että et ole normaali millään tasolla?
m - n
Ootko koskaan miettiny
18
361
Vastaukset
- Anonyymi00001
Psykopaatti nainen?
- Anonyymi00002
Onko siis jälkeenjäänyt?
- Anonyymi00003
Ulkonäköä kun kattoo niin vam mainen
m - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
mMiltä sinä näytät?
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miltä sinä näytät?
Hän kuvailee itseään 😂☝️
- Anonyymi00012
Anonyymi00003 kirjoitti:
mOot ruma ihminen./:
- Anonyymi00004
Minä olen normaali, mutta elänyt paikassa olosuhteessa muutaman vuoden ajan. Jose, että tajuan ettei tämä lojuskelu ja pelkkä oleminen ole normaalia saatika tee onnelliseksi, kertoo minun olevan ns. normaali.
Se, että elän paskiaisten keskellä, jotka olettavat minun haluavan jotakin muuta, kuin mitä haluan, kertoo enemmän ympäristöstä kuin minusta.- Anonyymi00010
En usko!
- Anonyymi00006
Mä en varmaan ole mutta en tiedä yhtään miestä joka vihaisi mua. Naisia kyllä useita. Kateellisia ja katkeria.
- Anonyymi00016
Ehkä ap hankkii hamekangasta😅🤣, jos ei ole jo "neiti".
- Anonyymi00007
Eli aiheuttaako epänormaalius epänormaalia katkeruutta?
- Anonyymi00008
Kyllä tässä tosin pikkuhiljaa alkaa maailmankuva kiepahdella,kun jatkuvasti yritetään esitellä karvakäsi pizzerioiden pizzakuskeille. Ei kiitos. En pidä turkkilaisista ja ne pizzatkin ovat kuraa.
- Anonyymi00013
En sitä pohdi juurikaan. Just mietin et oispa siistiä olla avoauton kyydissä ja tehdä saippukuplia. Se kiehtoo enemmän.
- Anonyymi00014
Sen takia varmaan ei sinusta olekaan kiinnostunut. Ei ole itse normaali, joten ei tyydy sinunkaltaiseen normaaliin, vaan haluaa jotain enemmän.
- Anonyymi00015
Miksi moista olis tarvinnu miettiä
- Anonyymi00017
Määrittele normaali?
- Anonyymi00018
Olen kyllä normaali nainen joka suhteessa ja samanlainen kuin kanssasisaret osin.
Olen erilainen siinä asiassa, että kun on saanut aiheettomasti törkeyttä, idioottimaista suhtautumista ja käyttäytymistä miesten ja naisten taholta puoleensa.
Niin muistan tämän pitkään riippuen sataprosenttisesti siitä mitä on tapahtunut ja miksi näin. Enkä tee minkäänlaisia aloitteita vastakkaiseen sukupuoleen, jos kyseinen henkilö käyttäytyy typerästi kirjoittamalla naurettavia ajatuksiaan julkisella palstalla.
Enkä hyväksy minkäänlaista typerää ja asiatonta käyttäytymistä yhtään missään muuallakaan aikuisilta ihmisiltä.
Virheen sitä ehkä pystyy anteeksi antamaan jos se on ollut vahinko, tahaton teko?
Mutta kaikenlainen vitsailu, asiattomuus ja ruinuaminen on tullut tiensä päähän.
Sitä mitä et ansaitse saada elämääsi, vaikka se olisi pelkästään vaikka vain kunnioitusta vastakkaiselta sukupuolelta. Näet ja tiedät sen kun katsot peiliin ja siitä omaa kuvaasi.
Mietihän vielä syitä aloitukseen minkä postasit?
Onko siellä taustalla katkeruutta ja syyllisyyttä?
Vai muuten vain olet yksinkertainen mies? - Anonyymi00019
Pettäjän tie on kivikkoinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1383936Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.372486Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442128Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet231164Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711072- 52992
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34923Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63906Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies104825- 44825