"Latvia toimittaa jälleen uuden erän rattijuopoilta takavarikoituja ajoneuvoja Ukrainaan. Sodan alusta lähtien Latvia on säännöllisesti siirtänyt Ukrainaan ajoneuvoja, jotka on takavarikoitu alkoholin vaikutuksen alaisena ajaneilta, sekä muissa rikosasioissa takavarikoituja ajoneuvoja.
Vuoden alussa Latvia ilmoitti toimittaneensa Ukrainaan 21 rattijuoppoilta takavarikoitua ajoneuvoa. Vuonna 2024 siirrettiin yli 600 tällaista ajoneuvoa.
Nyt luovutettavat ajoneuvot on valmistettu vuosina 2004–2015. Niiden joukossa on muun muassa Mercedes-Benz E350 CDI 4Matic -bisnesluokan autoja vuodelta 2011 ja kaksi BMW 525 -ajoneuvoa vuodelta 2004."
Miksi Suomi paapoo rattijuoppoja?
Autot pois rattijuopoilta ja toimitus Ukrainaan, siinä olisi oikea meininki!
Rattijuoppojen autot Ukrainaan!
7
192
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Hyvä ajatus! Miksi ei toteuteta?
- Anonyymi00002
Juoppojen autot ukrainan juopoille ja rikollisille.Ei kovin järkrvää.Mielummin paaliin.
- Anonyymi00003
Armeijalle ne kai lähinnä menee.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Armeijalle ne kai lähinnä menee.
Eiköhän nuo korruptioveikkojen autotalliin mene.
- Anonyymi00004
Ootko vahtimassa?Entinen ryssä ei tapojaan heti muuta.
- Anonyymi00005
Ihan sama, pääasia ettei ole täällä rattijuoppojen käsissä ja rattijuoppo tuntee menetyksen kukkarossaan. Juuri muuta rangaistustahan hän ei saakaan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ihan sama, pääasia ettei ole täällä rattijuoppojen käsissä ja rattijuoppo tuntee menetyksen kukkarossaan. Juuri muuta rangaistustahan hän ei saakaan.
Suomalaiset on jo niin tottuneita lähettämään rahat ja osaamisen ulkomaille että ihan sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494