Legendaarisia toimittajia,
minun muistoissani ovat
Heikki Kahila
Lauri Karhuvaara
MattiRönkä
Aarne Tanninen
Kari Toivanen
ArviLind
Eeva Polttila
Leena (Rousek) Polttila
Pirjo Nuotio
Kirsi Alm-Siira
Pirkko Arstila
Maija Lehmusvirta
Entäs sun muistojen tv.uutisankkurit =)
Tästä vois kyll johtaa kysymyksen myös, kuinka usein tulee seurattua uutisia ja mistä seurailet =)
OON kyll joskus miettinyt näitä aamutv. toimittajia, melkoinen päivärytmi heillänsä :) vrk-heittää kevyesti ympyrää jo aamu Neljältä jos peräti kolmelta =D
Uutistenlukijat
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kuuluisuus tulee toistosta, eli ääni jää mieleen. En oikein osaa pitää tavallisia työtään tekeviä ihmisiä minään erikoisina ihmisinä, vaikka ne tunnistaakin toistojen vuoksi. Minulle vaikuttava ihminen on sellainen joka on saanut aikaan jotain suurta, joka vaikuttaa kaikkien ihmisten arkeen ja olosuhteisiin elämässä.
- Anonyymi00002UUSI
Myös Pertti Salolainen vakuttava lukija oli, mutta onko nämä legendaarisia, enpä tiedä, sanahan tarkoittaa mm. tarunhohtoista, eli eikai nyt ihmiset mitään tarunhohtoisia ole kun uutisia ovat lukeneet?
- Anonyymi00003UUSI
niin ehkä se on vain kaupunkilegendaa :)) kukaties?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1584530Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392522Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1452173Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet301295- 701174
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711112En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391013Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen67992- 53933
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies114908