Kokoomus on julma, kylmä ja kova suurpääoman puolue.

Anonyymi-ap

Se on näkynyt selvästi tämän hallituksen toimissa ja päätöksissä. Suurituloisille myönnetään etuja ja veronalennuksia ja pienituloisia kuritetaan.

Tavallisen kansalaisen puolueeksi siitä ei ole.

29

423

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Oikeassa olet.

• Anonyymi00004

Oliko tuo sinulle yllätys..? Että kokoomus on riistoporvari puolue, ja ollut sitä aina..

• Anonyymi00005

No, ei ollut uutinen... Aikaisemmin kokkarit oli jollain tasolla kulttuuriystävällinen puolue ym. Nyt lähinnä äärioikeiston maltillinen sisar. Oletettu pedarikin on aivan ok ministerinä. Let's make things Petter... Hyytävää.

• Anonyymi00006

Kauhiaa, jos on puoletkin totta...

• Anonyymi00007

Suurpääomaa meillä tarvittaisiin mahdollisimman paljon.
      Vanhaa, vahvaa pääomaa, kuten Ruotsissa, jossa on myös tehty tarpeellisia rakennemuutoksia esimerkiksi verotuksessa ja talous kasvanut vuodesta toiseen, kun taas meillä kasvua ei ole toistakymmeneen vuoteen ollut juuri lainkaan, tai on ollut kitukasvuista...

• Anonyymi00008

Mutta kaikista ihmisistä on pidettävä huoli etteivät tipu rattailta ja rattailta tippuneistakin.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mutta kaikista ihmisistä on pidettävä huoli etteivät tipu rattailta ja rattailta tippuneistakin.

Vaan ihmisten on silti jonkun verran otettava vastuuta itsestään..
        Nykyään moni odottaa että.minulle kuuluu tämä ja tämä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kun taloudessa pyyhkii hyvin, voidaan pitää huolta heikoista paremmin, kuten esimerkiksi Ruotsissa, joka tosin taitaa pitää huolta myös ei-toivotuista vieraista...

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Terveen ja työkykyisen ihmisen on huolehdittava ensisijaisesti mahdollisimman pitkälle itse omista ja mahdollisen perheensä asioista ja toimeentulosta.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Terveen ja työkykyisen ihmisen on huolehdittava ensisijaisesti mahdollisimman pitkälle itse omista ja mahdollisen perheensä asioista ja toimeentulosta.

Se on vähän niin kuin muinoin Espanjassa suomalaisturistien porsasjuhlissa, jossa matkan hintaan sisältyi ohjelman lisäksi syötävää ja juotavaa, punaviiniä.
        - Mää en saatana sosiaaliviinaa juo...!
        Tuumasi muuan pohojalaamies isolle pöytäseurueelle, nousi ja meni ja tilasi baaritiskiltä itselleen terävät ja maksoi sen itse, omasta pussistaan.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Se on sinun kuvitelmasi.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Se on sinun kuvitelmasi.

Kyllä sellaisia on, myös aikuisia, jotka ovat jääneet henkisesti karkkihyllyn vieressä kiukuttelevan lapsen tasolle.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kyllä sellaisia on, myös aikuisia, jotka ovat jääneet henkisesti karkkihyllyn vieressä kiukuttelevan lapsen tasolle.

Heitä ei Kokoomus auta.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Heitä ei Kokoomus auta.

Henkisille taaperoille pitäisi toki olla kaitsijat yhteiskunnan puolesta, eli yhteiskunnan verovaroin.

• Anonyymi00016

Kokoomuksella on kaikkein sivistymättömimmät arvot.

• Anonyymi00018

Joo, ja arrrllllvon mekin ansaitsemme Suomen maassa suuurrrlllessa....

• Anonyymi00019

Jos Suomen vasemmistossa olisi edes hiukan samaa kuin Ruotsin demareissa ja Suomen Kokoomuksessa, ei me tällaisessa pi3sissä oltaisi.

Hyvä että on edes kokoomus Suomessa, jotta edes jotkut yrittää. On sitten verorahoja mitä käyttää.

• Anonyymi00023

Just!

• Anonyymi00020

....Tavallisen kansalaisen puolueeksi siitä ei ole...

Olen hyvin tavallinen kansalainen ja olen aina äänestänyt kokoomusta.

Suomessa on niin vähän rikkaita, että jos ei tavallisetkin ihmiset äänestäisiä Kokoomusta, oltaisiin sosialistinen valtio.

• Anonyymi00021

Kuka muu kuin kokoomus saa AY liikkeen hiukan muuttamaan asenteitaan.

Nyt esimerkiksi on onneksi kielletty viimein poliittiset lakot. Ne olivat demokratian irvikuvia.

Samoin laittomat tukilakot. Ei enää satamat ihan kaikesta pysäytä Suomea, niinkuin on tapahtunut liian usein Suomessa, varsin mitättömästä syystä.

• Anonyymi00022

Laittomat lakot ovat ay-mafiaa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Laittomat lakot ovat ay-mafiaa.

Persut on juuri samanlaisia kuin kokoomuslaiset. Innokas apupuolue on auttanut kokoomusta kaikissa sen tekemisissä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Persut on juuri samanlaisia kuin kokoomuslaiset. Innokas apupuolue on auttanut kokoomusta kaikissa sen tekemisissä.

Ja kommunistit olivat aikanaan NKP:n apupuolueita.

• Anonyymi00026

Aloittajalle ja muille samanhenkisille täytyy sanoa,
      että hirveetä on, jos on puoletkaan totta...

• Anonyymi00027

Totta

• Anonyymi00029

Tämä hallitus kätevästi yksityisti ( omiin firnoihinsa) terveydenhuollon.
      Seuraavaksi putoaa labrat ja viikonloppupäivystykset.
      Vastaanottoihin on tarkoituksella laitettu " viikatemies", tehokas ja kylmä sairaanhoitaja jolta aikoja ei " terveet" saa.
      Sitten palvelu suljetaan, koska ei ollut käyttöä.

• Anonyymi00030

Suurpääomaa tarvitaan meillä paljon, paljon enemmän, niin kuin Ruotissakin on, vanhoja vauraita sukuja, paljon vanhaa rahaa, pääomaa, jota on sijoitettu tuottamaan lisää pääomaa ja työtä ja toimeentuloa, hyvinvointia sitä kautta kaikille.
      Persaukiset uneksijat eivät hyvinvointia rakenna, kuluttavat kyllä.

• Anonyymi00031

muistatteko jykä käteisen buumin kun se alkoi..Jykä lapsinero.Ytbessa Speden pelit,katsokkee.Jykää äänesti hoitajat,rkiskan tädit.Miten kävi??lakko ainakin..Älä ikinä äänestä porvaria pöytääsi älä päästä .Historia muistuttaa siitä,lisää lisää mulle.Sama joku demokratia hölinä.Täyttä soppaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1399
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      811
    3. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      66
      745
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      92
      745
    5. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      719
    6. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      679
    7. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      148
      670
    8. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51