Hyvä gynekologi Raumalla?

JA-84

Pitäis varata aika gynekologille, ja ei oo mitään
tietoo missä niitä raumalla on ja millasia. Onko jollain kokemuksia? Varmaan yksityiselle olisin menossa, en perhesuunnitteluneuvolaan tai ras:aan..
Joku mukava? ja mitä sellanen mahtaa maksaa..?

15

11409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinen

      Mulla ainakin hyvät kokemukset sieltä, kivoja gynejä on kaikki olleet. Joskus siellä oli kuulemma miesgyne jolla oli "vähän" rajummat otteet, en tiedä onko se enää talossa. Itse olen ainakin vaatinut naisgynen. Yksityinen vaan maksaa paljon enemmän kuin kunnallinen ja palvelun saa kaikki alle 30-vuotiaat.

    • minna

      minervan leila lind on mukava ja osaava ammattilainen. hinta pyörii käynnin kestosta riippuen viidestäkympistä ylöspäin.

      • Ex-potilas

        Jos tämä on se naistentautien lääkäri Leila Lind joka toimii myös Satakunnan Keskussairaalassa - pysytelkää kaukana. Lääketieteellisesti kai ammattitaitoinen, mutta käytöstavoissa ja potilaan kunnioittamisessa suuria puutteita! Töksäyttelee vakavia asioita potilaalle, käyttää latinalaista sanastoa potilaan kiusaksi ja osoittaa kaikin tavoin epäinhimillisyyttä potilaan sairauksia kohtaan. Hänelle tuntui olevan ihan se ja sama jos joku on sairaana.


    • Pirjo-

      Itellä sama ongelma.

    • työssäkäyvä

      Merja Kosunen,asiallinen lääkäri .

    • gaga2

      Puhelinkeskustelun perusteella en suosittele ainakaan Merja Kosusta! Sanoin puhelun lopuksi suoraan, että kuulostat niin epäystävälliseltä että en halua varata aikaa ainakaan sinulle. En tiedä minkälainen hän on "livenä", mutta puhelimessa oli niin töykeä että itkua tuhersin!

      • JackRuby

        Kosunen minua moitti "liian paksuksi perhoseksi", tiedän ja totta, mutta se ei siinä gynen vastaannotolla ainakaan asia muutu yhtäkkiä miksikään. Paha mieli jäi. Vaihdoin lääkäriä.


    • Suositus:
      • vmp1

        Oletko kuullut yhdestäkään raumalaisesta joka olisi vaiti? Kyllä kaikki asiat leviää heti kaikkialle kun päätään hieman kääntää ja on erehtynyt jostakin toiselle mainitsemaan.


    • Nainen0099

      Merja Kosunen; potilasta kuunteleva lääkäri, hyvä kokemus!

    • mutsi21

      Myös minä suosittelen Merja Kosusta.

    • haarussuutari

      Minä voin joutessani vilkaista.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe