🏕💕kun mukana on vain sydämen puolikas. Ajatukset miehen luona.
Mökkielämäkään ei ole mökkielämää
23
395
Vastaukset
- Anonyymi00001
Käykö kateeksi?
- Anonyymi00009
Mua ei kiinnosta muitten tekemiset. -ap
- Anonyymi00003
vajassako pnnaan
- Anonyymi00004
Trampoliini on korkkaamatta. sivusta
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
hc meno
- Anonyymi00007
Joillakin on aina vaan tuollaiset ajstukset mielessä. Keksi joku kehittävä harrastus ettei dementia iske ennen aikojaan. -ap
- Anonyymi00023
Anonyymi00004 kirjoitti:
No huh! Huh-huh.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
No huh! Huh-huh.
Kohta on kesä kielessä.
- Anonyymi00006
Olisin tullut mielelläni mukaan, jos olisit vaan pyytänyt. 😢
- Anonyymi00008
En ole vielä edes pakannut. Eipä näkynyt ketään kaupoilla, jota olisi voinut pyytää mukaan. Hitaalla kassalla maleskelukaan ei auttanut. -ap
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
En ole vielä edes pakannut. Eipä näkynyt ketään kaupoilla, jota olisi voinut pyytää mukaan. Hitaalla kassalla maleskelukaan ei auttanut. -ap
Tietenkin rohkeasti kysyt mukaan. Viestiä vaan tulemaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tietenkin rohkeasti kysyt mukaan. Viestiä vaan tulemaan.
Ei ole enää hänen numeroaan. Hävisi kun vaihdoin simmin. -ap
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei ole enää hänen numeroaan. Hävisi kun vaihdoin simmin. -ap
Vai simmat sittenkin? :Q
- Anonyymi00012
Kyllä mökkielämä on mökkielämää.
100% ilman häntä. En halua palvella ketään.
Aaah nautin...- Anonyymi00013
Eihän se ole palvelua, jos keittää muutaman perunan enemmän kuin mitä itse syö. Pahvilautaset kun kattaa pihalle, niin ei tuu tiskiäkään. -ap
- Anonyymi00014
Ei sitä tarvitse synkän miehen seuraa mihinkään. Mökkeily on parasta hyvässä seurassa🩷
- Anonyymi00015
Sivusta: Osaisin kyllä piristää, jos hän olisi synkällä tuulella. Tai sitten synkisteltäisiin yhdessä jos se on tarttuvaa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sivusta: Osaisin kyllä piristää, jos hän olisi synkällä tuulella. Tai sitten synkisteltäisiin yhdessä jos se on tarttuvaa.
Niin senverran pitää korjata, että oli aloittajalta sivusta.
- Anonyymi00020
Juuri näin😁😆👍 maksulliset miehet mukaan saa sitä mitä tilaa eikä tarvii perrää huuvella
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Juuri näin😁😆👍 maksulliset miehet mukaan saa sitä mitä tilaa eikä tarvii perrää huuvella
Mikä ihmeen tarve on tulla sotkemaan toisten romanttisia aloituksia? Tehkää omat aloituksenne näille TTI ja LI tyylisille jutuillenne. Kaikki eivät elä tuollaista elämää. -ap
- Anonyymi00022
Naiset tietävät kyllä mikä miehiin tehoaa AINA ,eivätkä saa koskaan näpeilleen puhuessaan suoraan eikä vain vihjaillen .
- Anonyymi00025
Minua ei kiinnosta miehet. Yksi vaan! -ap
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477