On paljon helpompi herätä viileeeseen aamuun kuin kuumaan ja helteiseen, etenkin jos yökin on ollut tuskainen. En ole mikään aurinkomakaaja mutt tykkään tietysti lämmöstä, kohtuullisesti. Rusketun herkästi, ihoni sietää aurinkoa vähän liiankin kanssa ja siksi mulle tulee tukala olla, kun mikään ei varoita säteilyistä.
Tykkään paljon enemmän viileimmistä oloista kuin täydestä paahteesta. Samoin pidän Suomen vuodenajoista, vaikka kaikki kurat ja muut viimat ei mun mieleen oliskaan, silti ne on hauskoja vaihteluita.
Mikä on sun vuoden aikasi :) Mä rakastan kevättä!
Tänä aamuna oli viileetä
24
204
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Syksy, aina ja ikuisesti.
- Anonyymi00004
'syksyn lehti maahan ehti, siinäkin soi bluus'....
- Anonyymi00002
Ei pysty istumaan auringossa kauaa, muuten hellesää ei haittaa, se kuuluu kesään ja onneksi niin on, ei kivaa jos kesä on jatkuvasti alle +20.
- Anonyymi00003
Rannikolla laski +17:ta, ja pikkusadetta, saa sataa luontokin tykkää, hellejuhannus tulee?
- Anonyymi00005
Eilen sateli ja +13, mutta nyt on 10 astetta enemmän, mukavaa!
- Anonyymi00006
Aamut alkaa olemaan syksyisiä, kohta onkin jo syyskuu.
- Anonyymi00007
Max +23 auringossa, mielellään reilusti alle on mulle sopivin. Kesähelteitä en ole koskaan kaivannut ja talvea taas odotan.
- Anonyymi00008
Lämmin loppukesä täällä menossa, parikymmentä astetta kevyessä mukavassa tuulessa, pilvipoutaa.
- Anonyymi00009
...nyt kun kesä mennyt on....syksy saapuu.
Tänä aamuna satoi vettä ja oli lähdettävä hammashoitoon, heti aamusta. On se kurjaa taas tuntee toi kosteus ja vedentippuminen taivaalta.
Tähän mä paan, musalinkin: Sade ja KaijaKärkistä, Ilensä kanssa
https://youtu.be/phHI39vCHNw?si=YhiiMSotU_hXvvG0
itselle tärkee biisi sen ilmestymisestä saakka!- Anonyymi00011
" Jäästä seppeleen mun sydämeeni teet. jääseppeleet ja kylmät kyyneleet"
- Anonyymi00010
Ammulla oli n. 11, nyt lämpenee taas vauhdilla ja kohta lähes 20.
Mielenkiintoista oli, että eilen mtv aamutv sanoi aurinkoisten päivien olevan ohi, tänään on jopa hiki T-paidassa.
- Anonyymi00012
Ihanaa oli kierrellä kaupungilla asioilla kun lämpötila alle +15 ja hienoinen tuulikin leyhytteli.
- Anonyymi00013
Vähän sataa, mutta sekään ei haittaa, stokmannilla nautitaan leivoskahveista.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vähän sataa, mutta sekään ei haittaa, stokmannilla nautitaan leivoskahveista.
Sokeripommihan se on leivos, voi pää seota sellaisesta.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sokeripommihan se on leivos, voi pää seota sellaisesta.
Sokeripommista saa sokerihumalan. Ei ollut kivaa katsoa sellaista lasta kauan aikaa sitten, joka tuli miltei hulluksi, ellei saanut sokeriannostaan.
- Anonyymi00014
Pari edellistä aamua oli pilvistä ja sateista, nyt paistaa ja voi olla ettei kastu.
- Anonyymi00015
"sun on oltava viiiileee"...Mikko Alatalon laulu.
Oon käyny joskus jossain tanssilavalla 80luvulla kuuntelemassa Mikkoa. Kyllä tykkään sen rallatuksista ja ihailen silmälasejaan :D
- Anonyymi00018
Mummunen kirjoitti:
Oon käyny joskus jossain tanssilavalla 80luvulla kuuntelemassa Mikkoa. Kyllä tykkään sen rallatuksista ja ihailen silmälasejaan :D
Mutta miten helkutissa se oli kansanedustaja monta monituista vuotta? Aivan suotta. Olisi vain rallatellut.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mutta miten helkutissa se oli kansanedustaja monta monituista vuotta? Aivan suotta. Olisi vain rallatellut.
Se oli varmaa tuloa, edustajilla on hyvät edut.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Se oli varmaa tuloa, edustajilla on hyvät edut.
Tietty. Mutta mitähän se sai aikaan? Tekikö hyviä asioita. Vaikuttiko.
- Anonyymi00019UUSI
Syksykin on hienoa aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2342017
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601174- 201015
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125706- 38699
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa202600- 51455
- 38438
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42422