Oksettaa...

Anonyymi-ap

olla hämeenlinnalainen.
Hamkin siirto
Hirveä meteli moottoriradalla
Parkkitaloja joka kulmassa

76

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Eihän tuossa ole mitään kummallista normi kaupunkimenoa. Ottaisit yhteyttä johonkin hoitotahoon jos noin pahalta tuntuu

    • Anonyymi00002

      Siirretään Ahveniston moottorirata Hämeensaareen, niin saadaan sinne kaivattua pörinää?

      • Anonyymi00004

        Vähintään sellainen Linnanmäen törmäilyautorata.


      • Anonyymi00046

        Piti saaha pöhinää eikä pörinää!


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Piti saaha pöhinää eikä pörinää!

        Haastetaan vielä lääkärit oikeuteen ni alkaa maksaa. Tyhmiä nämä on. Omahäme pääsee tarkkikselle. Matula


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

        Haastetaan vielä lääkärit oikeuteen ni alkaa maksaa. Tyhmiä nämä on. Omahäme pääsee tarkkikselle. Matula

        Josef Matula on etevä poliisi kyllä. Pyydätkö hänet tutkimaan lekurien edesottamuksia?


    • Anonyymi00003

      Hulluus voittaa maanantain äänestyksessä, Hämeenlinna on hullu kaupunki.

    • Anonyymi00005

      Tässä maanantain valtuuston kokoukseen linkki. Löytyy varmaan myös kaupungin sivuilta. Tällä kokouksella luodaan suuntaa tulevaisuuteen. Puoluekannatukseen ainakin. Toivottavasti demarit on tullut järkiin. Kokoomuksella on ihan omat päämääränsä..toki yrittäjäystäväni ei kannattanut siirtoa. Hänellä oli kokemusta että ei opiskelijat mitään osta. Luulen että porukka käy katsomassa liikkeessä ja ostavat sitten netistä.
      Uskomatonta että vihreät kannattaa näin älytöntä hanketta...ilmastovaikutukset ym..

      https://live.mediaserver.fi/hameenlinna/08-06-2026-hameenlinnan-kaupunginvaltuuston-kokous?fbclid=IwVERDUASP8fBleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZAwzNTA2ODU1MzE3MjgAAR7LPweG0k3c2wnjjDCXWg37psnLUlNwRxfXLWp8zBiuNNsPc7uHWt34UiI7uA_aem_AOhx8rtVRtblQJIpxbPK1g

      • Anonyymi00007

        Miksi et maininnut, että perussuomalaiset vastustaa?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Miksi et maininnut, että perussuomalaiset vastustaa?

        Unohdin, mutta kyllähän sen kaikki tietää


      • Anonyymi00016

        Esiporaamaton ruuvi "leikkaavalla kärjellä" halkaisee laudan enemmin tai myöhemmin takuuvarmasti. Visamäki sentään on rakennettu järjen aikakaudella. Järki katosi, päätökset ja toteutukset sen mukaisia. Ihminen tekee paljon turhaa ja vahingollista työtä, kun järjen länsäollessa asiat olisivat ihan eri näköisiä.

        Ei voi mitään. Vikaan meni Homo Sapiensin matka. Uusia lajeja riittää, ja varmasti on Universumissa älykkäämpää elämää, paljon älykkäämpää. Tekoäly vaikuttaa enää ainoalta täysjärkiseltä keskustelijalta.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Esiporaamaton ruuvi "leikkaavalla kärjellä" halkaisee laudan enemmin tai myöhemmin takuuvarmasti. Visamäki sentään on rakennettu järjen aikakaudella. Järki katosi, päätökset ja toteutukset sen mukaisia. Ihminen tekee paljon turhaa ja vahingollista työtä, kun järjen länsäollessa asiat olisivat ihan eri näköisiä.

        Ei voi mitään. Vikaan meni Homo Sapiensin matka. Uusia lajeja riittää, ja varmasti on Universumissa älykkäämpää elämää, paljon älykkäämpää. Tekoäly vaikuttaa enää ainoalta täysjärkiseltä keskustelijalta.

        Jaa vaikka on yleensä väärässä. Noh silloinhan se on samalla aaltopituudella kanssasi.


