Mummun kahvila

Anonyymi-ap

Mummun kahvila Hyrynsalmella on vailla vertaansa, sijaitsee hienolla paikalla ja asiakaspalvelu on erittäin ystävällistä. Yhden asian huomasin joka olisi kai viisasta korjata. Tarjoiluastiat avohyllyjen päällä ilman mitään suojaa sekä tarjottavat kahvileivät myös asiakaspalvelutiskin edessä ilman mitään suojaa. Oisko viisasta laittaa kumpaisetkin vaikka lasivitriiniin.

37

1651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Pitäisikö toimittaa palaute ensi kerralla suoraan asianomaiselle? Mitäpä se hyvejää täällä näistä kirjoitella?

      • Anonyymi00002

        Just näin


      • Anonyymi00004

        Täällä asiat menee parhaiten perille.


    • Anonyymi00003

      Kyllä se näinkin menee hienovaraisesti perille niin kuin keskustelut yleensä menee.

    • Anonyymi00005

      Onko vankan Maija taasen kateeline???

      • Anonyymi00021

        Maija.on fiksu ja vilmaattinen.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Maija.on fiksu ja vilmaattinen.

        Hänelle meillä ostaa paljon hamekankaista mieluummin silkki Ei pitsi mieluummin säkkikankas:..


    • Anonyymi00006

      Ei kun ite yrittää pelastaa yrityksensä. Jos pelkkää hyvää niin olisi liian läpinäkyvää. Onnea yritykseen. Sitä tulet tarviimaan 🤣

      • Anonyymi00020

        Puhut asiaa.oletko mies vai nainen .itsehän se pelastettava.parisuhdekin.


    • Anonyymi00007

      Laiskansorttinen tuntuu olevan.

      • Anonyymi00008

        Voitko perustella väitteesi


      • Anonyymi00019

        Mitä olet itse tehnyt.hyvää .yleensä.ystäville kavereille.


    • Anonyymi00009

      Ei tarvi olla kun silmät päässä. Lopeta tänne kirjoittelu ja tee töitä!

    • Anonyymi00010

      Upea paikka, kannattaa käydä!
      Jaksamista ja menestystä yrittäjälle!

    • Anonyymi00011

      Nimenomaan jaksamista 🤣

    • Anonyymi00012

      Hyrskänperä kyllä vetää vertoja jo puolangalle, ahdasmielisiä ja sisäänpäin kääntyneitä...

      • Anonyymi00018

        Hyvä että on vonkka.siellä saa huutaa rällätä.hah.hah.yrittäjä kympin arvoinen.


    • Anonyymi00013

      Mitäpä se hyvejää..liitytään puolankaan onko tuolla niin väliä mihinkä kuulutaan

    • Anonyymi00014

      Pitäisi panna kyltti jo lasikuitutehtaan kohdalle että elä missään nimessä käänny kirkonkylälle päin aja ohi ja liukkaasti

      • Anonyymi00015

        Taasen kilpailijan nero kommentti hänen omasta tyhjästä päästä..


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Taasen kilpailijan nero kommentti hänen omasta tyhjästä päästä..

        Noinko huonosti Vonka vetää tanssi iltoina kun näin ilkeästi pitää parjata kilpailijoitaan.


    • Anonyymi00017

      Mistä näkee aukioloajat?

      • Anonyymi00024

        Sitä samaa minäkin utelen.
        Monesti ohiajaneena ihmettelin ja lopulta ajoin pihaan... todetakseni ovessa lapun jossa tiedotettiin epämääräisestä kiinniolosta.
        Jatkoin matkaani kuivin suin kohti Kajaania.

        Onko siinä lähistöllä samanmoinen kilpailija kun epämääräiset km-laput kepeissä viitostien varrella vihjailevat eri nimisestä firmasta?


    • Anonyymi00022

      Täällä ei kannata ilkeillä toisilleen hyvät yrittäjät,Ei Hyrskällä yrittäjillä kellään ole leipä niin levee että kannattaa kadehtia, jokainen tekee vain työnsä ja jos tekee sen hyvin niin silloin saa voitakin leivän päälle jos muuta ei saakkaan.Tehdään töitä ja heitetään joutavat pois.

    • Anonyymi00023

      Ei ainakaan rehellinen yrittäjä jos ei sellainen oo niin makkaraakin saa leivän päälle

    • Anonyymi00025

      Vonkalla ei ole mitään syytä olla kateellinen Mummulalle. Haloo! Maija tekee töitä ja tienaa. Toinen ei kumpaakaa.

      • Anonyymi00027

        Hah hah niinkö luulet.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Hah hah niinkö luulet.

        Kateellinen on kateellinen

        Toinen on 5 Tien juurella toinen siellä jossain..

        Vitostien varteen Voi Mia ja Jaksamista..🥰🥰’


    • Anonyymi00026

      Kuinka pieneen on elämä kutistunut, että jaksetaan tällaisia asioita täällä jauhaa. Normaalilla ihmisellä ehtii päivän aikana tulla ja mennä paljon isompia asioita, ei tällaiseen ole kertakaikkiaan aikaa. Joutilaita taitaa olla koko porukka tällä kylällä.

    • Anonyymi00028

      Kylläpä nuo muuallakin näkyy kahvileivät olevan avohyllyllä, samoin tarjoiluastiat.
      Monesti pullaa, viinereitä, munkkeja, keksejä ym. ym. on laitettu koreihin tarjolle asiakkaan "nokan eteen".

    • Anonyymi00031

      Hyvällä paikalla sijaitsee.

    • Anonyymi00032

      Kanojen liikkuminen vapaana pihalla ja asiakkaiden läheisyydessä ei liene ihan korrektia lintuinfluenssaa muistaen. Kanat häkkiin piha-alueella.
      Siisteys on puoli ruokaa, on hyvä ja sattuva vanha sanonta.

      • Anonyymi00033

        Apua. Meidän pihalla on harakoita. En saa niitä pois ja vielä nuo västäräkitkin. Lintuinfluenssa riski.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Apua. Meidän pihalla on harakoita. En saa niitä pois ja vielä nuo västäräkitkin. Lintuinfluenssa riski.

        Ja pian alkaa marjastuskausi, uskaltaako poimia ? Entä punkit ja käärmeet?


    • Anonyymi00034

      Ensin kahvileivät sitten kanat, no mitäpä muuta vielä?. .

    • Anonyymi00035

      No ei kyllä oo kiva jos kanakakkaa on kengänpohjissa

    • Anonyymi00037

      Tuotteet voi olla hyviä ja tarjoilu mallikasta, mutta nimi ajaa pois. Onko siellä edes A-oikeuksia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe