Nainen olet kertakaikkisen ihana ja täydellinen ,mutta miinuksesi on

Anonyymi-ap

Että yrität liikaa todistella minulle, että olet arvokas, tiesin arvosi jo ekan kerran kun juttelin sinulle. Ei sitä tarvitse todistaa, näin että olet herkkä,tunteikas ja älykäs.

15

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ohi ja sivusta- hirveen vähän ollaan juteltu, mutta sentään jotain sanoja vaihdettu 🙂 toivottavasti aloitus löytää oikean naisen 🙏

• Anonyymi00002

Miten sellaista edes voi todistella? Lähetteleekö viestejä: olen arvokas, olen arvokas 😆😅 Miten tämäkin aloitus on niin riemastuttava.

• Anonyymi00003

Olisikohan aloittaja tulkinnut hieman yli toisen toimintaa ja kuvittelee tämän toisen kaiken toiminnan koskevan itseään 🤔

• Anonyymi00004

Ihan hyvä, mutta milloin aiot sisäistää sen, että olen arvokas?

• Anonyymi00005

Miten yrittää todistella

• Anonyymi00006

Ei minulta vaikka nainen onkin tuollainen

• Anonyymi00007

Ei myöskään minulta.

• Anonyymi00008

You need to love her inside out and over again, tell her that every single day with love in your eyes. Then maybe she'll believe you, some day.

• Anonyymi00009

Kehutko hänelle muita naisia? Hän joutuu hakemaan huomiotasi.

• Anonyymi00010

Saahan muistakin naisista puhua kauniisti. En haluaisi miestä, joka on aina tuppisuu muiden hyvistä jutuista. Enkä myöskään parisuhdetta, jossa tuntisin oloni niin heikoksi, että tarvitsee loukkaantua toisista (ainakaan isommissa määrin).

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Saahan muistakin naisista puhua kauniisti. En haluaisi miestä, joka on aina tuppisuu muiden hyvistä jutuista. Enkä myöskään parisuhdetta, jossa tuntisin oloni niin heikoksi, että tarvitsee loukkaantua toisista (ainakaan isommissa määrin).

Mutta jokainen toki itse määrittelee mitä pitää hyvänä.

• Anonyymi00012

Yleensä jos jonkun pitää erikseen sanoa, että on hauska, kiltti, älykäs tai vastaavaa, niin silloin hän ei nimenomaan sitä ole. Tämä on aika pätevä nyrkkisääntö elämässä.

• Anonyymi00014

Minä en taas ajattele noin. Kyllä terveellä itsetunnolla varustettu ihminen saa iloita ja sanoakin omasta lahjastaan. Ei se tarkoita, että kuvittelee olevansa jotenkin täydellinen tai virheetön.

Ja toinen terveellä itsetunnolla oleva iloitsee mukana kuullessaan sen. Kyllä, minunkin mielestä sinä olet hauska.. juu, näen sen, sinussa on upeaa älykkyyttä… kyllä, näen että sinulla on silmää estetiikalle ja nautit siitä, minäkin nautin lahjoistasi…. tai-mitä-ikinä.

• Anonyymi00013

Näinkö sinä sen hänelle todistat. Ehkei hän tunne niin että on sinulle arvokas.

• Anonyymi00015

Oooooohi! En ole todistelllut mitään. Elän vain omaa elämääni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      108
      3681
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2413
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      143
      2065
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      52
      968
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      861
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      830
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      825
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      5
      819
    9. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      94
      725
    10. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      717
    Aihe