seuraa vailla

Anonyymi-ap

kiinnostaisiko ketään juttelu seura tai kuvien vaihtelu kaiken ikäiset miehet kiinnostelis kikissä
jos kiinnostaa laita kik alle

36

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kik kyllä naisen kanssa kiinnostaa

      • Anonyymi00007

        Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli


    • Anonyymi00002

      Onko sulla iso lerssi ?

      • isoa kullia on kiva imeä 😋


      • Anonyymi00004
        kullityttö kirjoitti:

        isoa kullia on kiva imeä 😋

        Kuinka isoa olet ottanut suihin?


      • Anonyymi00005
        kullityttö kirjoitti:

        isoa kullia on kiva imeä 😋

        Kullityttö on aika kiihottava.millaiset mitat kullitytöllä


      • Anonyymi00010

        Kokemusta?


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kuinka isoa olet ottanut suihin?

        sellaista 22 cm , upposi kurkkuun saakka 😋


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kullityttö on aika kiihottava.millaiset mitat kullitytöllä

        177 , 72 , ja se on vain 15 cm , mutta en minä sitä niin käyttele , nautin muiden kulleista vaan😋


      • Anonyymi00011
        kullityttö kirjoitti:

        177 , 72 , ja se on vain 15 cm , mutta en minä sitä niin käyttele , nautin muiden kulleista vaan😋

        Antasin kyllä kullin imettäväksi


      • Anonyymi00012
        kullityttö kirjoitti:

        sellaista 22 cm , upposi kurkkuun saakka 😋

        Sinun täytyisi saada se musta suuhun


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kokemusta?

        Spede niuvanniemen suljetulta buaahaa


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Sinun täytyisi saada se musta suuhun

        Hyi saatana


      • Anonyymi00012 kirjoitti:

        Sinun täytyisi saada se musta suuhun

        ahh se on vielä kokematta 😋


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Spede niuvanniemen suljetulta buaahaa

        Buaahaa spede ja taas tyrkyllä niuvanniemeltä. Mitäs olet buaahaa pelle spede buaahaa!


      • Anonyymi00021
        kullityttö kirjoitti:

        ahh se on vielä kokematta 😋

        Ajattele sitä näkyä kun musta parru uppoaa punattujen huuliesi väliin


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Buaahaa spede ja taas tyrkyllä niuvanniemeltä. Mitäs olet buaahaa pelle spede buaahaa!

        Sul on paljon tuttuja niuvalla


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Sul on paljon tuttuja niuvalla

        Mitäs sul olet siellä buaahaa!


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Sul on paljon tuttuja niuvalla

        Mikäs on niuva. Onko se sun kotisi.


      • Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ajattele sitä näkyä kun musta parru uppoaa punattujen huuliesi väliin

        todellakin olisi ihana tunne ja näymä , vielä kun hän kaksin käsin pitäisi päästäni kiinni ja työntelisi kulliaan suuhuni rajusti vähät välittämättä kuolaamisestani ja korinasta 🤤


      • Anonyymi00027
        kullityttö kirjoitti:

        todellakin olisi ihana tunne ja näymä , vielä kun hän kaksin käsin pitäisi päästäni kiinni ja työntelisi kulliaan suuhuni rajusti vähät välittämättä kuolaamisestani ja korinasta 🤤

        Kiihottavaa.voisin runkata vieressä


      • Anonyymi00027 kirjoitti:

        Kiihottavaa.voisin runkata vieressä

        uuh saisit roiskia siinä mällit päälleni kun saisin kullia suuhuni 😋


      • Anonyymi00028
        kullityttö kirjoitti:

        uuh saisit roiskia siinä mällit päälleni kun saisin kullia suuhuni 😋

        Aaa.ois ihanaa.oon ihan kovana


      • Anonyymi00028 kirjoitti:

        Aaa.ois ihanaa.oon ihan kovana

        hih ihanaa irstailua porukalla 😋


      • Anonyymi00029
        kullityttö kirjoitti:

        hih ihanaa irstailua porukalla 😋

        Olispa mahtava kokemus


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Spede niuvanniemen suljetulta buaahaa

        Jaahaas eikö muuta kokemusta ole. No kerros lisää millanen kokemus spede sitten oli.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Jaahaas eikö muuta kokemusta ole. No kerros lisää millanen kokemus spede sitten oli.

        Tollaista kokemusta ei vielä ole.haluaisikko mukaan.spermattas sun naama kunnolla kun musta parru ois sun perseessä nauttisit kunnolla.eikö ole kiihottavaa lukea näitä juttuja.tuu vaan rohkeesti kaapista ja ala jakaan persettä


    • Anonyymi00003

      ei valitettavasti

    • Anonyymi00006

      Kik kisuille

      • Anonyymi00019

        Sinähän sen tiedät mikä olet. Et kelpaa painu hevonvittuun täältä.


      • Anonyymi00024

        Voisin imeä sua.miestä etiti kuitenki vai paneks lampaita...vai ooks kateellinen impotentti.buabua bäääbäää


    • Anonyymi00032

      Kisuille on kik

    • Anonyymi00034

      Tai soita

    • Anonyymi00035

      No paa vaan

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe