TARINA THAIMAAN SYRJÄSEUDULTA.

Anonyymi-ap

On peltojen keskellä sukulaisyhteisö joka elää lähes omavaraistaloutta viljellen ja kanalaa pitäen, joka mahdollistaa toisten yhteisöjen kanssa tuotteiden vaihtotaloutta rahaa käyttämättä.
Elävät vaatimatonta mutta tervettä elämää talkoohenkisinä toinen toistaan auttaen.

Kaikille ei riitä kuitenkaan yhteisössä toimeentuloa tahtomalleen tasolle, joten tyttäret kuten tuhannet muutkin päätyivät toisille paikkakunnille pyllistystöihin.
Tienasivat setelitukkoja siinä määrin että kymppitonnilla ja talkoilla rakennuttivat talot itselleen kommuunin maille.

Kommuunin aiemman kukoistuksen muistona on suuri autio päärakennus jota pyrkivät säilyttämään talkoilla kattomateriaalia vaihtaen.
Ovat niin läheisriippuvaisia keskenään että lähes päivittäin koko suku kokoontuu syömään nyyttikestin tavoin, jolloin omavaraistaloudella on suuri merkitys.
Maito ei kuulu ruokajuomiin koska kommuunilla ei ole lypsäviä lainkaan.

Sitten Tadaa … Kuin salama kirkkaalta taivaalta, kylässä alkaa tapahtumaan muutoksia kun yksi tyttäristä tuo tullessaan miljonäärifallen kommuunin jäseneksi.

Appiukon hyväksynnän ilman sinsottia hankki viskipullolla ja anopille osti kanan.

Rakensivat suvun maille kylän komeimman talon ja osoittivat kaikelle kansalle varakkuutensa ajellen avomersulla reibanit silmillään ja iphonet korvillaan tabletteja räpläillen.
On kultakäätyä kaulassa, ranteillaan ja sormissa myös miljonäärillä itsellään.
Ostoksia ei suoriteta rahalla suvun tavoin, vaan kaikkeen on lompakossa sarja erilaisia kortteja joiden lukumäärä runsas.
Talossa kaikki on parasta mitä rahalla saa ja suvun henkilöt toki niiden arvon ymmärtää.

Heillä on kommuunin ainoa uima-allas, joten on varmistettu että kateus on tienattu eikä ole saanut sääliä ilmaiseksi.

Näin pienen syrjäkylän elämä muuttui kun miljonääri saapui pelipaikalle metropolistaan näyttämään köyhälle kansalle kultaharkkoineen taivaan merkit, köyhät kyykkyyn.

10

237

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kultaisen luottokortin vinguttelu on aiheuttanut paljon respektiä pienessä syrjäkylässä kauppiaiden hankkien itselleen laitteita toivoen että heidänkin kassa alkaa laulamaan.
      Rautakauppias teki puolessa vuodessa liikevaihdon joka olisi ollut saavutettavissa ilman hullunlinnan materiaaleja noin 30 vuodessa.
      Koskaan ei ollut myynyt parasta mitä rahalla saa, mutta nyt myi vain parasta.
      Betoniasemakin teki ennätyksen betoniliemitoimituksissaan yhdelle asiakkaalle.
      Tupaantuliaisetkin oli omaa luokkaansa kuin sirkus olisi tullut meidän kylälle, oli pomppulinnaa ja karusellia, hattaraa ja jädeä, pitopalvelun koju josta makeita hodareita ja massamaania, aikuisten juomat loppui kesken jolloin kultainen kortti vinkui tyhjentäen kylän kaikkien kauppojen juomavarastot.

Kommuunin puhveliaikakausi päättyi myös kun luottokortti vingahti ja pihaan ilmestyi traktori.
      Traktorin mahdollistamana kommuuni on ryhtynyt laajentamaan toimintaansa raivaten viidakosta peltoa apunaan metsurin poika ja hänen tietämyksensä.
      Kalojen tuhkakuorrutusgrillauskin nousi seuraavalle tasolle kun respektiä tienaten kyläpäälliköksi ryhtynyt merkittävä henkilö betoniliemellä muurasi liekkigrillin, jonka grillausaikaisen polttopuiden tarpeen varmisti hankkimalla mönkijän peräkärryllä.

• Anonyymi00002

On se tuo kateus ikävä asia.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

On se tuo kateus ikävä asia.

Kateus on ainoa aito tunne.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kateus on ainoa aito tunne.

Possoa sylettää kun horny käy thaimaassa pitämässä hauskaa ja nauttimassa rasian antamista iloista.

• Anonyymi00005

HönöHinttiHomolainen on vahingossa hoksannut oivan tavan päästä kommuunistaan harjoittamaan omaa luontaista minäänsä jossa saa osakseen kaipaamaansa miehistä hellyyttä.

Hän lenkkeilee hinttikaverinsa kanssa ja vierailee määrävälein BMW-homon luona.

Maratoniin harjoittelu mahdollistaa runsaasti ajanviettoa ja yöpymisiäkin hinttikaverin kanssa.

• Anonyymi00007

Kerroinko miten minun homppelilapset liikkuvat sulavasti ulkomailla gay baareissa, ovat tulleet isäkseen

2010

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kerroinko miten minun homppelilapset liikkuvat sulavasti ulkomailla gay baareissa, ovat tulleet isäkseen

2010

Possofantti on taas tänään tehnyt bussimatkan lähimpään Alkoon.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Possofantti on taas tänään tehnyt bussimatkan lähimpään Alkoon.

Jotakin se puuhaa kun oli avannut tilit Nordeaan ja S-pankkiin. Luottoa pitänyt saada jotta saa OP-velat maksettua. Tuota kierrettä on vaikea yksin katkaista, kun rahat menee viinaan ja exän mielistelyyn jotta saa matkalipun Thaimaahan. Pasasen omien oppien mukaan vaimo menettää kelaeläkkeen osuuden, mikäli viettää yli 180 päivää Thaimaassa vuodessa.
        Vapauden makuun kun on vaimo päässyt, niin sitä ei estä mikään.

• Anonyymi00006

Totta se on että pullakuski lähti etsimään itselleen naista maailman meriltä, kun Suomessa ei oikein natsannut. Kyseessä ei ole mikään kuningaslohi.
      https://ibb.co/tpz4d6D4 Kuvan naiselta ei saanut muuta kuin karamelliä, mutta onneksi yksi nainen oli riittävän horny langetakseen paulaan ja ansaan...

• Anonyymi00010

Matkalla maitokauppaan Posso tapasi Rositan... mutta rakkaus oli onneton...
        https://www.youtube.com/watch?v=C_-SD6-NHPM&list=RDC_-SD6-NHPM&start_radio=1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      96
      736
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe