https://yle.fi/a/74-20229786
vai mitä
pitää ajatella
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Orpon hallitus tehnyt suurtuhot.Ainoastasn sota-aika ollut pahempi.
- Anonyymi00002
eikö se kokoomus sano että Sanna Marinin syytä kaikki?
- Anonyymi00005
Oulussa on väkl kyllästyneet mamuihin. Aivan liikaa joka helkatin kaupungissa. Mitä sanoo hallitus. Kalliita elättejä
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
eikö se kokoomus sano että Sanna Marinin syytä kaikki?
Mamut pelkää liikkua oulussa kaupungilla kansalaiset ottaneet omat keinot käyttöön. Että sillai.
- Anonyymi00004
Niin on kun kaikesta karsitaan. Heillä, jotka ovat kaikkein huonoimmassa asemassa, ei ole mitään. Oulun asema puukotus pääkaupunkina johtunee osin edellä mainitusta.
- Anonyymi00008
Eläkkeellepä hyvinkin.
Minun kimppuuni hyökkäsi nuori matu kesällä 2017. Rikosilmoituksen tein, vaan eipä ole Oulun Poliittinen Poliisi saanut vielä mitään aikaiseksi asian suhteen.
Uudemmista rikosilmoituksistani puhumattakaan.
MISTÄ näille maksetaan?- Anonyymi00011
Suomi on koko maailman sosiaalitoimisto. KELA Gold.
- Anonyymi00009
Ilmeisesti on, koska 27,5% kasvanut viidessä vuodessa ne itsari-uhkaus tehtävät. 2100 hälytystehtävää vuodessa Oulun alueella on paljon. Kieltäydymme näkemästä sitä.
- Anonyymi00010
Montako tuollaista hälytystehtävää ihminen jaksaa henkisesti? Sellaisen kaaoksen kohtaaminen on henkisesti raskasta. Se ei mielestäni ole vain "huono päivä töissä", koska usein henkinen pahoinvointi kohdistuu myös auttajiin. Aika rankkaa.
Entäpä ne hälytystehtävän aiheuttavat ihmiset sitten? Mitä he tavoittelevat elämässä? Miksi on niin vaikeaa? Onko somessa kuitenkin esitys päällä ja kaikki on kivaa ja siistii? Onko kyseessä pahat henget ja riivaukset?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931028Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei301952- 102895
- 78771
- 78752
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39630