Anteeksi nainen

Anonyymi-ap

Tein jotain typerää. En toisille, mutta itselleni. Selviän tästä kyllä, mutta eniten hävettää omat mielettömyyteni. Toivon että ymmärrät minua, ja annat anteeksi, että et tuomitse minua tämän takia. Tiedän missä raja kulkee, ja sitä en ylitä sun takiasi.

Ikäänkuin viimeinen myrsky kestettävä. Pystyn siihen, koska tiedän että olet. Ja itseni takia, että olen parasta sulle.

Paranen ja pysyn puhtaana.🤍

19

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Paranemisia. En tuomitse. 💜

• Anonyymi00002
        UUSI

Kiitos luojalle että oot noin ihana!❤️

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kiitos luojalle että oot noin ihana!❤️

💜 Kiitos ja kyllä kaikki järjestyy.

• Anonyymi00003
      UUSI

Tämmöset aloitukset on kyllä antoisia kertakaikkiaan.

• Anonyymi00006
        UUSI

Kyllä ja nimenomaan antoisia kun se nainenkin tietää nyt vaikka ei tunnisteita ollukkaa 🤭 on se ihmeellistä täällä kun kaikki tietäjät paikalla. Tätäkään ei siis tarvitse irl kertoa.

• Anonyymi00005
      UUSI

Eikö eräs kotimainen laulu- ja soitinyhtye tehnyt tästä kappaleenkin?

• Anonyymi00007
      UUSI

Aivan absurdi aloitus. Hyvää jatkoa kuitenkin.

• Anonyymi00011
        UUSI

Niih, kaikkihan menee kuten tarkoitettu on. Ei sille ihminen mahda mitään jos Jumala määrää miten ja miksi...

• Anonyymi00008
      UUSI

Liittyy päihteisiin?

• Anonyymi00009
        UUSI

Joo...

• Anonyymi00010
        UUSI

Aivan mahtavaa päättelykykyä.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Joo...

Niinpä tietenkin. Suomalaista perussettiä, kuuluu kuule kesäkulttuuriin kuten juhannussima ja kukka&mehiläinen.

Viina, naiset ja kesäillan huuma. Kolmio joka on saattanut tuhoon useamman kuin Bermudan vastaava.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Niinpä tietenkin. Suomalaista perussettiä, kuuluu kuule kesäkulttuuriin kuten juhannussima ja kukka&mehiläinen.

Viina, naiset ja kesäillan huuma. Kolmio joka on saattanut tuhoon useamman kuin Bermudan vastaava.

Ei mitää juhlimista. Käytän ainetta kun olen yksin ja koen yksinäisyyttä. Sitten se loppuu. En ikinä ajattele että olen vetovoimainen aineissa tai vastaavassa.

• Anonyymi00012
      UUSI

Kauhia olo ja stressi nyt, vaikka en ole vetänytkään mitään. Mitä tämä on ja antaako Jumala minulle anteeksi...😔

• Anonyymi00013
      UUSI

Toisaalta taas mietin miksi pyytelen anteeksi ja mitä. En ole loukannut, satuttanut tai pettänyt toista. Olen vain tänä kesäisenä päivänä ollut ja tehnyt normi juttuja. Hedelmistää puu tunnetaan ja en ole mitään pahaa tehnyt. Joten keneltä pyydän anteeksi, kuin itseltäni?

Kehoni tästä kärsii eniten, mutta se uudistuu ja paranee. Ketään toista ihmistä en loukkaa, satuta tai petä tällä tavalla. En ikinä halua muutenkaan. Ehkä annan itselleni anteeksi, että käytän nyt vähän huumetta...

• Anonyymi00015
      UUSI

Älä käytä huumetta.

• Anonyymi00016
        UUSI

Hävitän mitä on ja enempää en hanki.

• Anonyymi00018
      UUSI

Parannetaan toisemme ❤️

• Anonyymi00019
        UUSI

Rakkaus parantaa kaiken.🤍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      55
      3935
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      54
      1932
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1406
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1270
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      199
      1237
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1081
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1059
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      886
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      55
      884
    10. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      64
      829
    Aihe