on kaivattusi kanssa?
Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
Mitä yhteistä sinulla
77
1362
Vastaukset 77
- Anonyymi00001
Aika monta asiaa yhdistää.
- Anonyymi00004
Minun elämääni ei voi koskaan kuulua yksikään oman lapseni ikäinen henkilö!
- Anonyymi00008
Eli?
- Anonyymi00009
🤭 Joo, sama.
- Anonyymi00028
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minun elämääni ei voi koskaan kuulua yksikään oman lapseni ikäinen henkilö!
Eli omat lapsesi eivät kuulu elämääsi. Hyvä ratkaisu, lasten kannalta.
- Anonyymi00002
Työpaikka suhteet on kyllä vähän. Ikäänkuin ei olisi ihmisellä mitään muuta elämää, niin sitten turvautua siihen ainoaan ketä harva sen päivä näkee. Toisekseen työpaikkasäätö jos menee pieleen, niin se voi tehdä arjesta todella kiusallista, jopa niikseen että toisen on lähdettävä.
- Anonyymi00022
Noin moni sanoo, mutta vähän korpeaa kun muut ovat yhdessä ja löytäneet kumppanin nimenomaan työelämästä kun taas itse yksin koska ei ole etsinyt työelämästä
- Anonyymi00003
Ei minulla ole mitään yhteistä kenenkään kanssa! Alan etsiä 60v miestä elämääni ja kaikki sellaiset pudotetaan pois, joilla on karvaisia lemmikkejä! En pidä koirista enkä kissoista!
- Anonyymi00005
Korkea otsa.
- Anonyymi00007
Ilmentää älyä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ilmentää älyä.
Voi elämä. 🙄
- Anonyymi00074
Frankenstein?
- Anonyymi00006
Erikoinen älykkyys ja oudot keskustelut
- Anonyymi00014
Kuten kävelytahti vai?
- Anonyymi00043
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuten kävelytahti vai?
Ei liity tähän
- Anonyymi00045
Jää kyllä mieleen..
- Anonyymi00047
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ei liity tähän
Oliko puhe kuitenkin astumisesta?
- Anonyymi00053
Anonyymi00047 kirjoitti:
Oliko puhe kuitenkin astumisesta?
No ei noilla sanoilla mutta yritystä on ollut jo pitkään
- Anonyymi00077
Anonyymi00053 kirjoitti:
No ei noilla sanoilla mutta yritystä on ollut jo pitkään
Niin ja astuminenhan on monimerkityksellinen sana
- Anonyymi00010
Mä en oo ihan varma mutta ollaan varmaan aika samanlaisia.☺️
- Anonyymi00011
Tunteet.
- Anonyymi00012
muista siivota :)
- Anonyymi00015
Mee pois 🤣
- Anonyymi00016
Ei jaksa
- Anonyymi00020
Joo joo :)
- Anonyymi00013
En tunne niin hyvin. Hän tuntee mut paremmin (oletan) , niin vastatkoon hän 😂
- Anonyymi00051
Mutta ilmeisesti ihan yhtä "viisaat" jutut.
- Anonyymi00017
Lääkkeet.
- Anonyymi00019
Onko hänellä sun lääkkeet vai sulla hänen lääkkeet 🤔?
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onko hänellä sun lääkkeet vai sulla hänen lääkkeet 🤔?
Jos ne on yhteisiä 🤔
- Anonyymi00032
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos ne on yhteisiä 🤔
Eikös ne ole aina jollekin määrätty?
- Anonyymi00018
Halu kehittyä ja oppia, arvostus monia samoja asioita kohtaan, samansuuntainen ajattelutapa, yhteensopiva huumori, toisiaan tukevat mielenkiinnon kohteet. Toisaalta huono itsetunto, tunteellisuus, rikkinäisyys, kovuus.
- Anonyymi00023
Mietin, että minulla ja hänellä ei ole mitään yhteistä, mutta tähän listaan voisin melkein yhtyä.
