Ja lisäksi hiukan tyhmä, että jaksaa tänne tulla ihmisiä haukkumaan. Aika monta postausta erittäin epävarmalta, jo vanhalta blondiltakin täällä..
Katsopas kun ei se paska suhde pelastu muita haukkumalla.. ihan itseensä voi mennä. Ja jos oikein tarkastelee niin saattaa huomata oman olonsa vain pahentuneen.
Täytyy kyllä olla todella huono itsetunto
9
220
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Et tunnu itse olevan yhtään sen parempi. Todennäköisesti päin vastoin.
Sivusta onneksi - Anonyymi00002UUSI
En hauku täällä toisia. Yritän vain saada hänet ymmärtämään. Minulla voi olla huono itsetunto ja olen varmasti tyhmäkin. Nukun yöni hyvin yksin, koska en toimi väärin.
- Anonyymi00003UUSI
En oo kyllä tehnyt ainuttakaa aloitusta tänne tänään. Itsetuntoni on iha jees. En koe olevani kovin vanha. Blondikin vain osittain. Suhde statukseni ei kuulu sinulle. Enkä ole haukkunut muita. Mua kutsuttu erinnäisillä haukumilla kyllä. Mutta en jaksa provosoitua. Oloni on hyvä ja levollinen. Koitahan saada elämäsi kuntoon kesä ja kaikkee.
- Anonyymi00009UUSI
Kuuluu!!
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuuluu!!
Mikään tieto minusta ei kuulu jollekin stalkkeri mustamaalaajalle täällä. Ne joille asia kuuluu kysyvät minulta asiasta irl jos kiinnostaa tietää. Hyvää yötä.
- Anonyymi00006UUSI
No etkös sinä ite just hauku eikä ollu eka kerta ees.
- Anonyymi00007UUSI
Mitä sä höpiset mistä suhteesta puhut? Kuka täällä on muiden suhdetta haukkunu? Ootko ihan sekasin?
- Anonyymi00008UUSI
No jos nyt jostain syystä olet jälleen kuvitellut jotain minun kirjoittamaksi niin en ole edes ehtinyt olla täällä koko päivänä. Tämä on todistettavissa. Olen aidosti huolissani sun mielenterveydestä. Mieti ensin ketä syytät ja mistä nuo jutut sun mieleen kumpuaa. Toisekseen mun ihmissuhteet ovat mun henkilökohtaisia asioita jotka eivät kuulu sinulle. Voit kuvitella niistä ihan mitä haluat mutta muista ettet tiedä niistä todellisuudessa mitään.
Sinulle jolla oli tummanpunainen mekko. - Anonyymi00011UUSI
Pitäiskö mun nyt kirjoittaa sun fraasi ”ota lääkkees!”
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3762376IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk631839- 1541423
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131236Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021201Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48925- 90874
- 71842
- 28813
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43805