Minut täysin. Ihan täysin. Etkä saa sitä anteeksi.
Nolasit ja häpäisit
13
358
Vastaukset
- Anonyymi00001
itte olet trollaava leikkijä joten sen siitä saa :) tiesin että isken. aloin antamaan iskuja jo vuonna 23. pelasin samaa ko sä. paitsi no en seurannu miljoonii miehii mut kuiteski
- Anonyymi00003
Toivottavasti teit kaiken pskan oikealle henkilölle.
Joku ainakin teki kaikkea paskaa ja vakavaa täysin väärälle, jonkun toisen tekojen takia.
- Anonyymi00002
Anteeksi, en tajunnut sitä. Nyt vasta tajusin. Onko se niin vakavaa. Et se sinäkään näytä ymmärtävän minkä kanssa olen taistellut vuosia
- Anonyymi00005
Onko se niin vakavaa? On se nöyryyttävää.
Kerro mitä olet taistellut. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko se niin vakavaa? On se nöyryyttävää.
Kerro mitä olet taistellut.Tässäkö nyt kertoisin?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tässäkö nyt kertoisin?
Senkö ettet pysty minua unohtamaan mutta halusit minun kärsivän
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Senkö ettet pysty minua unohtamaan mutta halusit minun kärsivän
Ei mitään sellaista. Jotain ihan muuta. Sairauden kanssa olen taistellut. En taida nyt olla se oikea, en halua kenenkään kärsivän minun takia
- Anonyymi00004
- Anonyymi00007
Miten?
- Anonyymi00010
Tännehän se kannattaa selostaa, kun pelkurina et muuhun pysty.
- Anonyymi00011
Eikai meillä ole enää mitään puhuttavaa kun halusit tämän aiheuttaa
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eikai meillä ole enää mitään puhuttavaa kun halusit tämän aiheuttaa
Kellä meillä,haloo?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kellä meillä,haloo?
Leiki lisää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1283753Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362444Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet101011- 45891
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63866En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31855- 43780
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97762