Joka ei tykkää yhtään!
Hyvää yötä miehelle!
11
225
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvää yötä, joka ei nuku koskaan
- Anonyymi00005
En tykkää susta hyi kamala .Oot kyllä rakas,muisk hyvää yötä kyllä me nähdään.
- Anonyymi00002
En tykkää enää siitä miehestä!
- Anonyymi00006
Minäkin menen kohta jo yöpuulle, joten hyvää yötä ja kauniita unia myöskin :))
- Anonyymi00007
Vedä käteen! Nössö!!!
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vedä käteen! Nössö!!!
Mitä, jollei ole kättä mihin vetää? Välillä tunnen olevani aika kädetön asioille.
- Anonyymi00008
Hyvää yötä naiselle joka ei tykkää minusta.
- Anonyymi00009
M_ _ _o on elämäni 💛
- Anonyymi00011
Oli tarkoitus valvoa yöhön. Olutta on ja musiikkia korville. Pitkästä aikaa mukavaa vajoamista hatariin mielikuviin menneisyyteen. Meinasin alkuillasta lähes nukahtaa rattiin käytyäni ostoksilla tuolla etäänpänä. Löysin hyvät kengät. Univelkaa. Kohta nukkumaan. Hyvää yötä, jos olisit sointuva H-nainen. Hyvää yötä, kuka oletkin.
- Anonyymi00012
Hyvää yötä idiooteille, sikäli kun edes ymmärrätte nukkua.
Onneksi olen kaukana teistä vielä hyvän aikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1704651Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k73550Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392532Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1562209Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331368- 701214
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711122Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751121En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391033- 53963