- Anonyymi00024
Aika kattava lista.
- Anonyymi00025
No suomalaisille tosi yleisiä nuo viimesessä lauseessa olevat
- Anonyymi00048
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mietin, että minulla ja hänellä ei ole mitään yhteistä, mutta tähän listaan voisin melkein yhtyä.
Kiihottava lista.
- Anonyymi00026
Poikkeuksellinen yhteys, mitä olisi turha ulkopuolisille kertoa. Ounastelen, että hänkin haluaa olla joskus yksin huoneessa, omaa tilaa.
- Anonyymi00027
Jos nyt kovasti miettii niin yksi yhteinen kaupunki.
- Anonyymi00046
Minulla on kaivatun kanssa kaksi yhteistä kaupunkia.
- Anonyymi00057
Joo näemmä ei silti samaan aikaan kyseisessä kaupungissa. Siitä me juteltiin. Nauru ja hymy herkässä oli kans molemmilla. Aito kiinnostus keskustella. Näin lisäisin..
- Anonyymi00030
Ainakin sama musiikkimaku ja huumorintaju ja paljon muutakim
- Anonyymi00033
ei mitään yhteistä
- Anonyymi00034
Vihaan itseäni. Olen mielestäni typerä. Sitten olen ujo luuseri. En halua puhua sen naisen kanssa kun olen tämmöinen.
- Anonyymi00035
Itselle ei saa puhua noin. Sun aivot alkaa uskomaan, mitä niille kerrot.
Et varmasti ole luuseri ja ujoudessa ei ole mitään pahaa. Ujous on osa sun persoonaa, mutta älä mene sen taakse aina, vaan vähän sen mukavuusalueen ulkopuolelle.
Eikä ihminen ole typerä, jos tekee typeriä tekoja tai sanoo typeriä asioita. Se kannattaa pitää mielessä.
Keskity siihen missä olet hyvä ja puhu itsellesi kauniisti. Opettele vähän nauramaan itsellesi, silloin kun se on mahdollista.
Oma päämme on se suurin este monesti, ei muut ihmiset tai heidän suhtautuminen.
Yhtä ujoa olisi tehnyt mieli tänään pussata, jos oltaisiin nähty ja voisin olla varma, että kyse on vain ujoudesta. - Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Itselle ei saa puhua noin. Sun aivot alkaa uskomaan, mitä niille kerrot.
Et varmasti ole luuseri ja ujoudessa ei ole mitään pahaa. Ujous on osa sun persoonaa, mutta älä mene sen taakse aina, vaan vähän sen mukavuusalueen ulkopuolelle.
Eikä ihminen ole typerä, jos tekee typeriä tekoja tai sanoo typeriä asioita. Se kannattaa pitää mielessä.
Keskity siihen missä olet hyvä ja puhu itsellesi kauniisti. Opettele vähän nauramaan itsellesi, silloin kun se on mahdollista.
Oma päämme on se suurin este monesti, ei muut ihmiset tai heidän suhtautuminen.
Yhtä ujoa olisi tehnyt mieli tänään pussata, jos oltaisiin nähty ja voisin olla varma, että kyse on vain ujoudesta.En välitä elämästä oikein enää. Se on vaan ahdistumista ja murhetta. En jaksa sitä.
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
En välitä elämästä oikein enää. Se on vaan ahdistumista ja murhetta. En jaksa sitä.
Usko, kun sanon, ettei se ole loputtomiin tuota. Pienin askelin alat tekemään jotain, ihan sama mitä. Unelmoi, halua ja usko tai pakota itsesi uskomaan hyvään ja mahdollisuuksiin.
Tsemppiä
Olet upea ihminen ☺️ - Anonyymi00078
Ei sinun varmaan kannatakaan puhua sille naiselle enää koskaan, jos hän on toistuvasti torjunut sinut, tai siirtynyt kadun toisella puolelle sinun tullessa häntä vastaan!
- Anonyymi00037
Sielu. Toki muutakin yhteistä on.
