Hyvä gynekologi Raumalla?

JA-84

Pitäis varata aika gynekologille, ja ei oo mitään
tietoo missä niitä raumalla on ja millasia. Onko jollain kokemuksia? Varmaan yksityiselle olisin menossa, en perhesuunnitteluneuvolaan tai ras:aan..
Joku mukava? ja mitä sellanen mahtaa maksaa..?

14

12303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinen

Mulla ainakin hyvät kokemukset sieltä, kivoja gynejä on kaikki olleet. Joskus siellä oli kuulemma miesgyne jolla oli "vähän" rajummat otteet, en tiedä onko se enää talossa. Itse olen ainakin vaatinut naisgynen. Yksityinen vaan maksaa paljon enemmän kuin kunnallinen ja palvelun saa kaikki alle 30-vuotiaat.

• minna

minervan leila lind on mukava ja osaava ammattilainen. hinta pyörii käynnin kestosta riippuen viidestäkympistä ylöspäin.

• Ex-potilas

Jos tämä on se naistentautien lääkäri Leila Lind joka toimii myös Satakunnan Keskussairaalassa - pysytelkää kaukana. Lääketieteellisesti kai ammattitaitoinen, mutta käytöstavoissa ja potilaan kunnioittamisessa suuria puutteita! Töksäyttelee vakavia asioita potilaalle, käyttää latinalaista sanastoa potilaan kiusaksi ja osoittaa kaikin tavoin epäinhimillisyyttä potilaan sairauksia kohtaan. Hänelle tuntui olevan ihan se ja sama jos joku on sairaana.

• Pirjo-

Itellä sama ongelma.

• työssäkäyvä

Merja Kosunen,asiallinen lääkäri .

• gaga2

Puhelinkeskustelun perusteella en suosittele ainakaan Merja Kosusta! Sanoin puhelun lopuksi suoraan, että kuulostat niin epäystävälliseltä että en halua varata aikaa ainakaan sinulle. En tiedä minkälainen hän on "livenä", mutta puhelimessa oli niin töykeä että itkua tuhersin!

• JackRuby

Kosunen minua moitti "liian paksuksi perhoseksi", tiedän ja totta, mutta se ei siinä gynen vastaannotolla ainakaan asia muutu yhtäkkiä miksikään. Paha mieli jäi. Vaihdoin lääkäriä.

• Suositus:
      • vmp1

Oletko kuullut yhdestäkään raumalaisesta joka olisi vaiti? Kyllä kaikki asiat leviää heti kaikkialle kun päätään hieman kääntää ja on erehtynyt jostakin toiselle mainitsemaan.

• Nainen0099

Merja Kosunen; potilasta kuunteleva lääkäri, hyvä kokemus!

• mutsi21

Myös minä suosittelen Merja Kosusta.

• haarussuutari

Minä voin joutessani vilkaista.

• Anonyymi
      UUSI

Minervan Kaisa Neovius on kuunteleva ja ammattitaitoinen. Kävin aiemmin Leila Lindillä, mutta Kaisa Neovius on minun mielestäni empaattinen ja "helläkätinen".

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      2571
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      205
      1198
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1111
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      933
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66