Eli ämmälle. Hän elää niin oikkujensa mukaan että hänellä on varmaan kuu sydämen paikalla. On aina riskipeliä kommentoida hänen fiiliksiä. Vain rohkeimmat uskaltavat tehdä sen. Ja varsinkin näin etänä ja vuosien jälkeen 🙊
Äm kirjaimelle
16
349
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
En tiedä ketä tarkoitat tai mistä tuo jatkuva maalitus johtuu? Herää kysymys miksi olet jonkun ämmän kimpussa koko ajan?
Mutta miten kuu voi olla sydämen paikalla?- Anonyymi00004UUSI
En ole aiemmin kirjoittanut joten ohi. Hän muistui mieleen yhdestä kirjoituksesta.
Ap
- Anonyymi00003UUSI
Sulla on pakkomielle.
- Anonyymi00007UUSI
Ollut jo kauan, mutta eiköhän se kohta lopu, kun jaan tietoa eteenpäin!
- Anonyymi00005UUSI
Minä olen kuu fani ja voi olla että olen aika kylmä tällä hetkellä. Paitsi eräälle kuumikselle joka mut vois sulattaa ikiroudasta
- Anonyymi00008UUSI
Jos tarkoitat vanhenmpaa naista, niin hän ei halua olla kanssasi koskaan missään tekemisissä!
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos tarkoitat vanhenmpaa naista, niin hän ei halua olla kanssasi koskaan missään tekemisissä!
Minä olen nainen. Hanki hei jotain apua tohon sun vaivaan. Et selkeesti taida päästä yli.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lopeta tuollainen toisten asioihin puuttuminen.
- Anonyymi00006UUSI
Tuonkin olen tiennyt jo vuosia sitten ja se yksi on syy monista syistä, miksi en koskaan voi olla missään tekemisissä hänen kanssaan, jotenkin likainen ja..
- Anonyymi00014UUSI
Miten tämä likaisuus ilmenee tarkemmin sanottuna?
- Anonyymi00011UUSI
Koita päästä jo yli sinun katkeruudestasi. Tuo ei ole terveen ihmisen tapa toimia.
- Anonyymi00012UUSI
Terve ei ole se joka terveenä katsoo alaspäin sairaita jotka ovat sairaita osuessaan terveen henkilökohtaisiin kipupisteisiin. Näin terveen ongelmista tulee sairaaksi kutsutun ihmisen ongelmia. Sanallisten iskujen unohtaminen on vaikeaa kun oli aina alisteisessa asemassa. Se ei ole katkeruutta.
Sivusta
- Anonyymi00013UUSI
Olen M-kirjaimella alkava nainen, en elä oikkujeni mukaan, tietysti tulistun nopeasti jos minut ymmärretään tai kohdellaan väärin.
Tykkään kyllä kuusta ja auringostakin.- Anonyymi00015UUSI
Aloitus oli lämminhenkinen muisto hänestä.
Ap
- Anonyymi00016UUSI
Ja toinen M nukkui.
- Anonyymi00017UUSI
Tämä M ei ole selvästikään hoitajasi, kun et tunne.
Ajattelitko omilla oikkuiluillasi syyttää toista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1263730Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292423Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442078Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5950- 45881
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61845En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30840- 43761
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies96750