on kaivattusi kanssa?
Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
Mitä yhteistä sinulla
47
685
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Aika monta asiaa yhdistää.
- Anonyymi00004UUSI
Minun elämääni ei voi koskaan kuulua yksikään oman lapseni ikäinen henkilö!
- Anonyymi00008UUSI
Eli?
- Anonyymi00009UUSI
🤭 Joo, sama.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minun elämääni ei voi koskaan kuulua yksikään oman lapseni ikäinen henkilö!
Eli omat lapsesi eivät kuulu elämääsi. Hyvä ratkaisu, lasten kannalta.
- Anonyymi00002UUSI
Työpaikka suhteet on kyllä vähän. Ikäänkuin ei olisi ihmisellä mitään muuta elämää, niin sitten turvautua siihen ainoaan ketä harva sen päivä näkee. Toisekseen työpaikkasäätö jos menee pieleen, niin se voi tehdä arjesta todella kiusallista, jopa niikseen että toisen on lähdettävä.
- Anonyymi00022UUSI
Noin moni sanoo, mutta vähän korpeaa kun muut ovat yhdessä ja löytäneet kumppanin nimenomaan työelämästä kun taas itse yksin koska ei ole etsinyt työelämästä
- Anonyymi00003UUSI
Ei minulla ole mitään yhteistä kenenkään kanssa! Alan etsiä 60v miestä elämääni ja kaikki sellaiset pudotetaan pois, joilla on karvaisia lemmikkejä! En pidä koirista enkä kissoista!
- Anonyymi00005UUSI
Korkea otsa.
- Anonyymi00007UUSI
Ilmentää älyä.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ilmentää älyä.
Voi elämä. 🙄
- Anonyymi00006UUSI
Erikoinen älykkyys ja oudot keskustelut
- Anonyymi00014UUSI
Kuten kävelytahti vai?
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuten kävelytahti vai?
Ei liity tähän
- Anonyymi00045UUSI
Jää kyllä mieleen..
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ei liity tähän
Oliko puhe kuitenkin astumisesta?
- Anonyymi00010UUSI
Mä en oo ihan varma mutta ollaan varmaan aika samanlaisia.☺️
- Anonyymi00011UUSI
Tunteet.
- Anonyymi00012UUSI
muista siivota :)
- Anonyymi00015UUSI
Mee pois 🤣
- Anonyymi00016UUSI
Ei jaksa
- Anonyymi00020UUSI
Joo joo :)
- Anonyymi00013UUSI
En tunne niin hyvin. Hän tuntee mut paremmin (oletan) , niin vastatkoon hän 😂
- Anonyymi00017UUSI
Lääkkeet.
- Anonyymi00019UUSI
Onko hänellä sun lääkkeet vai sulla hänen lääkkeet 🤔?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onko hänellä sun lääkkeet vai sulla hänen lääkkeet 🤔?
Jos ne on yhteisiä 🤔
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos ne on yhteisiä 🤔
Eikös ne ole aina jollekin määrätty?
- Anonyymi00018UUSI
Halu kehittyä ja oppia, arvostus monia samoja asioita kohtaan, samansuuntainen ajattelutapa, yhteensopiva huumori, toisiaan tukevat mielenkiinnon kohteet. Toisaalta huono itsetunto, tunteellisuus, rikkinäisyys, kovuus.
- Anonyymi00023UUSI
Mietin, että minulla ja hänellä ei ole mitään yhteistä, mutta tähän listaan voisin melkein yhtyä.
- Anonyymi00024UUSI
Aika kattava lista.
- Anonyymi00025UUSI
No suomalaisille tosi yleisiä nuo viimesessä lauseessa olevat
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mietin, että minulla ja hänellä ei ole mitään yhteistä, mutta tähän listaan voisin melkein yhtyä.
Kiihottava lista.
- Anonyymi00026UUSI
Poikkeuksellinen yhteys, mitä olisi turha ulkopuolisille kertoa. Ounastelen, että hänkin haluaa olla joskus yksin huoneessa, omaa tilaa.
- Anonyymi00027UUSI
Jos nyt kovasti miettii niin yksi yhteinen kaupunki.
- Anonyymi00046UUSI
Minulla on kaivatun kanssa kaksi yhteistä kaupunkia.
- Anonyymi00030UUSI
Ainakin sama musiikkimaku ja huumorintaju ja paljon muutakim
- Anonyymi00033UUSI
ei mitään yhteistä
- Anonyymi00034UUSI
Vihaan itseäni. Olen mielestäni typerä. Sitten olen ujo luuseri. En halua puhua sen naisen kanssa kun olen tämmöinen.
- Anonyymi00035UUSI
Itselle ei saa puhua noin. Sun aivot alkaa uskomaan, mitä niille kerrot.
Et varmasti ole luuseri ja ujoudessa ei ole mitään pahaa. Ujous on osa sun persoonaa, mutta älä mene sen taakse aina, vaan vähän sen mukavuusalueen ulkopuolelle.
Eikä ihminen ole typerä, jos tekee typeriä tekoja tai sanoo typeriä asioita. Se kannattaa pitää mielessä.
Keskity siihen missä olet hyvä ja puhu itsellesi kauniisti. Opettele vähän nauramaan itsellesi, silloin kun se on mahdollista.
Oma päämme on se suurin este monesti, ei muut ihmiset tai heidän suhtautuminen.
Yhtä ujoa olisi tehnyt mieli tänään pussata, jos oltaisiin nähty ja voisin olla varma, että kyse on vain ujoudesta. - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Itselle ei saa puhua noin. Sun aivot alkaa uskomaan, mitä niille kerrot.
Et varmasti ole luuseri ja ujoudessa ei ole mitään pahaa. Ujous on osa sun persoonaa, mutta älä mene sen taakse aina, vaan vähän sen mukavuusalueen ulkopuolelle.
Eikä ihminen ole typerä, jos tekee typeriä tekoja tai sanoo typeriä asioita. Se kannattaa pitää mielessä.
Keskity siihen missä olet hyvä ja puhu itsellesi kauniisti. Opettele vähän nauramaan itsellesi, silloin kun se on mahdollista.
Oma päämme on se suurin este monesti, ei muut ihmiset tai heidän suhtautuminen.
Yhtä ujoa olisi tehnyt mieli tänään pussata, jos oltaisiin nähty ja voisin olla varma, että kyse on vain ujoudesta.En välitä elämästä oikein enää. Se on vaan ahdistumista ja murhetta. En jaksa sitä.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
En välitä elämästä oikein enää. Se on vaan ahdistumista ja murhetta. En jaksa sitä.
Usko, kun sanon, ettei se ole loputtomiin tuota. Pienin askelin alat tekemään jotain, ihan sama mitä. Unelmoi, halua ja usko tai pakota itsesi uskomaan hyvään ja mahdollisuuksiin.
Tsemppiä
Olet upea ihminen ☺️
- Anonyymi00037UUSI
Sielu. Toki muutakin yhteistä on.
- Anonyymi00040UUSI
Kerro toki 🙂
- Anonyymi00041UUSI
💛💛💛
- Anonyymi00038UUSI
Kolme yleistä kirjainta nimissämme 👍
- Anonyymi00042UUSI
Varmaan joku samanlainen energia ja tapa olla.
- Anonyymi00044UUSI
No palstalla oltiin joskus yhtäaikaa, mutta siitä on aikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1263730Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292423Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442078Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5950- 45881
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61845En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30840- 43761
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies96750