Ozenpic vatsa yms vaivat..1 kokemus

Anonyymi-ap

Tän vatsa lakkasi ihan kokonaan toimimasta,kesti oxempicin lopetuksen jälkeen melkein vuosi kun normalisoitui vatsan toiminta , ,vai onko vieläkään ok..Olin hoikka ennen lääkkeen aloitusta.Pullistuin lääkkeen aikana,voin huonosti kaikki mahdolliset sivuoireet tuli..kun lopetuksesta kului yli vuosi ärähdin terv.kesk.lääkärille ,"dm lääkettä on", mutta sitä ei minulle anneta,sitä ihmettelee sair.erikoislääkäritkin sitten sain insuliinin, joka oikeasti toimi!! paremmin kuin levenir.Levemiriä pahimmillaan pumppasin 100y.päivä.Sihen ateria insuliin lisäksi..Tresiba laski aamuarvot paastoarvot hyviksi.Ne yön jälkeen vuosikymmeniä korkeat.En syönyt illalla yöllä.Muutenkin koko ajan dieetillä painoin 68kg kun dm arvo oli 121.Terv.kesk.lääk.ihmetteli tässä on joku virhe...Lääkärikin on vain ihminen hoitaa ketä hoitaa...Sanoin nykyiselle lääk.olen kirj.vielä kys.kunnassa vaik muualla puljaankin.Hän siitä tuntui vähän hätääntyvän.Näkö mulla on mennyt tuon huonon hoidon takia,hoitoväsymys iski vasta nyt viime vuosina.Liikuin parhaimmillaan 100km.viikossa.Käyn Silmäpolilla sair.jo vuosia.Lievä tausta retinopatia ja verisuoniin piikityshoito mennyt vuosia.Avastin ,elythhoito se jatkuu.Sokeus voi olla edessä.Tässähän erik.lääk sanoi hyvin monesti vuosia jopa sokerit pitäs saada hyviksi,?! nyt ne on huiput,Sain myös tabl.jardiance kerran päivässä lääkkeen,vielä kun pääsisi liikkumaan täydellä teholla.Pyöräily.

0

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
        Sinkut
        206
        1242
      2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
        Ikävä
        82
        788
      3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
        Ikävä
        48
        722
      4. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
        Maailman menoa
        210
        715
      5. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
        Ikävä
        47
        641
      6. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
        Sysmä
        52
        639
      7. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
        Ikävä
        81
        601
      8. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
        Ikävä
        24
        575
      9. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
        Ikävä
        106
        560
      10. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
        Ikävä
        39
        559
      11. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
        Ikävä
        46
        550
      12. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
        Maailman menoa
        292
        538
      13. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
        Suomussalmi
        54
        528
      14. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
        Maailman menoa
        42
        521
      15. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
        Ikävä
        27
        513
      16. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
        Ikävä
        74
        511
      17. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
        Ikävä
        64
        509
      18. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
        Ikävä
        47
        504
      19. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
        Kemijärvi
        33
        489
      20. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
        Ikävä
        91
        466
      Aihe