Olen sosiaalisella tasolla määritelty tyhmäksi, plagioijaksi, huijariksi, valehtelijaksi ja turhamaiseksi. Etsin seuraa samankaltaisissa sosiaalisissa oloissa olevista.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Ehkä tuossa tilanteessa oikea ratkaisu ei ole etsiä seuraa, vaan olla tarpeeksi yksin jotta kohtaisit itsesi ensin.
- Anonyymi00002
Mutta olenhan jo kohdannut kauan sitten. Olen empaattinen, herttainen, rakentava, luotettava ja erittäin altruistinen.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mutta olenhan jo kohdannut kauan sitten. Olen empaattinen, herttainen, rakentava, luotettava ja erittäin altruistinen.
Etsin siis sosiaalisella tasolla määriteltyä kaltaisteni joka on oikeasti mukava ja kypsä. Samanlaista yhteisöväkivallan kohteena olevaa ” noitaa”.
- Anonyymi00004
Älä anna kenenkään määritellä sinua. Ja jos jotkut määrittelevät, älä välitä, vaan ole oma itsesi. Sinä saat ja voit olla juuri sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 791100
- 1041075
- 73538
- 47483
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...8446Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/112441- 13440
- 42422
- 15396
Kysymys palstalaisille: kuinka moni nainen sietää miehen "pakkomielteistä" sekaantumista elämäänsä?
Siedättekö tai sietääkö teidän naisenne miehen "pakkomielteistä" sekaantumista naisen harrastuksiin, ulkonäköön, työhön83391