Tunne että irl

Anonyymi-ap

Haluat pitää kylmät välit ja olet onnellinen että välimme katkesivat

21

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jos sillä on jo muuta menoa. Alistu kohtaloosi itse me valitsemme sen.

    • Anonyymi00002

      Olet oikeassa

    • Anonyymi00004

      Kaikkea muuta. Tuntuu, että tukehdun.

      • Anonyymi00006

        En usko enää. Estot olet laittanut päälle joka suuntaan


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        En usko enää. Estot olet laittanut päälle joka suuntaan

        Ei NARSISTI MIEHEN KANSSA PYSTY ELÄMÄÄN EIKÄ HALUA KUULLA HAUKKUMISTA ALISTAMISTA. USKO JO! SE EI OLE RAKKAUTTA. OLEN NYT ONNELLINEN ENKÄ HALUA SINUA IKINÄ LÄHELLENI. JOS VIELÄ TUNGET KIRJEITÄ TAI TULET LÄHELLEKKÄÄN MEITÄ KETÄÄN SOITAN POLIISILLE.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        En usko enää. Estot olet laittanut päälle joka suuntaan

        Päinvastoin. Odotan häneltä viestiä.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        En usko enää. Estot olet laittanut päälle joka suuntaan

        Esto= PYSY POISSA ELÄMÄSTÄNI


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Esto= PYSY POISSA ELÄMÄSTÄNI

        Jota et itse noudata


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Jota et itse noudata

        En ole ottanut yhteyttä kun sain kirjeen postiin häneltä.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        En ole ottanut yhteyttä kun sain kirjeen postiin häneltä.

        Ja siitä ei kauaa ole.


    • Anonyymi00005

      Tunne että olet riippuvainen
      Tai muuten kiintymykseltö häiriintynyt
      Kun et puhu suoraa hänelle vaan jollakin nettipalstalla josta kukaan ei tunnista!
      Ei se oo koko palstalla .
      Lauma yhtä hulluja ja riippuvaisia ikävlijiä sen sijaan päivystää kellon ympäri
      Ihan niiku se koko ajan gubesta puhuva T nainen esim ....
      Sivusta
      Olin monta viikkoa pois täältä ja sama sekoilu oravanpyörä jatkuu eikä kukaan ole huomannut että poistuin ...
      Minua on luultu keskustelen yms typerää
      Vaikka en ole ollut edes paikalla moneen päivään !!!
      AP herätys se oo täällä jota yrität tavoittaa !

      • Anonyymi00013

        Koska se ei ole vielä päässyt eroon siitä narsistista. Se ei ole vielä parantunut. Tai sitten heillä on vielä irl yhteys. Niin kauan ei paranemista tapahdu


    • Anonyymi00007

      Ei mene ihan noin. Ei vain olla nähty piiiitkään aikaan ja en silti ajattele että välimme olisivat katkenneet? Enkä halua niiden katkeavan (ohi taitaa siis mennä)

      • Anonyymi00008

        Minä ajattelen niin.


    • Anonyymi00017

      Molemmilla on jo elämänsä irlissä, joten ei tarvitse tuottaa pettymystä odotusten suhteen. Mitä olet menettänyt?

    • Anonyymi00018

      Olen vihainen. Ovi on yhä mahdollisesti auki mutta se vaatii sinulta vastuunottoa. Sitten tiedän voinko vielä luottaa sinuun.

      • Anonyymi00020

        Älä turhaan pidä sitä auki jos asenteesi on tuota luokkaa


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Älä turhaan pidä sitä auki jos asenteesi on tuota luokkaa

        Ei se ole asenne vaan todellisuus ja itsetuntemusta.


    • Anonyymi00019

      Haluan pitää hyvät ystävälliset välit. En odota liikoja suojelen siten itseäni särkymiseltä.

    • Anonyymi00021

      Miksi tulet ikävä ketjuun horisemaan tämmöstä?

    • Anonyymi00024

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe