Tullissa kiinni ja huolellinen turvatarkastus...

susan

Olin juuri viettänyt mukavan viikonlopun ystäväni luona Tallinnassa baareillen ja shoppaillen. Oli sunnuntai ja iltapäivä kun olin ajamassa Tallink -laivaan ja lähdössä takaisin Suomeen. Huomenna alkaisi taas arki tylsässä kesäharjoittelupaikassa pölyisessä ja ankeassa toimistossa. "Ainakin minulle jäi mukavaa muisteltavaa eilisestä..." ajattelin. Olin tavannut baarissa miehen jonka kanssa minä ja ystäväni pidimme hauskaa aamuun saakka... Oli siinäkin Eestin pojalla ilta! Herätä nyt kahden kauniin ja muodokkaan suomalaisnaisen vierestä. Havahduin muistelmistani kun neonkeltaiseen liiviin pukeutunut mies huusi ärhäkkäästi ja huitoi käsillään. Käynnistin uuden pakettiautoni ja siirsin sen pitkästä jonosta laivaan. Sain mielestäni hyvän paikan ja olin varma, että pääsisin ensimmäisten joukossa ulos laivasta Helsingin puolella. Otin laukkuni, nousin autosta, lukitsin sen ja lähdin kävelemään portaita ylös. Käväisin naistenhuoneessa siistimässä olemustani ja menin kahvioon. Yritin turhaan vilkuilla jotain hyvännäköistä kundia, jonka kanssa voisi käväistä pikapanolla... Eilinen kaikessa mahtavuudessaan ei ollut tyydyttänyt seksinhimoani. Kahviossa näytti olevan vain krapulaisia tai vieläkin humalassa olevia äijiä, jotka eivät sytyttäneet minua. Niinpä vietinkin koko laivamatkan yksin muutamien kahvikuppieni vieressä. Olisi vielä ajettava kotiin muutama sata kilometriä...
Istuin autossa ja odottelin. Kirosin mielessäni ihmisten hitautta... Äkkiä minua alkoi taas panettamaan kauheasti. Ja miehetkö ajattelisivat seksiä useammin kuin naiset? Taidan olla poikkeus. Jonot lähtivät liikkeelle ja saavuin jonoon tullin kohtaan. Kaivelin passiani laukusta jo valmiiksi. Jono oli hidas ja sain rauhassa jatkaa seksifantasioideni kuvittelua. Olin jo hyvässä tunnelmassa kun ajoin autoni tullin luukulle. Tullivirkailija oli erittäin komea vaalea mies. "Passinne" hän sanoi. Ojensin sen hänelle viettelevä hymy kasvoillani. Mies vastasi hymyyni ja tarkisti tietoni. "Saisinko vielä rekisteriotteen" hän sanoi ja otin sen auton hansikkalokerosta ja annoin hänelle. Huomasin hänen katseensa joka kohdistui silmiini, rintoihini ja takaisin silmiini. Rintaliivini näkyivät vähän paitani avaran kaula-aukon ansiosta. "Mulla saattaisi olla vähän jotain tullattavaa sulle..." sanoin seksikkäällä äänellä ja vinkkasin silmää. Tunsin itseni pian idiootiksi mutta suureksi yllätyksekseni mies vastasi: "Niinkö? Pitäisiköhän mun oikein itse tulla katsomaan?" hän kysyi ja katseli pystyjä rintojani. Nostin hieman lyhyttä hamettani paljastaakseni hänelle säärtäni. Mies nousi hieman nähdäkseen paremmin. Hän näytti hieman hermostuneelta. "Kuule, mä pääsisin tunnin päästä..." hän sanoi ja tähyili samalla kollegojaan, jotka tiellä seisoessaan näyttivät myös hermostuneilta. Takanani oli jonoa vielä jonkin verran. "Odotas" hän jatkoi ja soitti radiopuhelimella kollegalleen. "Tulisitko vähän tuuraamaan? Löytyi vähän jotain epäilyttävää..." hän sanoi. Pian häntä hieman vanhempi mies tuli paikalle. Hän kirjoitti jotain, he puhuivat ja hän lähti ulos kopista. Hän viittasi minulle, että minun tulisi ajaa kauemmaksi erään rakennuksen viereen. Tein kuten hän halusi. Odotin kun hän käveli autolleni. Avasin autoni oven ja tulin ulos. Mies kysyi "Ei kai neidillä vain ole teräaseita tai muuta vaatteisiin kätkettynä?" Hän käski minun laittaa kädet ylös ja hän tutki minut läpikotaisin. Hänen kätensä vaeltelivat vartalollani ja ne puristivat pakaroitani kiihkeästi. Hän siirsi kätensä etupuolelleni ja nosti paitaani ylös. Hän puristeli rintojani ja työnsi minut lujasti autoni kylkeä vasten. Hän suuteli minua intohimoisesti ja minä vastasin hänen suudelmaan. Hänen huulensa koskivat kaulaani ja rintojani, joita hän alkoi nuolla ja näykkiä. Pidin vieläkin käsiäni ylhäällä vaikka olisin jo halunnut koskea niillä häntä. "Sopisiko jos siirryttäisiin toiselle puolelle autoa... Sieltä ei näkyisi niin helposti" sanoin hänelle ja siirryimme auton ja rakennuksen kapeahkoon väliin. Hän työnsi minut taas auton kylkeä vasten ja painoi itsensä minua vasten. Tunsin hänen suurenneen kalun hänen housujensa läpi. Se tuntui todella isolta. Olin jo haljeta himosta kun hän nosti hamettani ja huomasi etten ollut pukenut alushousuja. Hän hieroi paljaita pakaroitani ja minäkin aloin kosketella häntä pepusta. Otin pienen paitani yltäni ja aloin avata hänen housujaan. Tiputin ne nilkkoihin asti samoin kuin hänen bokserinsakin. Näin tämän valtaisan ja kauniin kalun joka tahtoi jo mennä sisääni. Se liikkui kiusoittelevasti hieroen klitoristani. Päästin pari huokaisua. Hän pidätteli vielä ja avasi rintaliivini. Hän nuoli rintojani samalla kun minä vein käteni hänen sykkivään ja täydelliseen kaluunsa. Vetelin esinahkaa edes takaisin ja hieroin kiveksiä. "Tule sisääni, heti!!" huusin tälle tullimiehelle. Mies teki työtä käskettyä. Hän nosti jalkani ja otin sillä tukea seinästä. Tunsin munan pillussani, syvällä siellä. Hän tuli melkein ulos ja työntyi uudelleen ja uudelleen sisääni. Puristin hänen peppuaan ja työnsin häntä sisälleni. Hän huohotti kovaan ääneen ja niin tein minäkin. Hän oli jo laukeamaisillaan kovasta panemisesta kun hän tuli ulos minusta. Hän suuteli minua, työnsi kyrpänsä märkään ja avoimeen pilluuni ja alkoi tehdä pyörivää liikettä munallaan. Se tuntui ihanalta kun kyrpä kosketti välillä klitoristani. Jatkoimme näin kunnes sain orgasmin ja annoin hänen vielä jatkaa edes takaista liikettä. Pillustani vuoti nestettä jalkojani pitkin ja silloin hän laukesi. Hän teki vielä muutaman hitaan työnnön ja olin varma että kaikki sperma olisi sisälläni. Hän tuli pois minusta. Laitoin jalkani maahan ja nojauduin häneen. Muna oli vieläkin pystyssä ja minua alkoi taas haluttaa. Pyyhin pillunesteistä märkänä olevaa kyrpää hameen helmallani. Avasin pakettiautoni sivuoven. Kyykistyin maahan ja aloin nuolla tuota sykkivää elintä. Nuolin ja imin kiveksiäkin. Pidin häntä hänen pakaroistaan kiinni ja hän piteli päätäni. Aloin imeä kovaa kalua kiihkeästi ja hän alkoi voihkia. Lopetin imemisen ja istuuduin pakuni lavalle. Menin makuulle niin että jalkani ulottuivat vielä maahan. Nostin hameeni helmaa kutsuvasti. Tullimies otti housunsa nilkoistaan ja kumartui alas, katsoi alapäätäni ja sanoi: "En huomannutkaan että sulla oli näin kivasti ajeltu alapää". Hän kosketti kielellään klitoristani ja alkoi nuolla pilluani. Hän imi, nuoli ja imi. Otin kiinni jostain mistä tukea sain ja huohotin kovaan ääneen. Hän lopetti ennen kuin tuntui liian hyvältä. Nousin kontilleni auton lavalle pylly häneen päin. Hän työnsi kovan kalunsa sisälleni ja pani minua kovaa. Voihkin ja voihkin nautinnosta. Laukesimme samaan aikaan ja hän työntyi ulos minusta. Nousin lavalta maahan, puin rintaliivit ja paidan ylleni ja suljin pakuni oven. Tulli mies laittoi jo housujaan ylleen. "Seuraavan kerran sun pitäisi ilmoittaa näistä tullattavista asioista etukäteen" hän sanoi ja vinkkasi silmää minulle. "Joo, niin pitäisi" sanoin ja hymyilin. Hän antoi passini ja rekisteriotteeni minulle takaisin ja suutelimme vielä kiihkeästi ennen kuin nousin autoon. Hän heilutti ja lähdin ajamaan kohti kotia hyvällä mielellä. Laittaessani liikennevaloissa laukkuun passiani, sen välistä putosi lappu jossa oli puhelinnumero.

2

10644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haa

      Hyvä kiihottava stoori mua ei ainakaan haittanu kappalejaot vaikka ne tekstiä aina selventää näin on.

    • jee

      Tallinna ei oo eestis vaan viros

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      380
      3820
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1881
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1424
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      920
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe