Ja miten se onnistuu siellä kaupungissa? 🤭
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Oot liian utelias perverssi. Pidä huoli su omist asioistas
- Anonyymi00002
😅😅😅👍
- Anonyymi00018
Aika niinku svengaavaa textii apäijä plus nämä muut
- Anonyymi00003
Piirrän kik kelin kuvia tutulle miehelle! Koska mä voin!
mieheltä- Anonyymi00004
:D
- Anonyymi00019
Niin sinä gubbe voitkin
- Anonyymi00005
Mitä se "maalaisromantiikka" sitten on? Heinälatoja ja maitolaitureitako? Eipä noita enää maaseudultakaan juuri löydy.
- Anonyymi00020
Se on se mielentila. Tutkittava. Heh en tiä eteenpäin sano keskusta
Kyllä, tää on vanha hirsitalo ja kustavilaiset kalusteet. Pihapiirissä on ollu vanhoja navettoita, sikaloita, joita oon remontoinu työhuoneeks.
- Anonyymi00006
Ihan kaupungissako asut?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ihan kaupungissako asut?
Hyvin täälläkin menee ihan yhtä romanttisest kui maallakin, kui?
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hyvin täälläkin menee ihan yhtä romanttisest kui maallakin, kui?
Työtuolitkin on nykyään usein ”kustavilaisia” tahrojen perusteella.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Työtuolitkin on nykyään usein ”kustavilaisia” tahrojen perusteella.
xD
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ihan kaupungissako asut?
Kaupungissa kyllä. Aika lähellä keskustaa. Vanhoja TYÖväen asuinalueita. Tässäkin asunu ennen kolme taloutta
- Anonyymi00007
Kyllä, me harrastetaan täällä kaupungissa ihan kaupunkilaisromsntiikkaa.
- Anonyymi00024
Meillä päin saa kyllä ihan ainakin kahavia kans joka paikasta
- Anonyymi00010
Kaikki on hyvin👌Kiitos kysymästä!
- Anonyymi00011
Mikä ettei, jos sopiva ikäiseni kumppani löytyy! Aurinko herättää hormoonit hyrräämään!
- Anonyymi00012
Ei täällä näy romantiikka katukuvassa. Viereisellä luonnonsuojelualueella yksi pari pussaili.
- Anonyymi00014
Se on lijityypillistä käyttäytyä tähän aikaan vuodesta. Onko heillä pesinnän suojeluaika? Tuskin…pitäisi paremminkin vähentää syntyvyyttä, kuin lisätä sitä, jos haluaa että maailma selviytyy ilman marsin kohtaloa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00014 kirjoitti:
Se on lijityypillistä käyttäytyä tähän aikaan vuodesta. Onko heillä pesinnän suojeluaika? Tuskin…pitäisi paremminkin vähentää syntyvyyttä, kuin lisätä sitä, jos haluaa että maailma selviytyy ilman marsin kohtaloa.
Kyllä suomalaisia saisi syntyä enemmän.
- Anonyymi00013
ei ole mitään nähtävää taino joskus jotain nuoria pariskuntia kävelee ohi ja katsovat minulla lähinnä säälivästi mut hri olenha mä selviytyjä
- Anonyymi00022
Suostako sinä gubbe sitten niitten eteen nouset kun niin peljästyvät?
- Anonyymi00017
Kertokaa romantiikasta metropolilaiset
Noh romantiikka on taidesuuntaus. Enempi koristeellinen kuin klassismi. Mulla on klassistiset ruokailuvälineet. Ei onneks sentään romanttiset.
- Anonyymi00026
kävelymatkan päässä peltoja ja mielenrauhaa löytyy, mukavuuksilla. ihania kahviloita ja pikku polkuja 🙂 mihin sitä maaseutua enää tarvitaan 🙂
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2271955
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601154- 20985
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125686- 38659
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤223655Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa201587- 38418
- 50418
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42412