olla hämeenlinnalainen.
Hamkin siirto
Hirveä meteli moottoriradalla
Parkkitaloja joka kulmassa
Oksettaa...
76
627
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eihän tuossa ole mitään kummallista normi kaupunkimenoa. Ottaisit yhteyttä johonkin hoitotahoon jos noin pahalta tuntuu
- Anonyymi00002
Siirretään Ahveniston moottorirata Hämeensaareen, niin saadaan sinne kaivattua pörinää?
- Anonyymi00004
Vähintään sellainen Linnanmäen törmäilyautorata.
- Anonyymi00046
Piti saaha pöhinää eikä pörinää!
- Anonyymi00077
Anonyymi00046 kirjoitti:
Piti saaha pöhinää eikä pörinää!
Haastetaan vielä lääkärit oikeuteen ni alkaa maksaa. Tyhmiä nämä on. Omahäme pääsee tarkkikselle. Matula
- Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Haastetaan vielä lääkärit oikeuteen ni alkaa maksaa. Tyhmiä nämä on. Omahäme pääsee tarkkikselle. Matula
Josef Matula on etevä poliisi kyllä. Pyydätkö hänet tutkimaan lekurien edesottamuksia?
- Anonyymi00003
Hulluus voittaa maanantain äänestyksessä, Hämeenlinna on hullu kaupunki.
- Anonyymi00005
Tässä maanantain valtuuston kokoukseen linkki. Löytyy varmaan myös kaupungin sivuilta. Tällä kokouksella luodaan suuntaa tulevaisuuteen. Puoluekannatukseen ainakin. Toivottavasti demarit on tullut järkiin. Kokoomuksella on ihan omat päämääränsä..toki yrittäjäystäväni ei kannattanut siirtoa. Hänellä oli kokemusta että ei opiskelijat mitään osta. Luulen että porukka käy katsomassa liikkeessä ja ostavat sitten netistä.
Uskomatonta että vihreät kannattaa näin älytöntä hanketta...ilmastovaikutukset ym..
https://live.mediaserver.fi/hameenlinna/08-06-2026-hameenlinnan-kaupunginvaltuuston-kokous?fbclid=IwVERDUASP8fBleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZAwzNTA2ODU1MzE3MjgAAR7LPweG0k3c2wnjjDCXWg37psnLUlNwRxfXLWp8zBiuNNsPc7uHWt34UiI7uA_aem_AOhx8rtVRtblQJIpxbPK1g- Anonyymi00007
Miksi et maininnut, että perussuomalaiset vastustaa?
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi et maininnut, että perussuomalaiset vastustaa?
Unohdin, mutta kyllähän sen kaikki tietää
- Anonyymi00016
Esiporaamaton ruuvi "leikkaavalla kärjellä" halkaisee laudan enemmin tai myöhemmin takuuvarmasti. Visamäki sentään on rakennettu järjen aikakaudella. Järki katosi, päätökset ja toteutukset sen mukaisia. Ihminen tekee paljon turhaa ja vahingollista työtä, kun järjen länsäollessa asiat olisivat ihan eri näköisiä.
Ei voi mitään. Vikaan meni Homo Sapiensin matka. Uusia lajeja riittää, ja varmasti on Universumissa älykkäämpää elämää, paljon älykkäämpää. Tekoäly vaikuttaa enää ainoalta täysjärkiseltä keskustelijalta. - Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Esiporaamaton ruuvi "leikkaavalla kärjellä" halkaisee laudan enemmin tai myöhemmin takuuvarmasti. Visamäki sentään on rakennettu järjen aikakaudella. Järki katosi, päätökset ja toteutukset sen mukaisia. Ihminen tekee paljon turhaa ja vahingollista työtä, kun järjen länsäollessa asiat olisivat ihan eri näköisiä.
Ei voi mitään. Vikaan meni Homo Sapiensin matka. Uusia lajeja riittää, ja varmasti on Universumissa älykkäämpää elämää, paljon älykkäämpää. Tekoäly vaikuttaa enää ainoalta täysjärkiseltä keskustelijalta.Jaa vaikka on yleensä väärässä. Noh silloinhan se on samalla aaltopituudella kanssasi.
- Anonyymi00006
Ei oksettanut, ei hävettänyt - mutta, kyllä Hml:ssa jotain outoa on.