- Anonyymi00040
Kerro toki 🙂
- Anonyymi00041
💛💛💛
- Anonyymi00069
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kerro toki 🙂
Olemme maanläheisiä, älykkäitä, herkkiä, oman tiemme kulkijoita. Meillä on samanlainen huumorintaju ja energia. Lisäksi olemme vielä ulkoisestikin hyvin samankaltaisia.
- Anonyymi00038
Kolme yleistä kirjainta nimissämme 👍
- Anonyymi00065
E,I,A
- Anonyymi00072
Anonyymi00065 kirjoitti:
E,I,A
Nonono
- Anonyymi00042
Varmaan joku samanlainen energia ja tapa olla.
- Anonyymi00044
No palstalla oltiin joskus yhtäaikaa, mutta siitä on aikaa.
- Anonyymi00049
Rehellisyys jos kaipaisin minun vaade niiltä osin on ehdon naiselle kuin naiselle
- Anonyymi00050
Aika harvoin tavataan, mutta tiedän molempien arkuuden ja tunnetila toisiamme vastaan... Sen tiedän katseesta ja jännityksestä toisiamme kohtaa. Toistemme tavatessa molemmat kipsissä.... Rakkaudesta ja halusta
- Anonyymi00064
Rakkaani en voi elää ilman Sinua...Olet niin tärkeä ja jotain kaunista. Olemme molemmat vapaita lintuja ja valmiina yhteiseen lentoon Rakkaani
- Anonyymi00052
ei kiitos kaivatuille. ja se niiden touhu on helverin sairasta. uhrata aina joku ja hakata se lähes hautaan. siitä ei heille koidu muuta kuin haittaa, huonoa ja pahaa.
- Anonyymi00054
Ollaan Jumalaa lähellä kun ollaan yhdessä, Jumala näyttäytyy meille silloin hauskoilla tavoilla, enkä siis ennen uskonut mihinkään, niin tiiän et on raskasta, joka paikassa törmätä Jumalista jauhajiin jos ei ole seonnut itse. xD
- Anonyymi00055
"Jumala katsoi hyväksi julistaa hulluutta ja näin pelastaa ne, jotka uskovat." (1 Kor. 1:21)
:)
- Anonyymi00056
Hellä katse, lämmin sydän, hunaiset huulet sekä iskelmäradio.
- Anonyymi00058
En tiedä kun en ole vielä löytänyt uutta ikäistäni miestä! Yhdestä olen kiinnostunut, jonka tiedän vain ulkonäöltä.
- Anonyymi00059
Hän on varakas ja minä varaton , yhdistävä tekijä on siis raha
- Anonyymi00060
Vaikea kysymys, johon ei voi vastata. Häippäsin jo ja lähdin muualle. Illanjatkoa.
- Anonyymi00061
Jos mentäisi tänä kesänä festareille niin meillä olisi sama lempi artisti, naiselle meni.
- Anonyymi00062
Sama työpaikka N->N
- Anonyymi00063
Kerro lisää!
- Anonyymi00071
Ei ole enää. Valitettavasti.
- Anonyymi00075
Anonyymi00063 kirjoitti:
Kerro lisää!
Hän mua vanhempi
- Anonyymi00066
Nykyisin ei mitään, ajoiduimne eri poluille kun jäi kiinni.
- Anonyymi00067
Jäit kiinni mistä?
Toisesta suhteesta? - Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Jäit kiinni mistä?
Toisesta suhteesta?Se jääköön kertomatta, sopii hyvin mietittäväksi.
- Anonyymi00070
No varmista nyt kuitenkin.
- Anonyymi00073
pidämme samoista väreistä ja harrastuksista,
https://www.youtube.com/watch?v=pFLMtkqjIC8&list=RDpFLMtkqjIC8&start_radio=1 - Anonyymi00076
En tiedä vielä ihastukseni nimeäkään ja siksi en tiedä hänestä juuri mitään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791309
- 821172
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455