Olen suositellut miettimään kiinteistöpuolen koulutusta esim.
Thammasatin Real Estate Business- maisteriohjelmaa.
Tytär ajatellut free lancer- eläinlääkärin hommia, jossa kiertelee hoitamassa eläimiä ja olisi oma pieni klinikka.
Tytär käy kolmatta luokkaa koulussa.
2
96
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
NO SIINÄPÄ TYTTÄRELLÄ OPISKELUN AIHETTA.
Thammasat Business School tarjoaa kattavaa kiinteistöalan koulutusta, mukaan lukien arvostetun kiinteistöalan maisteriohjelman (MRE). Ohjelma on rakennettu työssäkäyville ammattilaisille ja kattaa kaiken kiinteistökehityksestä ja lakiin, rahoitukseen ja sijoittamiseen. Thammasatin kiinteistöalan opetussuunnitelma sisältää useita erillisiä opintopolkuja ja tarjontaa: Kiinteistöalan maisteriohjelma (MRE - Thai Program): Työssäkäyville johtajille räätälöity maisterin tutkinto, jossa on joustavat lukujärjestykset (pääasiassa viikonloput/illat). Se edellyttää kandidaatin tutkintoa millä tahansa alalla. Mikro MRE@TBS: Tiivistetty johtajien kehittämisohjelma, joka kattaa intensiivisen kiinteistönhallinnan, sijoittamisen ja kehitysstrategiat. Lukukausimaksu on 105 000 THB. Z-sukupolven kiinteistösijoituskurssi: Sansirin kanssa yhteistyössä kehitetty projektipohjainen kurssi, joka on räätälöity opettamaan käytännönläheistä, modernia kiinteistösijoittamista. Viralliset opetussuunnitelman tiedot, valintakriteerit ja apurahatiedot muille kuin Thaimaan kansalaisille löytyvät Thammasatin virallisesta MRE PDF-tiedostosta. Lyhytkurssien ilmoittautumista voi hallita CONC Thammasat -portaalin kautta. - Anonyymi00002
15/20 ensimmäistä aloitusta tällä Pattayan palstalla on PasaSenssun laatimia mietelmiä rakkaansa elämästä ja näihin hän kiiruhtaa vastaamaan itse ensimmäisenä.
Meinaatko tavata rakkaasi tällä kertaa Chiang Maissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7516Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512