Joko on testattu? Ainakin menestyneet yrittäjät pitämässä niin luulisi konseptin pyörivän. Vain asiallisia vastauksia. Kateelliset voi mennä muualle huutelemaan pyramideista ja muoviöljyistä tai maksamattomista veroista. Kaikki tekevät virheitä ja kaikilla pitää olla mahdollisuus uuteen alkuun.
Majakka Suolahti
56
1107
Vastaukset
- Anonyymi00002
Milloinka se uusi alku alkaa?
- Anonyymi00009
5kkx8 uv ry vip
- Anonyymi00004
Onhan se testattava ääslahden persreikä, että saadaan starttirahoille jotain käyttöä.
- Anonyymi00006
Tervetuloa viettämään aikaasi,nielit näemmä ylpeytesi.komein miljöö ääneseudulla,peittoaa tekijän sataman mennen tullen,koskettoman heppu tuota pyörittää,kiitos hänelle.
- Anonyymi00007
joko kuusysärit viimen vai taas kusetus?
- Anonyymi00008
Tyhmiä koskelaisia mukava kusettaa
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tyhmiä koskelaisia mukava kusettaa
"Viisaat"suolenperän asukit mätänee majakalle.
- Anonyymi00011
suoliahti kierrä se kaukaa ylittämättä rataa polsanjoen kautta haisevaan mutapohjaan polskimaan
- Anonyymi00013
Kertoo itse asukki
- Anonyymi00014
Lapsellinen siellä
- Anonyymi00015
mutapohja haisoo,ee vooo mennä rillimakkaraperoinat syömää
- Anonyymi00016
Eipähän haissut,raikas tuuli sieltä kävi,työnsi koskettoman mulliojan tehtaiden löyhkän takaisin mistä tullutkin,paljon on ruokailijoita,muita nautiskelijoita,tulleet läheltä ja kaukaa,ja vielä kauempaakin.SLAVA SUOLAHTI
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eipähän haissut,raikas tuuli sieltä kävi,työnsi koskettoman mulliojan tehtaiden löyhkän takaisin mistä tullutkin,paljon on ruokailijoita,muita nautiskelijoita,tulleet läheltä ja kaukaa,ja vielä kauempaakin.SLAVA SUOLAHTI
tyhjää horiset,itse kävin ja yksi asiakas oli,sinä vissiin kun silmät pyöri päässä?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
tyhjää horiset,itse kävin ja yksi asiakas oli,sinä vissiin kun silmät pyöri päässä?
Kaikkea se koski katkeruus laittaa valehtelemaan,Johan hevosetkin sulle nauraa.tyytyväisiä näyttivät koskettoman asukkaat olevan,ketkä siellä olivat.hyö ovatkin tervepäisiä,eikä katkeruuden pilaamia.SLAVA SUOLAHTI
- Anonyymi00019
Kyllä varmaan hyvät hampparit on ja eväät,mutta samat alkoa kittaavat äijät siellä istuu,niin entiedä tuleeko mentyä.
- Anonyymi00024
Ei sinun ole pakko käydä siellä, jos olutta siemailevat häiritsee ,voit mennä aina kirkkoon.
- Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei sinun ole pakko käydä siellä, jos olutta siemailevat häiritsee ,voit mennä aina kirkkoon.
Ei kaljan juonti haittaa,vaan se mölinä,kun saavat kaljaa sisuksiin,niin alkaa se mölinä. Harmi,että siitäkin kivasta paikasta on tullut juottola.
- Anonyymi00051
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei sinun ole pakko käydä siellä, jos olutta siemailevat häiritsee ,voit mennä aina kirkkoon.
6vjvp 7glhö
- Anonyymi00020
Täytyy eka hakea ruokavusta parit kassit, niin on sitten varaa ajella syömää hamppareita
- Anonyymi00021
Lapsellinen oot
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Lapsellinen oot
aiti tuu puuhkimaan,taalla huutaa kosketoon
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
aiti tuu puuhkimaan,taalla huutaa kosketoon
21 ottaako noin hypotalamukseen,surkea kyllä oot
- Anonyymi00025
Paikka testattu,rasva valui vielä kotonakin suusta. Transrasvan ystäville toki hyvä paikka.
- Anonyymi00026
sydämmenpysäytys varma suoliahdessa
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
sydämmenpysäytys varma suoliahdessa
Lapsellinen siellä
- Anonyymi00037
Anonyymi00026 kirjoitti:
sydämmenpysäytys varma suoliahdessa
26 sydämeen ei mahdu kahta ämmää.
- Anonyymi00028
Transrasvat ovat teollisesti kovetettuja tai luontaisesti märehtijöiden ruoansulatuksessa syntyviä rasvoja. Ne ovat terveydelle erittäin haitallisia, sillä ne nostavat LDL-kolesterolia ("huonoa") ja laskevat HDL-kolesterolia ("hyvää"), mikä lisää huomattavasti riskiä sairastua sydän- ja verisuonisairauksiin. Infarkti on varma.
