On paljon helpompi herätä viileeeseen aamuun kuin kuumaan ja helteiseen, etenkin jos yökin on ollut tuskainen. En ole mikään aurinkomakaaja mutt tykkään tietysti lämmöstä, kohtuullisesti. Rusketun herkästi, ihoni sietää aurinkoa vähän liiankin kanssa ja siksi mulle tulee tukala olla, kun mikään ei varoita säteilyistä.
Tykkään paljon enemmän viileimmistä oloista kuin täydestä paahteesta. Samoin pidän Suomen vuodenajoista, vaikka kaikki kurat ja muut viimat ei mun mieleen oliskaan, silti ne on hauskoja vaihteluita.
Mikä on sun vuoden aikasi :) Mä rakastan kevättä!
Tänä aamuna oli viileetä
5
126
Vastaukset
- Anonyymi00001
Syksy, aina ja ikuisesti.
- Anonyymi00004
'syksyn lehti maahan ehti, siinäkin soi bluus'....
- Anonyymi00002
Ei pysty istumaan auringossa kauaa, muuten hellesää ei haittaa, se kuuluu kesään ja onneksi niin on, ei kivaa jos kesä on jatkuvasti alle +20.
- Anonyymi00003
Rannikolla laski +17:ta, ja pikkusadetta, saa sataa luontokin tykkää, hellejuhannus tulee?
- Anonyymi00005
Eilen sateli ja +13, mutta nyt on 10 astetta enemmän, mukavaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477