Mitä opit tästä

Anonyymi-ap

Ikävästä, päivästä?

47

421

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Sen että vihaan sitä miestä,kun ei halunnut mua!

• Anonyymi00002
      UUSI

En tiedä. Toisaalta tiedän. Ei se vaan siltikään katoa, ikävä. Nyt ihan evvk. Väsyttää.

• Anonyymi00003
      UUSI

En mitään, koska en ole ikävöinyt ketään!

• Anonyymi00004
      UUSI

Opin sen, miksi niin pitkään kaipasin häntä ja miksi en uskaltanut päästää ketään todella lähelleni. Tiedän, mitä haluan. Olen aina tiennyt, mutta en ole uskaltanut sanoa sitä ääneen. Haluan rakastua ja jakaa elämäni toisen kanssa ja tehdä jotain kivaa kuten matkustella. ❤️

• Anonyymi00005
      UUSI

Parempi valita itsensä, kuin huono mies joka rääkkää.

• Anonyymi00011
        UUSI

Se on ollut minulle täysin selvää jo siitä lähtien, kun muutin tähän asuntoon! Siksi tuntui kuin lyönneiltä kaikki ne esitykset mitä ympärilläni jatkuvasti käytiin! Todella typerää oli kaikki se esitys ja täysin turhia ja siksi pyysin monta kertaa, että häirikkö poistettaisiin projektista kokonaan pois! Minun toiveita ei kunnioitettu ollenkaan ja siksi olen ollut huonossa hapessa kauan! Millä oikeudella jatkoitte kiusaamistani? Tämä kysymys on projektin aloittajille!

• Anonyymi00006
      UUSI

Parempi olla yksin..

• Anonyymi00007
      UUSI

Häntä voisin kuunnella ja katsella loppuelämän. Näin se vain on.

• Anonyymi00008
      UUSI

Että älä juo taas pitkään aikaan alkoholia. Ja että rakastan sitä naista niin paljon ja kaipaan hänen lähelleen joka päivä enemmän ja enemmän.

• Anonyymi00014
        UUSI

Toivottavasti tuo lause ei liity paljon vanhempaan naiseen! Minä kun en ole kaivannut ketään!

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Toivottavasti tuo lause ei liity paljon vanhempaan naiseen! Minä kun en ole kaivannut ketään!

Älä murehdi, en ikinä voisi ryhtyä suhteeseen lähes äitini ikäisen kanssa! - 21:48

• Anonyymi00017
        UUSI

Tuliko tehtyä jotain hölmöyksiä vai muuten vaan morkkis?

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tuliko tehtyä jotain hölmöyksiä vai muuten vaan morkkis?

Morkkis? Hölmöyksiä? Ihan rehellinen saatanallinen krapula on kyseessä.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Morkkis? Hölmöyksiä? Ihan rehellinen saatanallinen krapula on kyseessä.

Eikös se mene tuon morkkiksen piiriin 🤔 kuuluisa, en juo enää ikinä 😆
        No onneksi se menee ohi.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Eikös se mene tuon morkkiksen piiriin 🤔 kuuluisa, en juo enää ikinä 😆
        No onneksi se menee ohi.

No juu. :)

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

No juu. :)

Itseaiheutettua. Onneksi en ole niin masokisti, että aiheuttaisin vielä sillä tavalla itselleni huonon olon. Riittää tämä epätietoisuus, ikävä ja uupumus.
        Sivusta :)

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Itseaiheutettua. Onneksi en ole niin masokisti, että aiheuttaisin vielä sillä tavalla itselleni huonon olon. Riittää tämä epätietoisuus, ikävä ja uupumus.
        Sivusta :)

Mitä, jos otat vasn yhteyttä siihen naiseesi ☺️

• Anonyymi00009
      UUSI

Tästä päivästä opin, että mun ei kannattaisi pelata veikkauksen rahapelejä...😅

• Anonyymi00019
        UUSI

Paljonko hävisit?

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Paljonko hävisit?

En uskalla ees laskea. 🤭

Widdu!

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

En uskalla ees laskea. 🤭

Widdu!

Oon addiktoitunut...lievästi 😍

Välillä mahti voitot ja sitten taas häviöt.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Oon addiktoitunut...lievästi 😍

Välillä mahti voitot ja sitten taas häviöt.

Kannattaa perehtyä todennäköisyyksiin.
        Ostan joskus porukkaloton osuuksia tms. Joskus.
        Mielestäni todennäköisyys voittaa isosti eurolla tai satkulla on melko yhtä todennäköistä. Toki joskus hetkeksi hurahtanut itsekin johonkin vastaaviin ja havahtunut hyvin "nopeasti"😉.
        Toki nuo kertoimet ym. Houkuttelee enemmän, mutta silti... Veikkaus voittaa aina.
        Jos rahaa haluaa tehdä, niin siihen on huomattavasti järkevämpiä vaihtoehtoja, toki niissä vaaditaan hieman pitkäjänteisyyttä.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

En uskalla ees laskea. 🤭

Widdu!

Tarvitset kai edunvalvojaa itsellesi :)

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Mielestäni todennäköisyys voittaa isosti eurolla tai satkulla on melko yhtä todennäköistä. Toki joskus hetkeksi hurahtanut itsekin johonkin vastaaviin ja havahtunut hyvin "nopeasti"😉.
        Toki nuo kertoimet ym. Houkuttelee enemmän, mutta silti... Veikkaus voittaa aina.
        Jos rahaa haluaa tehdä, niin siihen on huomattavasti järkevämpiä vaihtoehtoja, toki niissä vaaditaan hieman pitkäjänteisyyttä.

