Kaksio hintaan nolla euroa

Anonyymi-ap

YLE uutisoi tänään Kuhmossa myytävän asuntoja 1 eurolla tai hintaan nolla euroa. Kuinka kauan menee, että Porissa tilanne menee yhtä dramaattiseksi? Esim. Pihlavan ja Kaanaan tilanne ei ole kovin kummoinen, asuntojen arvon kannalta.

11

190

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tietyillä alueilla hinnat sakkaa jep.

Nyt työtönkin voi omistaa asunnon kun sen arvo on €1, sitä ei tarvi myydä jotta saa toimeentulotukea :D

Eikä sitä ulosmitata velkojen vuoksi koska siitä ulosmittauksesta tulee enemmän kuluja kuin fyrkkaa, tappiota tulisi voudille.

• Anonyymi00002

Vastikkeet tarvii silti maksaa. Ja maksut ei lopu koskaan paitsi kunnes yhtiö ja talot puretaan ja maksua tulee lisää.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Vastikkeet tarvii silti maksaa. Ja maksut ei lopu koskaan paitsi kunnes yhtiö ja talot puretaan ja maksua tulee lisää.

vastikkeeseen saa toimeentulotukea, tulee Kelalle halvemmaksi kuin vuokra

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

vastikkeeseen saa toimeentulotukea, tulee Kelalle halvemmaksi kuin vuokra

Asumistukea ei saa. Toimeentulotuesta en tiedä.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Asumistukea ei saa. Toimeentulotuesta en tiedä.

Ja jos ei saa vastiketta toimeentulotukena niin jättää sen vain maksamatta kun siellä voudilla muutenkin on pitkä piikki, ei tunnu missään.
        Sähkön ja veden kun maksaa niin on ihan hyvät olosuhteet, ne on asumiskuluja ja saa toimeentulotukena.

Taloyhtiö voi sitten jossain vaiheessa napata kämpän yhtiön hallintaa, mutta rahaa eivät saa ja asukas voi taas muuttaa vaikka vuokralle taikka ostaa eri yhtiöstä eurolla asunnon :D

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ja jos ei saa vastiketta toimeentulotukena niin jättää sen vain maksamatta kun siellä voudilla muutenkin on pitkä piikki, ei tunnu missään.
        Sähkön ja veden kun maksaa niin on ihan hyvät olosuhteet, ne on asumiskuluja ja saa toimeentulotukena.

Taloyhtiö voi sitten jossain vaiheessa napata kämpän yhtiön hallintaa, mutta rahaa eivät saa ja asukas voi taas muuttaa vaikka vuokralle taikka ostaa eri yhtiöstä eurolla asunnon :D

Tuskin ne missään pihlavassa nappaa kun se maksaa ja mistä sinne slummiin huumehörhöjen sekaan maksavan vuokralaisen saat.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuskin ne missään pihlavassa nappaa kun se maksaa ja mistä sinne slummiin huumehörhöjen sekaan maksavan vuokralaisen saat.

kuka sen vastikerästin sitten maksaa jos ei hallussaolevan asunnon vuokralainen, en ole hyvä matematiikassa mutta minusta tuo ei oikein toimi noin

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

kuka sen vastikerästin sitten maksaa jos ei hallussaolevan asunnon vuokralainen, en ole hyvä matematiikassa mutta minusta tuo ei oikein toimi noin

Vastikkeen maksaa aina osakas huonollakin matematiikalla.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Vastikkeen maksaa aina osakas huonollakin matematiikalla.

Tarkoitat varmaan, että taloyhtiö maksaa haltuun otetun asunnon vastikkeen.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tarkoitat varmaan, että taloyhtiö maksaa haltuun otetun asunnon vastikkeen.

eli maksavat osakkaat kuittaavat kulut porukalla kun yksi lusmuilee

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

eli maksavat osakkaat kuittaavat kulut porukalla kun yksi lusmuilee

Joku maksaa aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      171
      1492
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      88
      698
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      578
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      125
      518
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      490
    9. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    10. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      49
      479
    Aihe