    • Anonyymi00006

      Ei oksettanut, ei hävettänyt - mutta, kyllä Hml:ssa jotain outoa on.
      Heti muutin, kun sopiva sauma tuli. Mistä lienee pohjimmiltaan kyse ?

      Ehkä on hyvä ajatella positiivisesti ja luetella hyviä puolia ?
      Voin aloittaa.
      Lapsilleni HYK oli oiva koulu.
      Jatkopaikat avatuivat paremmin kuin odotin.
      Palvelu Panssariprikaatissa meni vaivatta,
      iltalomillakin pääsi kotosalla käymään.
      Veneily Vanajalla mukavaa hommaa ja sujuu edullisellakin veneellä

      • Anonyymi00014

        Kiva elämäntarina mutta miten tämä liittyy ketjun aiheeseen? Ketään ei kiinnosta sun sun sun.


      • Anonyymi00017

        Ihmisen paras asuinpaikka on vähintään 1 km etäisyydellä toisesta ihmisestä.

        Jos ihmiset pysyisivät yleensäkin etäällä toisistaan, loppuisivat planeetan ongelmat vähintääkin seuraavan olemattoman sukupolven "aikakaudella".


      • Anonyymi00022

        Oletkin korostanut poismuuttoasi jo varmaan sadassa ketjussa.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Oletkin korostanut poismuuttoasi jo varmaan sadassa ketjussa.

        Toinen vaihtoehto, että varmaan sata poismuuttajaa korostanut.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Toinen vaihtoehto, että varmaan sata poismuuttajaa korostanut.

        Ei, kyllä nämä on sun jaaritteluja!


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Toinen vaihtoehto, että varmaan sata poismuuttajaa korostanut.

        Eihän täällä kirjoittele kuin sinä.


    • Anonyymi00008

      Kiitos tästä linkistä. Tulee olemaan nautinto seurata tuota kokousta. Iso tärkeä päätös jolla tullaan pois keskiajalta, vihdoinkin.

      • Anonyymi00018

        Ole hyvä. Nauttikaa valosta siellä uudella ajalla.


    • Anonyymi00009

      Kaupungissa, jossa on päättäjät ajelevat mustaa savua puskevilla possuautoilla ja veneilevät muovisella lohikäärmehahmoilla koristelluilla veneillä, on jotain pahasti vialla.

      • Anonyymi00024

        Olisko täällä liikaa tiukkapipoja?


    • Anonyymi00010

      Persut vastustaa siirtoa.

      • Anonyymi00011

        Persut vastustaa kaikkea.


      • Anonyymi00029

        En ole persu, mutta vastustan siirtoa. Se maksaa - ja paljon!


    • Anonyymi00012

      Persut on vähän erikoista porukkaa.

      • Anonyymi00013

        Niin kuin sinäkin!


      • Anonyymi00019

        Jos mediaanin keskivaiheilla on taviksia, niin mikä erottaa sen laidat.
        Pitäisikö sittenkin siirtyä horizontaalisesta tilastotieteestä planetaariseen (xy) koordinaatistoon, niin mediaani on keskellä ja muut ympärillä.

        Jos tilastotiede on näin sekaisin, niin mitä se vaikuttaa valtion budjetiin?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Jos mediaanin keskivaiheilla on taviksia, niin mikä erottaa sen laidat.
        Pitäisikö sittenkin siirtyä horizontaalisesta tilastotieteestä planetaariseen (xy) koordinaatistoon, niin mediaani on keskellä ja muut ympärillä.

        Jos tilastotiede on näin sekaisin, niin mitä se vaikuttaa valtion budjetiin?

        Olet ilmeisesti eläkeläinen ja vaikutat sosiaalitukinesi siihen paljon. Negatiivinen vaikutus on suuri


    • Anonyymi00023

      Keskusta on vain maahanmuutajille. Menköön oma kansa muualle. Näin saatte kun äänestitte aikanaan sdp

    • Anonyymi00025

      Persut vastustaa HAMKin siirtoa

      • Anonyymi00026

        Persut vastustaa kaikkea.


    • Anonyymi00027

      Persut on vähän outoja.

    • Anonyymi00028

      Kun maanantain valtuusto on ohi, niin tietää heti sen jälkeen ketä tai mitä puoluetta ainakaan ei äänestä seuraavissa vaaleissa (kunta-/eduskunta-) eli Hamkin Hämeensaari -kannattajia.

