Majakka Suolahti

Anonyymi-ap

Joko on testattu? Ainakin menestyneet yrittäjät pitämässä niin luulisi konseptin pyörivän. Vain asiallisia vastauksia. Kateelliset voi mennä muualle huutelemaan pyramideista ja muoviöljyistä tai maksamattomista veroista. Kaikki tekevät virheitä ja kaikilla pitää olla mahdollisuus uuteen alkuun.

56

1107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Milloinka se uusi alku alkaa?

      • Anonyymi00009

        5kkx8 uv ry vip


    • Anonyymi00004

      Onhan se testattava ääslahden persreikä, että saadaan starttirahoille jotain käyttöä.

      • Anonyymi00006

        Tervetuloa viettämään aikaasi,nielit näemmä ylpeytesi.komein miljöö ääneseudulla,peittoaa tekijän sataman mennen tullen,koskettoman heppu tuota pyörittää,kiitos hänelle.


    • Anonyymi00007

      joko kuusysärit viimen vai taas kusetus?

      • Anonyymi00008

        Tyhmiä koskelaisia mukava kusettaa


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Tyhmiä koskelaisia mukava kusettaa

        "Viisaat"suolenperän asukit mätänee majakalle.


    • Anonyymi00011

      suoliahti kierrä se kaukaa ylittämättä rataa polsanjoen kautta haisevaan mutapohjaan polskimaan

      • Anonyymi00013

        Kertoo itse asukki


      • Anonyymi00014

        Lapsellinen siellä


    • Anonyymi00015

      mutapohja haisoo,ee vooo mennä rillimakkaraperoinat syömää

      • Anonyymi00016

        Eipähän haissut,raikas tuuli sieltä kävi,työnsi koskettoman mulliojan tehtaiden löyhkän takaisin mistä tullutkin,paljon on ruokailijoita,muita nautiskelijoita,tulleet läheltä ja kaukaa,ja vielä kauempaakin.SLAVA SUOLAHTI


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Eipähän haissut,raikas tuuli sieltä kävi,työnsi koskettoman mulliojan tehtaiden löyhkän takaisin mistä tullutkin,paljon on ruokailijoita,muita nautiskelijoita,tulleet läheltä ja kaukaa,ja vielä kauempaakin.SLAVA SUOLAHTI

        tyhjää horiset,itse kävin ja yksi asiakas oli,sinä vissiin kun silmät pyöri päässä?


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        tyhjää horiset,itse kävin ja yksi asiakas oli,sinä vissiin kun silmät pyöri päässä?

        Kaikkea se koski katkeruus laittaa valehtelemaan,Johan hevosetkin sulle nauraa.tyytyväisiä näyttivät koskettoman asukkaat olevan,ketkä siellä olivat.hyö ovatkin tervepäisiä,eikä katkeruuden pilaamia.SLAVA SUOLAHTI


    • Anonyymi00019

      Kyllä varmaan hyvät hampparit on ja eväät,mutta samat alkoa kittaavat äijät siellä istuu,niin entiedä tuleeko mentyä.

      • Anonyymi00024

        Ei sinun ole pakko käydä siellä, jos olutta siemailevat häiritsee ,voit mennä aina kirkkoon.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Ei sinun ole pakko käydä siellä, jos olutta siemailevat häiritsee ,voit mennä aina kirkkoon.

        Ei kaljan juonti haittaa,vaan se mölinä,kun saavat kaljaa sisuksiin,niin alkaa se mölinä. Harmi,että siitäkin kivasta paikasta on tullut juottola.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Ei sinun ole pakko käydä siellä, jos olutta siemailevat häiritsee ,voit mennä aina kirkkoon.

        6vjvp 7glhö


    • Anonyymi00020

      Täytyy eka hakea ruokavusta parit kassit, niin on sitten varaa ajella syömää hamppareita

      • Anonyymi00021

        Lapsellinen oot


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Lapsellinen oot

        aiti tuu puuhkimaan,taalla huutaa kosketoon


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        aiti tuu puuhkimaan,taalla huutaa kosketoon

        21 ottaako noin hypotalamukseen,surkea kyllä oot


    • Anonyymi00025

      Paikka testattu,rasva valui vielä kotonakin suusta. Transrasvan ystäville toki hyvä paikka.

      • Anonyymi00026

        sydämmenpysäytys varma suoliahdessa


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        sydämmenpysäytys varma suoliahdessa

        Lapsellinen siellä


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        sydämmenpysäytys varma suoliahdessa

        26 sydämeen ei mahdu kahta ämmää.


    • Anonyymi00028

      Transrasvat ovat teollisesti kovetettuja tai luontaisesti märehtijöiden ruoansulatuksessa syntyviä rasvoja. Ne ovat terveydelle erittäin haitallisia, sillä ne nostavat LDL-kolesterolia ("huonoa") ja laskevat HDL-kolesterolia ("hyvää"), mikä lisää huomattavasti riskiä sairastua sydän- ja verisuonisairauksiin. Infarkti on varma.

