Eikun tiedän.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Eikun tiedän.

Höh, olen nainen ja ihastumistidotteen saa miespuolinen henkilö. Että joku mies siellä jossain saa sitten luvan vastata selkeästi mutta nätisti. Tai jättää vastaamatta, ymmärrän senkin.

• Anonyymi00008

Jos varmuus tulee, ettei ole minkäänlaista kiinnostusta, tunteita ( ei varmuutta saada täällä, kohdallani ainakaan, varmin tapa suoraan viestitse ) niin suruprosessiahan pakko olla jos pitkään ehtinyt olla kiintynyt. Kaipaus/ikävöiminen voi viedä paljon aikaa tai lopu koskaan, jos yhä näkee. Tarkoititko itseäsi vai tätä toista?? Siis ollaan erilaisia jotkut toipuvat nopeasti eteenpäin mennen.

• Anonyymi00010

No, sehän jää sitten nähtäväksi, miten tämän tapaukseni suhteen käy. Minä olen ollut ihastunut jo vissiin kolme vuotta... Ja haluan todellakin eteenpäin.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No, sehän jää sitten nähtäväksi, miten tämän tapaukseni suhteen käy. Minä olen ollut ihastunut jo vissiin kolme vuotta... Ja haluan todellakin eteenpäin.

Pääsitkö koskaan puhumaan hänen kanssaan? Naisen kanssa?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Pääsitkö koskaan puhumaan hänen kanssaan? Naisen kanssa?

Valitettavasti kyse on miehestä. Pahoittelen.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Valitettavasti kyse on miehestä. Pahoittelen.

Puhuitko siitä vai oletitko hänen vain tietävän?

• Anonyymi00023

Ei etäisyys lopeta oikeaa rakkautta ja kaipuuta.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Puhuitko siitä vai oletitko hänen vain tietävän?

En ole ihastumisesta puhunut. Mutta aion kertoa hänelle juhannuksena. Ja asia tulee kyllä selväksi. Se on tavoite.

• Anonyymi00018

Kyllä usein niin käy, mulla ainakin auttoi asiaa.

• Anonyymi00026

Uskotaan tähän!

• Anonyymi00021

Ja muistakaa sekin asia, että vaikka se toinen ei olisi koskaan mitään kertonut tunteistaan, niin sekin tarkoittaa että kiinnostusta EI ole.

• Anonyymi00022

Ei jos sinulla on tunteita häntä kohtaan

• Anonyymi00030

Ei vaan jos hänellä ei ole tunteita sinua kohtaan, niin loppuu ihan saleen.

• Anonyymi00024

Voi kuule... ei lopu.

• Anonyymi00029

Mutta jos kuitenkin haalenisi. Niin on minulle ennenkin käynyt. Ja varsinkin kun toinen osapuoli löytäisi jonkun kumppanin, niin se varsinkin viilentäisi minun fiiliksiä. Mutta kunnon torjuntakin auttaa.

• Anonyymi00028

Ihmisillä on sitoumuksia ja mraalisia periaatteita. Kaikki eivät ole tunteidensa armoilla. Tunteita voi olla mutta voi olla vielä jotain suurempaa ja velvoittavampaa. Sen kun sisäistää niin vapautuu energiasi muihin tavoitteisiin.

• Anonyymi00031

Jos kaipailee sitä mitä ollut eikä niinkään odota että mitään tapahtuu tulevaisluudessa. Toki pitäisin tuollaista ilmoitusta ilkeänä ja hulluna joka vesittäisi kaiken mitä meillä oli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      60
      3483
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      20
      2312
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      139
      1975
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1522
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1207
    6. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      62
      1177
    7. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1052
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      59
      883
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      76
      842
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      33
      823
    Aihe