Heti muutin, kun sopiva sauma tuli. Mistä lienee pohjimmiltaan kyse ?
Ehkä on hyvä ajatella positiivisesti ja luetella hyviä puolia ?
Voin aloittaa.
Lapsilleni HYK oli oiva koulu.
Jatkopaikat avatuivat paremmin kuin odotin.
Palvelu Panssariprikaatissa meni vaivatta,
iltalomillakin pääsi kotosalla käymään.
Veneily Vanajalla mukavaa hommaa ja sujuu edullisellakin veneellä- Anonyymi00014
Kiva elämäntarina mutta miten tämä liittyy ketjun aiheeseen? Ketään ei kiinnosta sun sun sun.
- Anonyymi00017
Ihmisen paras asuinpaikka on vähintään 1 km etäisyydellä toisesta ihmisestä.
Jos ihmiset pysyisivät yleensäkin etäällä toisistaan, loppuisivat planeetan ongelmat vähintääkin seuraavan olemattoman sukupolven "aikakaudella". - Anonyymi00022
Oletkin korostanut poismuuttoasi jo varmaan sadassa ketjussa.
- Anonyymi00039
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oletkin korostanut poismuuttoasi jo varmaan sadassa ketjussa.
Toinen vaihtoehto, että varmaan sata poismuuttajaa korostanut.
- Anonyymi00047
Anonyymi00039 kirjoitti:
Toinen vaihtoehto, että varmaan sata poismuuttajaa korostanut.
Ei, kyllä nämä on sun jaaritteluja!
- Anonyymi00049
Anonyymi00039 kirjoitti:
Toinen vaihtoehto, että varmaan sata poismuuttajaa korostanut.
Eihän täällä kirjoittele kuin sinä.
- Anonyymi00008
Kiitos tästä linkistä. Tulee olemaan nautinto seurata tuota kokousta. Iso tärkeä päätös jolla tullaan pois keskiajalta, vihdoinkin.
- Anonyymi00018
Ole hyvä. Nauttikaa valosta siellä uudella ajalla.
- Anonyymi00009
Kaupungissa, jossa on päättäjät ajelevat mustaa savua puskevilla possuautoilla ja veneilevät muovisella lohikäärmehahmoilla koristelluilla veneillä, on jotain pahasti vialla.
- Anonyymi00024
Olisko täällä liikaa tiukkapipoja?
- Anonyymi00010
Persut vastustaa siirtoa.
- Anonyymi00011
Persut vastustaa kaikkea.
- Anonyymi00029
En ole persu, mutta vastustan siirtoa. Se maksaa - ja paljon!
- Anonyymi00012
Persut on vähän erikoista porukkaa.
- Anonyymi00013
Niin kuin sinäkin!
- Anonyymi00019
Jos mediaanin keskivaiheilla on taviksia, niin mikä erottaa sen laidat.
Pitäisikö sittenkin siirtyä horizontaalisesta tilastotieteestä planetaariseen (xy) koordinaatistoon, niin mediaani on keskellä ja muut ympärillä.
Jos tilastotiede on näin sekaisin, niin mitä se vaikuttaa valtion budjetiin? - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jos mediaanin keskivaiheilla on taviksia, niin mikä erottaa sen laidat.
Pitäisikö sittenkin siirtyä horizontaalisesta tilastotieteestä planetaariseen (xy) koordinaatistoon, niin mediaani on keskellä ja muut ympärillä.
Jos tilastotiede on näin sekaisin, niin mitä se vaikuttaa valtion budjetiin?Olet ilmeisesti eläkeläinen ja vaikutat sosiaalitukinesi siihen paljon. Negatiivinen vaikutus on suuri
- Anonyymi00023
Keskusta on vain maahanmuutajille. Menköön oma kansa muualle. Näin saatte kun äänestitte aikanaan sdp
- Anonyymi00025
Persut vastustaa HAMKin siirtoa
- Anonyymi00026
Persut vastustaa kaikkea.
- Anonyymi00027
Persut on vähän outoja.
- Anonyymi00028
Kun maanantain valtuusto on ohi, niin tietää heti sen jälkeen ketä tai mitä puoluetta ainakaan ei äänestä seuraavissa vaaleissa (kunta-/eduskunta-) eli Hamkin Hämeensaari -kannattajia.