      • Anonyymi00031

        Tiedätkö sä edes koska vaalit on?


      • Anonyymi00079

        Hamkin kolossin rakentamisen kannattajat eivät saa minunkaan ääniäni seuraavissa vaaleissa. Ja aika moni muukin tuttu on sanonut samaa. Vastustetaan joukolla (99 % kaupunkilaisista) tätä hulluuden huipentumaa. Puusaari mädäntyköön haudassaan ilman kallista muistomerkkiä.


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

        Hamkin kolossin rakentamisen kannattajat eivät saa minunkaan ääniäni seuraavissa vaaleissa. Ja aika moni muukin tuttu on sanonut samaa. Vastustetaan joukolla (99 % kaupunkilaisista) tätä hulluuden huipentumaa. Puusaari mädäntyköön haudassaan ilman kallista muistomerkkiä.

        En ole Pers, mutta vastustan kynsin ja hampain tällaista rahan tuhlausta!!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi00030

      Ääni tissiposkipersuille on ääni taantumukselle.

    • Anonyymi00032

      Puollan vain koska PerS vastustaa. En halua että joku luulisi minun olevan nolo PerS

    • Anonyymi00033

      Musiikkia korville, kun vassarit ei voi mitään sille, että persut pääsee seuraavaankin hallitukseen.🤭.
      Vassarit ei ymmärrä, että kun pitävät koko ajan persut kaikkien mielessä, niin säästyy persuolta mainosrahatkin.👏

    • Anonyymi00034

      HAMKIN siirto on lähes varma, vain Perussuomalaiset ja KD vastustavat ja niillä on valtuustossa yhteensä 7 edustajaa.

      • Anonyymi00035

        Persut vastustaa kaikkea.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Persut vastustaa kaikkea.

        Paitsi uusia pysäköintitaloja.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Paitsi uusia pysäköintitaloja.

        Aina tätä kokdemulipaskaa laitetaan persujen syyksi!


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Aina tätä kokdemulipaskaa laitetaan persujen syyksi!

        Uusi keskustan pysäköintitalo on ihan persujen oma elinvoimahanke, kun toriparkki ei kelvannut persuherroille eikä -rouville.


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Uusi keskustan pysäköintitalo on ihan persujen oma elinvoimahanke, kun toriparkki ei kelvannut persuherroille eikä -rouville.

        Vxtun persut!


    • Anonyymi00037

      Muistakaa sitten, että äänestätte seuraavissa vaaleissa perussuomalaisia ja kristilllisiä.

      • Anonyymi00040

        Mahdotonta. Ei kahta voi äänestää. Lipuke hylätään ,
        jos siinä on paljon eri ehdokkaiden numeroita.
        Vai tarkoititko perussuomalaisia tai kristilllisiä.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Mahdotonta. Ei kahta voi äänestää. Lipuke hylätään ,
        jos siinä on paljon eri ehdokkaiden numeroita.
        Vai tarkoititko perussuomalaisia tai kristilllisiä.

        Koita arvata.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Koita arvata.

        Tarkoitit kyllä tai sanaa, mutta ymmärrettävästi kirjoittaminen on sinulle liian haastavaa? Onhan suomen kieli vaikeaa, mutta kyllä siitä silti pitäisi ymmärtettävää tekstiä pystyä tuottamaan. Niinhän se opetusministerikin just vaati. PerS koulusta päässeen pitäisi osata kirjoittaa niin että lukijan ei tarvitse kysellä, mitä ihmettä taaskin tarkoitat.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Tarkoitit kyllä tai sanaa, mutta ymmärrettävästi kirjoittaminen on sinulle liian haastavaa? Onhan suomen kieli vaikeaa, mutta kyllä siitä silti pitäisi ymmärtettävää tekstiä pystyä tuottamaan. Niinhän se opetusministerikin just vaati. PerS koulusta päässeen pitäisi osata kirjoittaa niin että lukijan ei tarvitse kysellä, mitä ihmettä taaskin tarkoitat.

        Aiemmin oli apukoulut, joista moni PerS koululainen sai tukea oppimisvaikeuksiin.