      • Anonyymi00029

        Niskalaukaus,kuolema varma


    • Anonyymi00031

      Nyt on kokki, joka osaa laittaa ruokaa eikä ehkä tarvitse odottaa ammattilaiselta annosta koko iltaa niin kuin monessa kesäravintolassa. Ihan kiva, että koululaiset saavat niistä kesätöitä, mutta joukkoon voisi aina ottaa jonkun kokeneenkin niin että työt osataan tehdä ja rivakasti.

      En ole käynyt nyt vielä siellä, mutta varmaankin käyn. Toivottavasti laskut ja palkat menevät maksuun niin että ravintola pysyy pystyssä. Haasteellistahan se on joka puolella Suomessa, kun taloustilanne on huono ja kaikilla ei ole varaa kuluttaa.

    • Anonyymi00032

      Oletteko vertailleet hintoja Rantapuiston ja Majakan välillä. Rantapuistoon en uskalla mennä kun hinnat on niin korkeat saako siellä mitään alle kympin. Sanokaa jos olette käyneet. Kiva paikkahan se olisi.

    • Anonyymi00033

      En mene trasrasvassa uppopaistettuihin paikkoihin. Yäk mitä roskaa.

      • Anonyymi00035

        33 niin mihinkä et mene,ei auennut tuossa kommentissa


      • Anonyymi00038

        33 mähän sitten sinne mustanniemen uusitun sataman kaivonrengas tuli paikalle käryyttään talikönttiäs leppätikun nokassa,millä tökin koiran paskaa,heitin siihen hiillokseen vielä supikoiran hajurauhaset lisämausteeksi.hyviä grilli hetkiä teitille


    • Anonyymi00034

      Vanhaa roinaa esiintymään, mandoliinipoika syvästä joesta ei kun suolahdesta ei kun kalaveljistä kapellimestariks. VMP

    • Anonyymi00036

      transrasvan lisäki nähty aito trasn kekkuris haku paikalla,on kova meno ja rasvaa kansalle

    • Anonyymi00039

      nelostiellä menee 10000 autoa päivässä,suoliahdessa 5

      • Anonyymi00041

        Jos saisitte joka kahennen tuhannen siitä auto määrästä poikkeamaan koskettomalle,valottomalle viiskulman sitille,silloinhan teillä olis ihmiset silmät ymmyrkäisinä...mitä tää on...


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Jos saisitte joka kahennen tuhannen siitä auto määrästä poikkeamaan koskettomalle,valottomalle viiskulman sitille,silloinhan teillä olis ihmiset silmät ymmyrkäisinä...mitä tää on...

        Suolahessa kävi viimevuonna 12 turistia, sehän on jo aikapaljon, pitäskö joskus käyvä sielä, onha siitä jo aikaa.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Jos saisitte joka kahennen tuhannen siitä auto määrästä poikkeamaan koskettomalle,valottomalle viiskulman sitille,silloinhan teillä olis ihmiset silmät ymmyrkäisinä...mitä tää on...

        käy hipa abc kattoo mikä meininki,korvesta kannattaa kerran vuodesta lähteä


    • Anonyymi00040

      Eipä tuo ruoka ollut kummoista Majakassa.Möljässä on paljon paremmat.

    • Anonyymi00044

      kävin majakssa ja ripulia koko yö,ei kestä tuollaisia rasvamääriä

    • Anonyymi00045

      Huonot oli sapuskat,ihan turhaan kehuttu.

    • Anonyymi00046

      Kovat on hinnat majakassa eikä ole listalla kun muutama vaihtoehto. Ei maku ollut kummoinen ateriassa. Petyin pahasti

    • Anonyymi00047

      Suolilahden pulipenkin porukka kuulemma viettänyt juhannusta Majakassa ja kunnon ihmiset ovat jättäneet siellä käynnit väliin örveltäjien vuoksi

      • Anonyymi00048

        Aasin siltaa kulmattoman suusta.. SLAVA SUOLAHTI


    • Anonyymi00049

      housut ruskeanan porukka heiluu suoliahdessa,pulipenkiltä suoraan satamaan,lava suoliahti!!

      • Anonyymi00050

        Keksisit jo jotain uutta.SLAVA SUOLAHTI.


    • Anonyymi00053

      Luokatonta sapuskaa kalliilla.

      • Anonyymi00054

        Käryytä sitten siankorvia mustanniemen tulipaikan kaivonrenkaassa


    • Anonyymi00055

      Kallista transrasvaa,palmuöljyä saa kaupasta halvalla.

    • Anonyymi00056

      Kalasoppa tarjoilu tulisi edulliseksi kun lampikin vieressä.

      • Anonyymi00057

        mätälahdesta ei saa kuin mätisäkkejä


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        mätälahdesta ei saa kuin mätisäkkejä

        Voi sua,ja sun loan heittoas,enää ei mitään vastusta..


    • Anonyymi00058

      Luulin että ruoka olisi ollut hyvää kun kokki piti sitä grilliä.Nyt täytyy sanoa että taito on kadonnut ja sapuskat oli yök.

      • Anonyymi00059

        Hyvä että män rahas hukkaan.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Hyvä että män rahas hukkaan.

        Toivottavasti ei menisi muilla eikä tulisi pahoja pettymyksiä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe