Ken riidan aloittaa, pyytää ensimmäisenä anteeksi tai hyvittelee? Vai onko sen toisen tehtävä? Mikä on miehen ja naisen tehtävä.
Mitä mieltä olette
22
256
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sinä olet aiheuttanut tämän
- Anonyymi00005UUSI
Kerro miten?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kerro miten?
Toiminnallasi
- Anonyymi00002UUSI
- Sukupuolella ei ole yhtään mitään väliä.
- Riidalla ei välttämättä ole selkeää "aloittajaa".
- Kummankin pitää olla herkkä huomaamaan, mikä on arvokasta ja hyväksi yhteiselle elämälle. Anteeksipyyntö- tai anto voi lähteä kummasta tahansa tai yhteisesti.- Anonyymi00003UUSI
Tämä on totta!
- Anonyymi00008UUSI
Osaat ajatella kauniisti
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Osaat ajatella kauniisti
Kiitos. Ajattelen niin, että jos kahden ihmisen välillä on rakkautta, molemmat haluavat tehdä sen eteen töitä, että rakkaus kestää. Parisuhde on yhteinen projekti.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kiitos. Ajattelen niin, että jos kahden ihmisen välillä on rakkautta, molemmat haluavat tehdä sen eteen töitä, että rakkaus kestää. Parisuhde on yhteinen projekti.
Se on totta. Olen aina tykännyt siitä että osaat puhua ja ajatella. Osaisitpa vielä irl?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se on totta. Olen aina tykännyt siitä että osaat puhua ja ajatella. Osaisitpa vielä irl?
En nyt kyllä yhtään tiedä kuka olet.
- Anonyymi00006UUSI
Totta
- Anonyymi00009UUSI
Normaalissa elämässä riidoilla harvemmin on ketään selvää aloittajaa, mutta jos sellainen on, niin toki noin. Hän, joka tekee selvästi väärin tai tyhmyyksiä pyytää anteeksi. Useinmiten anteeksi pyydettävää on molemmilla.
- Anonyymi00012UUSI
Haluaisin että hän puhuisi minulle, että juteltaisiin ja voisin pyytää anteeksi, ja häipyä hänen näköpiirissäkään sitten jos hän haluaa.
- Anonyymi00013UUSI
Harvemmin se loukattu tulee puhumaan.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Harvemmin se loukattu tulee puhumaan.
Niin se on totta. Tässä sisältyy minulle kaikki tärkeä.
On vaikea jatkaa elämää.
- Anonyymi00014UUSI
Se joka tekee pyytää anteeksi. Pelkkä lähelle pyrkiminen ei auta koska sehän ei ole anteeksipyytämistä.
- Anonyymi00015UUSI
Minua ei haittaa vaikka nainen olisi aloittanut riidan, kunhan hän sitten suostuisi sopimaan eikä jatkaisi kun minä jo haluan sopia ja olla kiltisti. Mieheltä.
- Anonyymi00022UUSI
Minusta ei ikinä tule tossua. Jees miehet ja kunhan saan pilua miehet on toisella suunnalla
- Anonyymi00023UUSI
Minä en sovi mitään oman lapseni iköisne kanssa koskaan! Lähestymis- ja yhteydenottokielto aina voimassa kaikille minua paljon nuoremmille ihmisille!
- Anonyymi00016UUSI
Joka paikkaan se Ken ehtii sotkemaan.
- Anonyymi00020UUSI
Perus järjellä luulisi selviytyvän elämässä että ymmärtää omaa käytöstä ja puhetapaa, sekä tajuaa missä raja kulkee. Jos on vimma satuttaa ja loukata eikä pahoittele mitään on kyseessä mielisairas ihminen.
- Anonyymi00021UUSI
Aloitteen voi tehdä kumpi vaan. Mutta pitää myös osata pyytää anteeksi (tarvittaessa) ja antaa anteeksi (tarvittaessa). Mutta jos toinen ei tule vastaan, ei kannata alentaa itseään ja jäädä anelemaan (luovuttaa omaa elinvoimaa toisen kovuudelle).
- Anonyymi00024UUSI
Minä en tule koskaan tekemään aloitetta yhdellekään paljon minua nuoremmalle henkilölle! Olet pilannut elämääni jo liia monen vuoden ajan ja siksi ainoa tunne sinua kohtaan on syvä inho!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa283324Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202272Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1301884Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus111303Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631147Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501032- 47984
- 55811
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33763- 67741