"Toyota bZ4X-sähköauton akkupaketti on hinnoiteltu Suomessa 43 000 euron arvoiseksi. Tämä on jopa enemmän kuin auto maksaa edullisimmillaan uutena. bZ4X:n hinnat alkavat reilusta 39 000 eurosta.
Toyotan maahantuoja ei avaa japanilaismerkin akustojen hinnoittelupolitiikkaa tarkemmin. bZ4X:n akkupatterin hinta on aina sama riippumatta sen koosta."
Toyota sähköauton akku 43000 euroa
10
147
Vastaukset 10
- Anonyymi00002
Huonoja uutisia Toyotista riittää.
- Anonyymi00003
Toyota taitaa kusettaa vakuutusyhtiötä ja laittaa hinnoittelulla autoja lunastukseen pikku vahingoista jos pohja saa pientä kolhua.
- Anonyymi00004
Toyota bZ4X -sähköauton akut valmistaa pääasiassa Prime Planet Energy & Solutions, joka on Toyotan ja Panasonicin yhteisyritys. Tätä yritystä pidetään yhtenä maailman johtavista akkujäteistä ja se keskittyy nimenomaan Toyotan akkujen pitkään elinkaareen ja laatuun.
Akkukennoja valmistetaan Japanissa, Himejin tehtaalla. Lisäksi Toyota käyttää ja hankkii akkuja tarpeen mukaan muun muassa kiinalaiselta CATL-yhtiöltä, jonka akkuja on asennettu etenkin nelivetomalleihin.
Kova on hinta aika pienestä akusta. Isompiakin akkuja on sähköautoissa eikä ne ole noin kalliita. - Anonyymi00005
Nii on
- Anonyymi00006
Eli kohta on vakuutusyhtiön romuvarastot täynnä Toyotaa kun saa pienen kolhun akustoon, niin auto menee aina lunastukseen.
- Anonyymi00007
Toyotan epäluotettavuus puhuttaa kaikenikäisiä.
- Anonyymi00008
Kova hinta vanhasta akusta joka ei toimi siten kuin pitäsi.
Toyota joutuu myydä halvalla autoja koska ne ei pärjää uusille merkeille ja malleille muuten. Rahaa sitten rokotetaan un auto hajoiaa ja on pakko korjata.
Kun on jo erehtynyt velaksi ostamaan.- Anonyymi00011
Senkö vuoksi akulle on 10v/1000000km turva?
- Anonyymi00009
Kyllä muaki ärsytää toi kesäkuun ykkönen
- Anonyymi00010
Oliko kuinka vanha akku?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12731- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494