Allergialääkepillereissä ei lue mitään varoituksia alkoholista. Kuitenkin, näin kesällä tulee otettua olut jos toinenkin terassilla, samalla kun on siitepölykausi. Kysynkin, tietääkö joku, tuleeko mitään VAKAVIA haittavaikutuksia jos näitä käyttää samaanaikaan? En tarkoita mitään jommamkummam tehon muutoksia, vaan nimenomaan vakavia juttuja, voiko tulla terveydelle?
allergialääkkeet ja viina
4
869
Vastaukset
- dr. alcoholic
...ja kuulemma vielä oluttakin saa juoda niin paljon joka päivä kuin itse vaan kestää niin ei haittaa mitään.
- histamiini
Riippuu lääkkeestä, suurimmalla osalla ei haittaa mitään. Vaikutusmekanismi on erilainen eikä vaikuta keskushermostoon kuten alkoholi. Lue lääkkeen käyttöohjeet, kyllä niissä on varoitettu, jos ei saa käyttää. (Esim. Ataraxin kanssa ei saa käyttää alkoholia, sillä se on myös rauhoittava, mutta Zyrtecin kanssa voi.)
- .........
Itse olen ryypännyt Duactin, Zyrtecin ja Kestinen kanssa. Ei ole mitään tullut vaikka vuosia olen keväisin niitä joutunut käyttämään.
- ninnu nnn
Mistäs sä voit tietää miten nämä on vaikuttaneet sisä elimistöösi? Entä mahalaukkuun? Sen voi vain arvailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237