Tein jotain typerää. En toisille, mutta itselleni. Selviän tästä kyllä, mutta eniten hävettää omat mielettömyyteni. Toivon että ymmärrät minua, ja annat anteeksi, että et tuomitse minua tämän takia. Tiedän missä raja kulkee, ja sitä en ylitä sun takiasi.
Ikäänkuin viimeinen myrsky kestettävä. Pystyn siihen, koska tiedän että olet. Ja itseni takia, että olen parasta sulle.
Paranen ja pysyn puhtaana.🤍
Anteeksi nainen
19
426
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Paranemisia. En tuomitse. 💜
- Anonyymi00002UUSI
Kiitos luojalle että oot noin ihana!❤️
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kiitos luojalle että oot noin ihana!❤️
💜 Kiitos ja kyllä kaikki järjestyy.
- Anonyymi00003UUSI
Tämmöset aloitukset on kyllä antoisia kertakaikkiaan.
- Anonyymi00006UUSI
Kyllä ja nimenomaan antoisia kun se nainenkin tietää nyt vaikka ei tunnisteita ollukkaa 🤭 on se ihmeellistä täällä kun kaikki tietäjät paikalla. Tätäkään ei siis tarvitse irl kertoa.
- Anonyymi00005UUSI
Eikö eräs kotimainen laulu- ja soitinyhtye tehnyt tästä kappaleenkin?
- Anonyymi00007UUSI
Aivan absurdi aloitus. Hyvää jatkoa kuitenkin.
- Anonyymi00011UUSI
Niih, kaikkihan menee kuten tarkoitettu on. Ei sille ihminen mahda mitään jos Jumala määrää miten ja miksi...
- Anonyymi00008UUSI
Liittyy päihteisiin?
- Anonyymi00009UUSI
Joo...
- Anonyymi00010UUSI
Aivan mahtavaa päättelykykyä.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joo...
Niinpä tietenkin. Suomalaista perussettiä, kuuluu kuule kesäkulttuuriin kuten juhannussima ja kukka&mehiläinen.
Viina, naiset ja kesäillan huuma. Kolmio joka on saattanut tuhoon useamman kuin Bermudan vastaava. - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niinpä tietenkin. Suomalaista perussettiä, kuuluu kuule kesäkulttuuriin kuten juhannussima ja kukka&mehiläinen.
Viina, naiset ja kesäillan huuma. Kolmio joka on saattanut tuhoon useamman kuin Bermudan vastaava.Ei mitää juhlimista. Käytän ainetta kun olen yksin ja koen yksinäisyyttä. Sitten se loppuu. En ikinä ajattele että olen vetovoimainen aineissa tai vastaavassa.
- Anonyymi00012UUSI
Kauhia olo ja stressi nyt, vaikka en ole vetänytkään mitään. Mitä tämä on ja antaako Jumala minulle anteeksi...😔
- Anonyymi00013UUSI
Toisaalta taas mietin miksi pyytelen anteeksi ja mitä. En ole loukannut, satuttanut tai pettänyt toista. Olen vain tänä kesäisenä päivänä ollut ja tehnyt normi juttuja. Hedelmistää puu tunnetaan ja en ole mitään pahaa tehnyt. Joten keneltä pyydän anteeksi, kuin itseltäni?
Kehoni tästä kärsii eniten, mutta se uudistuu ja paranee. Ketään toista ihmistä en loukkaa, satuta tai petä tällä tavalla. En ikinä halua muutenkaan. Ehkä annan itselleni anteeksi, että käytän nyt vähän huumetta... - Anonyymi00015UUSI
Älä käytä huumetta.
- Anonyymi00016UUSI
Hävitän mitä on ja enempää en hanki.
- Anonyymi00018UUSI
Parannetaan toisemme ❤️
- Anonyymi00019UUSI
Rakkaus parantaa kaiken.🤍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k553935Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet541932- 721406
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761270Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1991237Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911081- 901059
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41886Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55884- 64829