- Anonyymi00031
Tiedätkö sä edes koska vaalit on?
- Anonyymi00079
Hamkin kolossin rakentamisen kannattajat eivät saa minunkaan ääniäni seuraavissa vaaleissa. Ja aika moni muukin tuttu on sanonut samaa. Vastustetaan joukolla (99 % kaupunkilaisista) tätä hulluuden huipentumaa. Puusaari mädäntyköön haudassaan ilman kallista muistomerkkiä.
- Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
Hamkin kolossin rakentamisen kannattajat eivät saa minunkaan ääniäni seuraavissa vaaleissa. Ja aika moni muukin tuttu on sanonut samaa. Vastustetaan joukolla (99 % kaupunkilaisista) tätä hulluuden huipentumaa. Puusaari mädäntyköön haudassaan ilman kallista muistomerkkiä.
En ole Pers, mutta vastustan kynsin ja hampain tällaista rahan tuhlausta!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi00030
Ääni tissiposkipersuille on ääni taantumukselle.
- Anonyymi00032
Puollan vain koska PerS vastustaa. En halua että joku luulisi minun olevan nolo PerS
- Anonyymi00033
Musiikkia korville, kun vassarit ei voi mitään sille, että persut pääsee seuraavaankin hallitukseen.🤭.
Vassarit ei ymmärrä, että kun pitävät koko ajan persut kaikkien mielessä, niin säästyy persuolta mainosrahatkin.👏 - Anonyymi00034
HAMKIN siirto on lähes varma, vain Perussuomalaiset ja KD vastustavat ja niillä on valtuustossa yhteensä 7 edustajaa.
- Anonyymi00035
Persut vastustaa kaikkea.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Persut vastustaa kaikkea.
Paitsi uusia pysäköintitaloja.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Paitsi uusia pysäköintitaloja.
Aina tätä kokdemulipaskaa laitetaan persujen syyksi!
- Anonyymi00048
Anonyymi00038 kirjoitti:
Aina tätä kokdemulipaskaa laitetaan persujen syyksi!
Uusi keskustan pysäköintitalo on ihan persujen oma elinvoimahanke, kun toriparkki ei kelvannut persuherroille eikä -rouville.
- Anonyymi00067
Anonyymi00048 kirjoitti:
Uusi keskustan pysäköintitalo on ihan persujen oma elinvoimahanke, kun toriparkki ei kelvannut persuherroille eikä -rouville.
Vxtun persut!
- Anonyymi00037
Muistakaa sitten, että äänestätte seuraavissa vaaleissa perussuomalaisia ja kristilllisiä.
- Anonyymi00040
Mahdotonta. Ei kahta voi äänestää. Lipuke hylätään ,
jos siinä on paljon eri ehdokkaiden numeroita.
Vai tarkoititko perussuomalaisia tai kristilllisiä. - Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mahdotonta. Ei kahta voi äänestää. Lipuke hylätään ,
jos siinä on paljon eri ehdokkaiden numeroita.
Vai tarkoititko perussuomalaisia tai kristilllisiä.Koita arvata.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Koita arvata.
Tarkoitit kyllä tai sanaa, mutta ymmärrettävästi kirjoittaminen on sinulle liian haastavaa? Onhan suomen kieli vaikeaa, mutta kyllä siitä silti pitäisi ymmärtettävää tekstiä pystyä tuottamaan. Niinhän se opetusministerikin just vaati. PerS koulusta päässeen pitäisi osata kirjoittaa niin että lukijan ei tarvitse kysellä, mitä ihmettä taaskin tarkoitat.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tarkoitit kyllä tai sanaa, mutta ymmärrettävästi kirjoittaminen on sinulle liian haastavaa? Onhan suomen kieli vaikeaa, mutta kyllä siitä silti pitäisi ymmärtettävää tekstiä pystyä tuottamaan. Niinhän se opetusministerikin just vaati. PerS koulusta päässeen pitäisi osata kirjoittaa niin että lukijan ei tarvitse kysellä, mitä ihmettä taaskin tarkoitat.
Aiemmin oli apukoulut, joista moni PerS koululainen sai tukea oppimisvaikeuksiin.