    • Anonyymi00044
      • Anonyymi00045

        Mahtavaa! Toivottavasti PerS ei yritä torpata tätäkin!


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Mahtavaa! Toivottavasti PerS ei yritä torpata tätäkin!

        Suurin osa persuista tykkää kun painetaan kaasua ja kumi palaa että tuskimpa. Kreetta Thunperille ja muille viherpiiperoille mustaa savua silmille. Suomen päästöt ovat promille.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Suurin osa persuista tykkää kun painetaan kaasua ja kumi palaa että tuskimpa. Kreetta Thunperille ja muille viherpiiperoille mustaa savua silmille. Suomen päästöt ovat promille.

        Tuskim


    • Anonyymi00052

      Jos Hamkin siirto hyväksytään, Perussuomalaiset saa seuraavissa kuntavaaleissa yli 50 prosentin kannatuksen Hämeenlinnassa.

      • Anonyymi00058

        Toiveunta. Ei tule tapahtumaan. Miksi kukaan äänestäisi PerS?


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Toiveunta. Ei tule tapahtumaan. Miksi kukaan äänestäisi PerS?

        90 prosenttia hämeenlinnalaisista vastustaa Hamkin siirtoa, ja vastustajista suurin osa tulee äänestämään Perussuomalaisia.


    • Anonyymi00053

      Näin on!

      • Anonyymi00069

        Ihan varmasti!


    • Anonyymi00054

      Miksei Visamäessä voida kehittää HAMK:ia?

      • Anonyymi00055

        Onko tätä vaihtoehtoa edes tutkittu?


      • Anonyymi00070

        Voidaan sitä sielläkin kehittää. Sitähän voidaan kehittää aina siellä missä se kulloinkin on. Kysy jotain tyhmää lisää.


    • Anonyymi00059

      Hyvä sdp, että varmistit persujen vaalivoiton hämeenlinnassa.

    • Anonyymi00060

      Persut kärsi nöyryyttävän tappion. Taas.

      • Anonyymi00061

        Ei kun leuka rintaan ja uusia pettymyksiä kohti ja uusia parkkitaloja suunnittelemaan. Muistakaa haukkua kokdemuleita.


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Ei kun leuka rintaan ja uusia pettymyksiä kohti ja uusia parkkitaloja suunnittelemaan. Muistakaa haukkua kokdemuleita.

        Ahisti asunto Sairiossa, työ keskustassa.
        Muutin Lempäälään, työ Tampereella.
        Sopii minulle huomattavasti paremmin.
        Ainut nega Kerho piti vaihtaa Tapparaan.


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Ahisti asunto Sairiossa, työ keskustassa.
        Muutin Lempäälään, työ Tampereella.
        Sopii minulle huomattavasti paremmin.
        Ainut nega Kerho piti vaihtaa Tapparaan.

        Ei kuulu vaihtaa jääkiekkojoukkuetta olet pinnallinen tuuliviiri.


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Ei kuulu vaihtaa jääkiekkojoukkuetta olet pinnallinen tuuliviiri.

        Sovitaan että pidän sitä sitten B- liigan suosikkinani. Sinnehän Kerho päätyy väistämättä ei riitä realiteetit Hämeenlinnassa.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Ei kuulu vaihtaa jääkiekkojoukkuetta olet pinnallinen tuuliviiri.

        "pinnallinen tuuliviiri." - en toki.
        Olen syvällinen. Tuuliviiri kylläkin.
        Siis syvällinen tuuliviiri. Meitä on
        nykyäön lisääntyvissä määrin.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        "pinnallinen tuuliviiri." - en toki.
        Olen syvällinen. Tuuliviiri kylläkin.
        Siis syvällinen tuuliviiri. Meitä on
        nykyäön lisääntyvissä määrin.

        Oletko saanut mitään adhd lääkettä vaivaasi


    • Anonyymi00071

      Muistakaa äänestää persuja.

      • Anonyymi00074

        ÄO on yli 100 joten en


    • Anonyymi00075

      Kovaa mölinää ja varsinkin semoisien suusta mitkä eivät koskaan saa mitään aikaiseksi elämänsä aikana.

      • Anonyymi00076

        Ei mun tarvi. Olen perinyt hitosti rahaa. Nyt vaan chillaan.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe