Olen suositellut miettimään kiinteistöpuolen koulutusta esim.
Thammasatin Real Estate Business- maisteriohjelmaa.
Tytär ajatellut free lancer- eläinlääkärin hommia, jossa kiertelee hoitamassa eläimiä ja olisi oma pieni klinikka.
Tytär käy kolmatta luokkaa koulussa.
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
NO SIINÄPÄ TYTTÄRELLÄ OPISKELUN AIHETTA.
Thammasat Business School tarjoaa kattavaa kiinteistöalan koulutusta, mukaan lukien arvostetun kiinteistöalan maisteriohjelman (MRE). Ohjelma on rakennettu työssäkäyville ammattilaisille ja kattaa kaiken kiinteistökehityksestä ja lakiin, rahoitukseen ja sijoittamiseen. Thammasatin kiinteistöalan opetussuunnitelma sisältää useita erillisiä opintopolkuja ja tarjontaa: Kiinteistöalan maisteriohjelma (MRE - Thai Program): Työssäkäyville johtajille räätälöity maisterin tutkinto, jossa on joustavat lukujärjestykset (pääasiassa viikonloput/illat). Se edellyttää kandidaatin tutkintoa millä tahansa alalla. Mikro MRE@TBS: Tiivistetty johtajien kehittämisohjelma, joka kattaa intensiivisen kiinteistönhallinnan, sijoittamisen ja kehitysstrategiat. Lukukausimaksu on 105 000 THB. Z-sukupolven kiinteistösijoituskurssi: Sansirin kanssa yhteistyössä kehitetty projektipohjainen kurssi, joka on räätälöity opettamaan käytännönläheistä, modernia kiinteistösijoittamista. Viralliset opetussuunnitelman tiedot, valintakriteerit ja apurahatiedot muille kuin Thaimaan kansalaisille löytyvät Thammasatin virallisesta MRE PDF-tiedostosta. Lyhytkurssien ilmoittautumista voi hallita CONC Thammasat -portaalin kautta. - Anonyymi00002UUSI
15/20 ensimmäistä aloitusta tällä Pattayan palstalla on PasaSenssun laatimia mietelmiä rakkaansa elämästä ja näihin hän kiiruhtaa vastaamaan itse ensimmäisenä.
Meinaatko tavata rakkaasi tällä kertaa Chiang Maissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1353786Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362454Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442098Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171071Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701041- 46915
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63876En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31865- 43790
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97772