- Anonyymi00044
Ah ihanaa pörinää on tarjolla moottoriradalla heinäkuussa: https://dm.gp/seasons/drift-masters-2026/rounds/round-4/
Ja tuhansia katsojia.- Anonyymi00045
Mahtavaa! Toivottavasti PerS ei yritä torpata tätäkin!
- Anonyymi00050
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mahtavaa! Toivottavasti PerS ei yritä torpata tätäkin!
Suurin osa persuista tykkää kun painetaan kaasua ja kumi palaa että tuskimpa. Kreetta Thunperille ja muille viherpiiperoille mustaa savua silmille. Suomen päästöt ovat promille.
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Suurin osa persuista tykkää kun painetaan kaasua ja kumi palaa että tuskimpa. Kreetta Thunperille ja muille viherpiiperoille mustaa savua silmille. Suomen päästöt ovat promille.
Tuskim
- Anonyymi00052
Jos Hamkin siirto hyväksytään, Perussuomalaiset saa seuraavissa kuntavaaleissa yli 50 prosentin kannatuksen Hämeenlinnassa.
- Anonyymi00058
Toiveunta. Ei tule tapahtumaan. Miksi kukaan äänestäisi PerS?
- Anonyymi00068
Anonyymi00058 kirjoitti:
Toiveunta. Ei tule tapahtumaan. Miksi kukaan äänestäisi PerS?
90 prosenttia hämeenlinnalaisista vastustaa Hamkin siirtoa, ja vastustajista suurin osa tulee äänestämään Perussuomalaisia.
- Anonyymi00053
Näin on!
- Anonyymi00069
Ihan varmasti!
- Anonyymi00054
Miksei Visamäessä voida kehittää HAMK:ia?
- Anonyymi00055
Onko tätä vaihtoehtoa edes tutkittu?
- Anonyymi00070
Voidaan sitä sielläkin kehittää. Sitähän voidaan kehittää aina siellä missä se kulloinkin on. Kysy jotain tyhmää lisää.
- Anonyymi00059
Hyvä sdp, että varmistit persujen vaalivoiton hämeenlinnassa.
- Anonyymi00060
Persut kärsi nöyryyttävän tappion. Taas.
- Anonyymi00061
Ei kun leuka rintaan ja uusia pettymyksiä kohti ja uusia parkkitaloja suunnittelemaan. Muistakaa haukkua kokdemuleita.
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ei kun leuka rintaan ja uusia pettymyksiä kohti ja uusia parkkitaloja suunnittelemaan. Muistakaa haukkua kokdemuleita.
Ahisti asunto Sairiossa, työ keskustassa.
Muutin Lempäälään, työ Tampereella.
Sopii minulle huomattavasti paremmin.
Ainut nega Kerho piti vaihtaa Tapparaan. - Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ahisti asunto Sairiossa, työ keskustassa.
Muutin Lempäälään, työ Tampereella.
Sopii minulle huomattavasti paremmin.
Ainut nega Kerho piti vaihtaa Tapparaan.Ei kuulu vaihtaa jääkiekkojoukkuetta olet pinnallinen tuuliviiri.
- Anonyymi00065
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ei kuulu vaihtaa jääkiekkojoukkuetta olet pinnallinen tuuliviiri.
Sovitaan että pidän sitä sitten B- liigan suosikkinani. Sinnehän Kerho päätyy väistämättä ei riitä realiteetit Hämeenlinnassa.
- Anonyymi00072
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ei kuulu vaihtaa jääkiekkojoukkuetta olet pinnallinen tuuliviiri.
"pinnallinen tuuliviiri." - en toki.
Olen syvällinen. Tuuliviiri kylläkin.
Siis syvällinen tuuliviiri. Meitä on
nykyäön lisääntyvissä määrin. - Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
"pinnallinen tuuliviiri." - en toki.
Olen syvällinen. Tuuliviiri kylläkin.
Siis syvällinen tuuliviiri. Meitä on
nykyäön lisääntyvissä määrin.Oletko saanut mitään adhd lääkettä vaivaasi
- Anonyymi00071
Muistakaa äänestää persuja.
- Anonyymi00074
ÄO on yli 100 joten en
- Anonyymi00075
Kovaa mölinää ja varsinkin semoisien suusta mitkä eivät koskaan saa mitään aikaiseksi elämänsä aikana.
- Anonyymi00076
Ei mun tarvi. Olen perinyt hitosti rahaa. Nyt vaan chillaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532