Raittikarhut

Anonyymi-ap

Eikö raittikarhuja tulekkaan tänä kesänä tienvarsille? Viimevuotiset karhut voisi kyllä laittaa näytille, eikä siellä metän keskellä niitä piilotella. Kunnan työntekijät voisi lava-autollaan tai traktorilla kuskata, karhut, jos ei muuten talkoolaisia saa. Samalla voisi siistiä karhupuiston. Ahkera kunnan metsuri Hutunniemessäkin siisti puistoalueet, niin hällä tämä karhupuistonkin siistiminen sujuisi. Ahkerimmalle kunnan työmiehelle aina töitä löytyy.

14

493

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitä täällä mölyät mene kysymään kunnasta.

• Anonyymi00002

Minä taas en suosittele kysymään kunnasta, ei sieltä saa kuin ympäripyöreitä vastauksia, jos niitäkään. Kukaan ei tiedä mitään, siirretään vastuu aina toisille. Tämäkin jätepisteen siirto Teollisuustielle, kyllä olisi pitänyt tiedotus asiasta hoitaa paremmin.

• Anonyymi00003

On pahasti jo mustuneet. Eiköhän ne kannata jo polttaa energia laitoksella. Kohtahan ne sahaa uusia.

• Anonyymi00004

Koirankusisia ja halkeilleita ei toivottavasti näy tienvarsilla.

• Anonyymi00005

Helvettiin runkkari kyselee. Ne on aina koirat kusssu tekeekö mieli niitä pesemään.? Nekin pitää huoltaa niin kannattaa jonkun puli ukin sitäkin miettii.

• Anonyymi00006

Piikitähän vielä vähän enemmän nisti. Hyvästi.

• Anonyymi00007

Rahot männöö matkailu-yhistykselle, nii ei kunnala ennöö rahat riitä karhuveistoon

• Anonyymi00008

Kyllä kylänraitti olisi kaivannut karhujaan. Niin autiolta näyttää ilman, kun pensaatkin on poistettu.

• Anonyymi00009

Paljon siistimpää on,kun ei ole ne rumilukset pilaamassa maisemaa! Eiköhän se karhujuttu ole jo taputeltu! Näyttääkö siltä,että kunnan tulevaisuus kiinnostaa ketään?

• Anonyymi00012

Ei kiinnosta. Kunnanjohtaja vetää vaan viimeset massit taskuun ennen kun laittaa lapun kunnan luukulle.
        Tosiasiassa vika on demokratiassamme. Hallituksen ja johtajien kaikki ajatukset kohdistuu vaalikampanjointiin ja kiva-juttuihin. Asioiden oikea hoitaminen on toissijaista, ja olisi nykyisessä järjestelmässä mahdotonta, koska aina se joka laittaa asiat kuntoon leimautuu hirviöksi ja menettää paikkansa ennen kuin edes alkuun pääsee-. Siispä mitään ei saada kuntoon, ikinä. Hymy vaan pidetään päällä loppuun saakka.

• Anonyymi00010

Asiaa kyllästyttää jo karhu veistokset ja karhun veisto kilpailut. Eiköhän olisi jo aika kehittää jotain muuta.

• Anonyymi00013

Miten ois friikkisirkus?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Miten ois friikkisirkus?

Sinut pitäs ylös tempasta. 😂

• Anonyymi00011

Tai pitää ainakin tervata nuo kauhtuneet karhu veistokset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1460
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      60
      685
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      665
    7. 51
      652
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. 74
      566
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    Aihe