Sitä ei voi tehdä kuin pistämällä säästöön tai keksimällä jonkun yrityksen ja saamalla paljon myyntivoittoa. Sijoituksissakin vain häviää.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Hahaaa olitpa ovela neuvoissasi. Silti kiitos.

Pelaan ihan huvikseni. Oon kyllä sijoittanut rahaani.
        Joten en kuse mitään toivottavasti ennenkuin kuolen.
        Jotain jätän perinnöksi.
        Kun omia lapsia ei ole niin ne menevät tarkoin harkituille.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Sitä ei voi tehdä kuin pistämällä säästöön tai keksimällä jonkun yrityksen ja saamalla paljon myyntivoittoa. Sijoituksissakin vain häviää.

Sijoituksissahan ei häviä, jos on malttia ja jaksaa perehtyä ja toimii järkevästi pitkällä aikavälillä.
        Kannattaa myös miettiä miksi sitä rahaa haluaa niin paljon ja äkkiä! Eikö elämä ole ihan hyvää nyt?

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Sijoituksissahan ei häviä, jos on malttia ja jaksaa perehtyä ja toimii järkevästi pitkällä aikavälillä.
        Kannattaa myös miettiä miksi sitä rahaa haluaa niin paljon ja äkkiä! Eikö elämä ole ihan hyvää nyt?

En mä halua rahaa. Se oli perintöä. Olisin pärjännyt ilman sitäkin. Elämä on hyvää. Silti raskasta. Täällä en halua sitä jakaa. Palsta kuvottaa.

• Anonyymi00010
      UUSI

Elämä kantaa, ikävästä huolimatta.

• Anonyymi00013
      UUSI

Olin toisaalla, missä en olisi halunnut olla ja mielessäni sitten halasin häntä, naista. Halasin, rutistin, tunnustelin huulilla ja hänkin ymmärsi olla puhumatta mitään siinä.

• Anonyymi00020
        UUSI

Halasit ja tunnustelut jotain toista?

• Anonyymi00016
      UUSI

No ettei tämäkään päivä oikeastaan ollut ikävä vaikka näkeminen peruuntui. Opin itsestäni, että olen oppinut keskittymään omaan elämääni niin vahvasti ettei peruuntumiset hänen kanssa ole enää iso juttu. Opin sen, että olen oppinut olemaan luomatta kovin suuria odotuksia hänen suhteen vaikka hän onkin minulle tärkeä ihmisenä. Välittäminen ei ole sidoksissa tapahtumiin vaan se vain on olemassa sisimmässäni. Se on helppoa kun hyväksyy todellisuuden.

• Anonyymi00040
        UUSI

Mitkä peruuntumiset? Irl sovitut vai mielessä ajatellut?

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Mitkä peruuntumiset? Irl sovitut vai mielessä ajatellut?

Ihan yhdessä sovittu ajanvietto eli ei mitään mielikuvitusta. Jäi myös niin hyvä fiilis yöstä ettei tänään harmittanut kun tämän päivän suunnitelmat peruuntu

• Anonyymi00018
      UUSI

valitte miehesi tarkkaan ja älä astu enää samoihin suden kuoppiin uudelleen

• Anonyymi00024
        UUSI

Asiat taitaa kummitella sun päässäs,ei missään muualla!

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Asiat taitaa kummitella sun päässäs,ei missään muualla!

en tiedä en ymmättä yhtään -vammainen nainen

• Anonyymi00021
      UUSI

Ei tämä päivä ollut sen kummempi kuin monet muut sunnuntait.

• Anonyymi00022
      UUSI

Saan voimaa kun ajattelen meitä yhdessä 🧡

• Anonyymi00023
      UUSI

En ole oppinut mitään, koska olen tiennyt asioiden olleen sellaisia kuin ne ovat olleet jo vuosien ajan! Toivoin vain sitä, että stalkkeri lopettaisi stalkkaamisen kokonaan! On ollut tosi raskasta pelätä hänen lähestymisiään! Se on todella hämmästyttänyt minua, ettette olleet ymmärtäneet minun olleen ymmärtänyt kaikkea jo vuosia sitten! Siksi minä jatkoin täällä kirjoittamista, jotta kaikille olisi varmasti selvää etten halua stalkkeria ystäväkseni!

• Anonyymi00027
      UUSI

Oisko pitän jotain oppia

• Anonyymi00030
        UUSI

Mieluummin pärse edellä puuhun.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mieluummin pärse edellä puuhun.

Karhu osaa kiivetä puuhun, hyppään siis karhun selkään jos tarvitsee mennä puuhun.

• Anonyymi00034
      UUSI

Et rannalla menee aina hiekkaa kenkiin.

• Anonyymi00036
        UUSI

Jos istuu, niin menee vähän muuallekin.

• Anonyymi00042
      UUSI

Ai:n kanssa keskustelut, jossa hän tuumasi, että: Minä muuten luulen, että juuri siksi viihdyn sinun kanssasi juttelemassa.
      Sinä et keskustele suoraviivaisesti.
      Sinä kuljet vähän niin kuin metsäpolkua.
      Näet matkalla kukan. Sitten perhosen. Sitten vanhan kannon. Sitten yhtäkkiä puhutaan elämästä🤣

Se on just näin...

• Anonyymi00046
      UUSI

En oppinut, mutta tuli taas itselleni esiin, kuinka pyyteetöntä rakkauteni häntä kohtaan on.

• Anonyymi00049
        UUSI

Miten se tuli esiin?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      85
      3588
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2373
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      141
      2018
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      33
      861
    5. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      790
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      43
      785
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      59
      732
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      3
      716
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      687
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      87
      666
    Aihe