Olet ollut vähän äreä viimeaikoina.
Tuttu bi mies
Mies oletko mustasukkainen minusta?
16
273
Vastaukset
- Anonyymi00003UUSI
Oletko sinä bi mies?
- Anonyymi00011UUSI
Kyllä olen.
ap
- Anonyymi00004UUSI
- Anonyymi00006UUSI
😂😂
- Anonyymi00007UUSI
En. En ole homo tai edes bi enkä pysty kiinnostumaan miehistä sillä tavalla. Ei ole minun juttuni jos olet saanut sellaisen käsityksen jostain.
- Anonyymi00008UUSI
Tuskin on mustasukkainen sinusta v ittuuntunu sun käytökseen luultavammin ei jää epäselväksi jos on mustasukkainen miksi koska aito mustasukkaisuus juontaa tunteista saa niin pettämään varmasti narsistille on ihan sama valehteleeko tälle ei usko kuitenkaan ilman todisteita ketään onnistut narsistin luottamuksen saamaan ni takuuvarmasti menetät sen pysyvästi kun kerrankin jäät valheesta kiinni narsisti jolla ei ole tunteita pettää jo pelkästään kun annat tämän olettaa edes että petät häntä mä teen pettäjälle selväksi että nainen jota tämä petti kosti minun kanssani ettei kukaan viaton joudu kärsimään siitä että "mies" itse oli niin idiootti ja petti elämänsä parasta asiaa naista joka olisi ollut luotettava ennen kuin itse tämän luotettavuuden/luottamuksen sössi kuinka tärkeää on kuinka naista kohtelee mies jota nainen pitää vastenmielisenä ei harrasta edes seksiä moisen kanssa ennen kuin tälle ei jää muita vaihtoehtoja ja takuuvarmasti ei lasta moisen kanssa halua miksi kuvitelkaapa kuinka moista lasta vältellään jonka isää pidetään vastenmielisenä ja äitiä huorana kysymyksenä millainen lapsesta tällöin voi tulla
- Anonyymi00010UUSI
Mut hyvä show 👍
- Anonyymi00012UUSI
Ai -mieskin on enemmän kiinnostava kuin Bi-mies. Onnittelen jos joku saa mustasukkaisuutta aikaan.
- Anonyymi00013UUSI
Ilmeisesti Bi-miehet eivät pysty ymmärtämään sitä ettei heterot voi heistä mitenkään kiinnostua ja innostua. Paremminkin se asia voi haitata jopa normaalia suhtautumista ihmisenä, jos seksuaalisuus on jotenkin päällekäyvää heteroa kohtaan.
- Anonyymi00014UUSI
Poliisist tykkää miehistä aika usein sama moto miehet on bottomeita 🤣
- Anonyymi00015UUSI
Epäilemättä hyvin miesvaltaisille aloille jostain syystä.
- Anonyymi00016UUSI
En oo bottom vaik omistan moto g puhelimen 😄🤣
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Epäilemättä hyvin miesvaltaisille aloille jostain syystä.
Niin mä en oikeesti ymmärrä tota juttua. Sit ne viihtyy jumalauta siellä erämaamökeissäkin ihan noin vaan monta päivää. Työreisulla ... hyi statana bottoms up
- Anonyymi00018UUSI
Heteroille miesten lähentelyt yms. on vastenmielistä!
- Anonyymi00019UUSI
Bi miehenä sen tietää kuinka moni "hetero" on oikeasti jotain muuta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13050Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.52099Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1121712Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus91041Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450972Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn105914- 35744
- 66665
- 49657
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30625