Mistä johtuu että vaimolle ei kelpaa muna enää?, sanoo että on lian iso niin vetää mulle mielummin käteen iltaisin.
Liian iso muna
23
426
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jaa vaikeaa sanoa miten se yht'äkkiä on ehkä vuosien aktienne jälkeen muuttunut ja kokee kyrpäsi "liian kookkaaksi"?
Syitä on monia, yksi voi olla vaimo / nainen on muuttunut hormonaalisesti niin ettei seksi enää kiinnosta ja tuota henkisestikään?
Se ei ole mitenkään harvinaista, kun tulee menopaussit tai vaihdevuosien muutokset ja haluttomuus seksiin, jos muuten tykättäisiin.
Mutta kookas miehen kalu on kyllä aivan upea näky, missä nyt sattuukin niitä näkemään!
Oletko varttuneemman iän miehiä noin muuten? - Anonyymi00002
Sama vika mutta ei vedä edes käteen
- Anonyymi00003
JAA siis sama ongelma suhteessa puolisoon siellä, kuin avauksessa?
No miten homma sitten hoituu jos kuitenkin ehkä 'viihdyt kotona' näiden totuuksien kanssa? Ihan omin avuin sitten, vai kuinka?
Haetko ja haetteko ( aloittajan kanssa) täällä molemmat seuraa vai ihan muuta virikettä?
Onko tämä palsta tai muut alan S24- foorumit olleet hyviä seuran haussa?
Minkä tyyppisiä miehiä ootte, aikamies ikää vai nuorempia ukkoja?
Millainen seura tai ehkä muukin kontakti voisi kiinnostaa? - Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
No miten homma sitten hoituu jos kuitenkin ehkä 'viihdyt kotona' näiden totuuksien kanssa? Ihan omin avuin sitten, vai kuinka?
Haetko ja haetteko ( aloittajan kanssa) täällä molemmat seuraa vai ihan muuta virikettä?
Millainen seura tai ehkä muukin kontakti voisi kiinnostaa?Buaahaa spede buaahaa
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Buaahaa spede buaahaa
Hähähää mitäs olet hähähää!
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Millainen seura tai ehkä muukin kontakti voisi kiinnostaa?Salainen naisystävä kiinnostais mielellään myös varattu.
Oulusta päin olen.
- Anonyymi00004
Upea vaimo sinulla. Antaa sinulle käsihoitoa tarvittaessa. Ole kiitollinen..
- Anonyymi00011
Trololoo ääliöt tämäkin aloitus
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Trololoo ääliöt tämäkin aloitus
Buaahaa trololoo ääliö buaahaa.
- Anonyymi00005
Laita kuva vehkeestä
- Anonyymi00006
Aivan, olishan se todistettava ja monet innostuu ja keksivät auttamisen metodejaan sukupuolesta riippumatta!
Apuja on moneen lähtöön jos puolisko ei auta asiaa.
"ÄLÄ JÄTÄ SITÄ ROIKKUUN"...HÅÅRDU!
- Anonyymi00007
Hei haittaako kysyn, mulla on aika pieni ja toisaalta myös tiukka, joten ison kanssa pitänee totutella, jos niin pitkälle päästään jutuissa?
Mutta kestävässä kaveruus suhteessa on onnistumisen siemen.- Anonyymi00008
🤔🤔🤔🤔🤔
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
🤔🤔🤔🤔🤔
Hmmm. Oliko tuo merkki että harkitset asiaa?
Kiirettä ei ole mutta olisi kiinnostavaa kuten edellä totean.
Ystävyys ...läheisyys ...jne. ei huono.
- Anonyymi00009
Voin tulla antamaan vaimolle 21/6 jos siitä sitten sinulle jatkossa lämpiäisi
- Anonyymi00012
Mee hevon vittuun tuulitunneli hörhö
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mee hevon vittuun tuulitunneli hörhö
Sinuna en kyllä alkais ketään arvosteleen. kyllä kommenttis kertoo millä tasolla sun aivotoiminta on.
- Anonyymi00016UUSI
Näitä " ison omistavia" pellejä näyttää riittävän, näköjään " iso" kalu painaa niin paljon että niskalihakset on kovilla ja aivot eivät saa happea, suu rupeaa suoltamaan kaikenlaista höpinää ... miehen jolla on kookas penis, ei tarvitse sitä itse mainostaa, kyllä muut hoitaa sen mainostamisen.
Terv. Normi kalun ja hyvän itsetunnon omistava mies - Anonyymi00018UUSI
Hyvä, normi kakj normi mies ja kaveruus ovat täydellisen riittäviä asioita.
Oletan aloittaja tai muut ei kersku ominaisuudellaan joka on nyttemmin tullut esteeksi normaalimpaa seksiä ajatellen.
Hän vaan toteaa asian ja ehkä hakeutuessaan tälle ja näille erottisille palstoille, että ehköä voisi löytyä vertaistukea tai muuten ymmärtäjää ja joko sanallista tai konkreettisempaa jopa asian suhteen?
Jokaisella on "ristinsä" yhdellä yhtä toisilla toista... sanotaan puhuminen auttaa, mutta näissä se ei muuta tilannetta joka tässä oli asian ydin!?
Kivahan se olisi löytää joku ja tämä on yksi keino monista, aika helppo ja kattavakin. - Anonyymi00019UUSI
Miten tykkäätte käyttää kondomia irtosuhteissanne jos niitä olisi?
Voitko kertoa koon kumille jos käytätte, siitä saa mielikuvaa koostanne muutenkin josta kerrotte, olisi ongelmaa ollut?
Kookkaat aikamies ukkojen varustukset ovat upeaa katsellakin eri tilanteissa, puhumatta kokemuksesta. - Anonyymi00020UUSI
Samaan tuo on mennyt meilläkin. Syynä ei varmasti ole liian iso muna, päinvastoin. Silloin harvoin kun vaimo päästää pillulle se näyttää kyllästyneeltä tai että tuntuu inhottavalta.
Sen sijaan kaikki runkkaukset, sormetukset, nyrkkinainnit saavat vaimon villiksi. Vaimo on intona, kun saa sperman lentämään käsihoidolla. Vaimon suosikki on tyydyttää itseään, kun minä työnnän sormia sisään.- Anonyymi00023UUSI
Musta tuntuu että vaimo ei tarvii mua mihinkään seksissä. Sen verran näppärästi se ittensä hoitelee iltaisin ja aamuisin sängyssä.
- Anonyymi00021UUSI
Tarkoittaako tuo "muna" yhtä kivestä vai koko rustinki?
Balls?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k393832Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet521779- 731389
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751221Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1961156Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911061- 84975
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41866Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49801- 39780