Haluat pitää kylmät välit ja olet onnellinen että välimme katkesivat
Tunne että irl
21
242
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos sillä on jo muuta menoa. Alistu kohtaloosi itse me valitsemme sen.
- Anonyymi00002
Olet oikeassa
- Anonyymi00004
Kaikkea muuta. Tuntuu, että tukehdun.
- Anonyymi00006
En usko enää. Estot olet laittanut päälle joka suuntaan
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
En usko enää. Estot olet laittanut päälle joka suuntaan
Ei NARSISTI MIEHEN KANSSA PYSTY ELÄMÄÄN EIKÄ HALUA KUULLA HAUKKUMISTA ALISTAMISTA. USKO JO! SE EI OLE RAKKAUTTA. OLEN NYT ONNELLINEN ENKÄ HALUA SINUA IKINÄ LÄHELLENI. JOS VIELÄ TUNGET KIRJEITÄ TAI TULET LÄHELLEKKÄÄN MEITÄ KETÄÄN SOITAN POLIISILLE.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
En usko enää. Estot olet laittanut päälle joka suuntaan
Päinvastoin. Odotan häneltä viestiä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
En usko enää. Estot olet laittanut päälle joka suuntaan
Esto= PYSY POISSA ELÄMÄSTÄNI
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Esto= PYSY POISSA ELÄMÄSTÄNI
Jota et itse noudata
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jota et itse noudata
En ole ottanut yhteyttä kun sain kirjeen postiin häneltä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
En ole ottanut yhteyttä kun sain kirjeen postiin häneltä.
Ja siitä ei kauaa ole.
- Anonyymi00005
Tunne että olet riippuvainen
Tai muuten kiintymykseltö häiriintynyt
Kun et puhu suoraa hänelle vaan jollakin nettipalstalla josta kukaan ei tunnista!
Ei se oo koko palstalla .
Lauma yhtä hulluja ja riippuvaisia ikävlijiä sen sijaan päivystää kellon ympäri
Ihan niiku se koko ajan gubesta puhuva T nainen esim ....
Sivusta
Olin monta viikkoa pois täältä ja sama sekoilu oravanpyörä jatkuu eikä kukaan ole huomannut että poistuin ...
Minua on luultu keskustelen yms typerää
Vaikka en ole ollut edes paikalla moneen päivään !!!
AP herätys se oo täällä jota yrität tavoittaa !- Anonyymi00013
Koska se ei ole vielä päässyt eroon siitä narsistista. Se ei ole vielä parantunut. Tai sitten heillä on vielä irl yhteys. Niin kauan ei paranemista tapahdu
- Anonyymi00007
Ei mene ihan noin. Ei vain olla nähty piiiitkään aikaan ja en silti ajattele että välimme olisivat katkenneet? Enkä halua niiden katkeavan (ohi taitaa siis mennä)
- Anonyymi00008
Minä ajattelen niin.
- Anonyymi00017
Molemmilla on jo elämänsä irlissä, joten ei tarvitse tuottaa pettymystä odotusten suhteen. Mitä olet menettänyt?
- Anonyymi00018
Olen vihainen. Ovi on yhä mahdollisesti auki mutta se vaatii sinulta vastuunottoa. Sitten tiedän voinko vielä luottaa sinuun.
- Anonyymi00020
Älä turhaan pidä sitä auki jos asenteesi on tuota luokkaa
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Älä turhaan pidä sitä auki jos asenteesi on tuota luokkaa
Ei se ole asenne vaan todellisuus ja itsetuntemusta.
- Anonyymi00019
Haluan pitää hyvät ystävälliset välit. En odota liikoja suojelen siten itseäni särkymiseltä.
- Anonyymi00021
Miksi tulet ikävä ketjuun horisemaan tämmöstä?
- Anonyymi00024
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701409
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231008- 43875
- 35673
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147672- 38607
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521- 107508