- Anonyymi00029
Niskalaukaus,kuolema varma
- Anonyymi00031
Nyt on kokki, joka osaa laittaa ruokaa eikä ehkä tarvitse odottaa ammattilaiselta annosta koko iltaa niin kuin monessa kesäravintolassa. Ihan kiva, että koululaiset saavat niistä kesätöitä, mutta joukkoon voisi aina ottaa jonkun kokeneenkin niin että työt osataan tehdä ja rivakasti.
En ole käynyt nyt vielä siellä, mutta varmaankin käyn. Toivottavasti laskut ja palkat menevät maksuun niin että ravintola pysyy pystyssä. Haasteellistahan se on joka puolella Suomessa, kun taloustilanne on huono ja kaikilla ei ole varaa kuluttaa. - Anonyymi00032
Oletteko vertailleet hintoja Rantapuiston ja Majakan välillä. Rantapuistoon en uskalla mennä kun hinnat on niin korkeat saako siellä mitään alle kympin. Sanokaa jos olette käyneet. Kiva paikkahan se olisi.
- Anonyymi00033
En mene trasrasvassa uppopaistettuihin paikkoihin. Yäk mitä roskaa.
- Anonyymi00035
33 niin mihinkä et mene,ei auennut tuossa kommentissa
- Anonyymi00038
33 mähän sitten sinne mustanniemen uusitun sataman kaivonrengas tuli paikalle käryyttään talikönttiäs leppätikun nokassa,millä tökin koiran paskaa,heitin siihen hiillokseen vielä supikoiran hajurauhaset lisämausteeksi.hyviä grilli hetkiä teitille
- Anonyymi00034
Vanhaa roinaa esiintymään, mandoliinipoika syvästä joesta ei kun suolahdesta ei kun kalaveljistä kapellimestariks. VMP
- Anonyymi00036
transrasvan lisäki nähty aito trasn kekkuris haku paikalla,on kova meno ja rasvaa kansalle
- Anonyymi00039
nelostiellä menee 10000 autoa päivässä,suoliahdessa 5
- Anonyymi00041
Jos saisitte joka kahennen tuhannen siitä auto määrästä poikkeamaan koskettomalle,valottomalle viiskulman sitille,silloinhan teillä olis ihmiset silmät ymmyrkäisinä...mitä tää on...
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Jos saisitte joka kahennen tuhannen siitä auto määrästä poikkeamaan koskettomalle,valottomalle viiskulman sitille,silloinhan teillä olis ihmiset silmät ymmyrkäisinä...mitä tää on...
Suolahessa kävi viimevuonna 12 turistia, sehän on jo aikapaljon, pitäskö joskus käyvä sielä, onha siitä jo aikaa.
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Jos saisitte joka kahennen tuhannen siitä auto määrästä poikkeamaan koskettomalle,valottomalle viiskulman sitille,silloinhan teillä olis ihmiset silmät ymmyrkäisinä...mitä tää on...
käy hipa abc kattoo mikä meininki,korvesta kannattaa kerran vuodesta lähteä
- Anonyymi00040
Eipä tuo ruoka ollut kummoista Majakassa.Möljässä on paljon paremmat.
- Anonyymi00044
kävin majakssa ja ripulia koko yö,ei kestä tuollaisia rasvamääriä
- Anonyymi00045
Huonot oli sapuskat,ihan turhaan kehuttu.
- Anonyymi00046
Kovat on hinnat majakassa eikä ole listalla kun muutama vaihtoehto. Ei maku ollut kummoinen ateriassa. Petyin pahasti
- Anonyymi00047
Suolilahden pulipenkin porukka kuulemma viettänyt juhannusta Majakassa ja kunnon ihmiset ovat jättäneet siellä käynnit väliin örveltäjien vuoksi
- Anonyymi00048
Aasin siltaa kulmattoman suusta.. SLAVA SUOLAHTI
- Anonyymi00049
housut ruskeanan porukka heiluu suoliahdessa,pulipenkiltä suoraan satamaan,lava suoliahti!!
- Anonyymi00050
Keksisit jo jotain uutta.SLAVA SUOLAHTI.
- Anonyymi00053
Luokatonta sapuskaa kalliilla.
- Anonyymi00054
Käryytä sitten siankorvia mustanniemen tulipaikan kaivonrenkaassa
- Anonyymi00055
Kallista transrasvaa,palmuöljyä saa kaupasta halvalla.
- Anonyymi00056
Kalasoppa tarjoilu tulisi edulliseksi kun lampikin vieressä.
- Anonyymi00057
mätälahdesta ei saa kuin mätisäkkejä
- Anonyymi00060
Anonyymi00057 kirjoitti:
mätälahdesta ei saa kuin mätisäkkejä
Voi sua,ja sun loan heittoas,enää ei mitään vastusta..
- Anonyymi00058
Luulin että ruoka olisi ollut hyvää kun kokki piti sitä grilliä.Nyt täytyy sanoa että taito on kadonnut ja sapuskat oli yök.
- Anonyymi00059
Hyvä että män rahas hukkaan.
- Anonyymi00061
Anonyymi00059 kirjoitti:
Hyvä että män rahas hukkaan.
Toivottavasti ei menisi muilla eikä tulisi pahoja pettymyksiä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368