Hyvästit sinulle!!

Anonyymi-ap

Sain siitä rohkeuden kertoa. Hyvästit toivotan sinulle. Et tule enää elämääni takaisin ikinä. En tarvitse enää ketään. Sain elämäni takaisin, kun hylkäsit minut ja siitä kiitän sinua!!!

32

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Okay then bye bye then 👋

• Anonyymi00002
      UUSI

Kylläpä oli rohkeaa kirjoittaa tänne anonyymisti!😂

• Anonyymi00003
        UUSI

Ei kaikkea tarvitse kertoa naamatusten. Kun on hylätty, niin itsekö menisit vielä ruikuttamaan?

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei kaikkea tarvitse kertoa naamatusten. Kun on hylätty, niin itsekö menisit vielä ruikuttamaan?

Jep!

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jep!

Mitä sanoisit? Toinen on tehnyt selvääksi, ettei kiinnosta. Eikö olisi noloa mennä? Eikö tule olo, että olet säälittävä tarrautuja?

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Aloituksessa oli hyvät tunnisteet varmaan, ruikuttaja!

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mitä sanoisit? Toinen on tehnyt selvääksi, ettei kiinnosta. Eikö olisi noloa mennä? Eikö tule olo, että olet säälittävä tarrautuja?

Noloa on se, että kirjoittaa tuollaista täällä palstalla ilman tunnisteita. Jos suhde on sellainen, että täällä pitää ero huutaa etteriin kaikille palstalaisille, niin silloin sitä ei ole ollutkaan ja koko aloitus on nolo ja turha.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

En ole ruikuttaja! Olen vahva ja itsenäinen ja onnellinen.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hän hylkäsi minut. Tiesi, ettei ollut ketään muuta elämässäni kuin hän!

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En enää mitåän! Hän uhkalee... kertovansa minusta totuuden ihmisille, mutta hän on myöhässä! Kerroin jo itse ihmisille totuuden itsestäni ja he ymmärsivät minua.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Noloa on se, että kirjoittaa tuollaista täällä palstalla ilman tunnisteita. Jos suhde on sellainen, että täällä pitää ero huutaa etteriin kaikille palstalaisille, niin silloin sitä ei ole ollutkaan ja koko aloitus on nolo ja turha.

Onhan se tunniste! Ja hän tuli vielä uhkailemaan minua, joten hän tunnisti minut.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Et ole lukenut koko ketjua!! Hän tuli minua uhkailemaan.... Että kertoo ihmisille totuuden minusta, mutta olen jo itse kertonut.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Hän hylkäsi minut. Tiesi, ettei ollut ketään muuta elämässäni kuin hän!

Puhuin tunnisteista. Pateettinen kirjoituksesi saattaa järkyttää monia herkkiä ja rikkovat oman suhteensa kaivattuunsa kun seuraavan kerran kohtaavat kun elävät siinä uskossa että heidät on hyvästelty noin.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Puhuin tunnisteista. Pateettinen kirjoituksesi saattaa järkyttää monia herkkiä ja rikkovat oman suhteensa kaivattuunsa kun seuraavan kerran kohtaavat kun elävät siinä uskossa että heidät on hyvästelty noin.

Hän tunnisti minut!! Vain harvat ennen minun hylkäämistä tiesivät mitä tarkoittaa jäte ja roska ja salaisuus ja nämät emojit💩👮‍♀️👩‍❤️‍💋‍👩! Teidän ei tarvitse tietää. Hän tiesi, että tunnistan.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tyhmäkö olet. Halusin vain yhden ihmisen esille!

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tyhmäkö olet. Halusin vain yhden ihmisen esille!

Tuo ei ollut kauniisti sanottu vaikka oletkin kiihtynyt. Löysää vähän sukkiksia.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tuo ei ollut kauniisti sanottu vaikka oletkin kiihtynyt. Löysää vähän sukkiksia.

Anteeksi.. otti vain päähän, kun hän tuli uhkailemaan vielä tänne!

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Täällähän kaikki huutelee mitä milloinkin. Ei nämä häiritse. Sen sijaan lemotus, silli yms sekopää-trollin aloitukset kyllä.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Hän tunnisti minut. Se riittää. Minä tunnistin hänet täysin. Vain yksi ihminen sanoo jäte ja roska ja salaisuus ja nämät emojit💩👮‍♀️💏!!!

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei kai sentään.
        Aika harva varmaan luulee kaivatukseen tyyppiä, joka huutaa anonyymillä palstalla peräsuoli pitkänä.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Täällähän kaikki huutelee mitä milloinkin. Ei nämä häiritse. Sen sijaan lemotus, silli yms sekopää-trollin aloitukset kyllä.

En ollut trolli. Ikävä kyllä!

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ei kai sentään.
        Aika harva varmaan luulee kaivatukseen tyyppiä, joka huutaa anonyymillä palstalla peräsuoli pitkänä.

💩 tarkoittaa että ihminen on paskakasa!
        👮 on pollisi.
        💏Rakkaus joka on väärin ja syntiä ja Jumala halveksii ja yhteiskunta myös

• Anonyymi00005
      UUSI

Heippa sitten!

• Anonyymi00009
      UUSI

Olet todella surkea ja tuhoan sinut aivan täysin. Kulutat turhaan happea. Miksi äitisi sinut koskaan synnytti? Olet häpeäpilkku!!! Olisi kaikille parempi, jos et olisi olemassa. Tiedän totuuden joka tuhoaa sinut aivan kaiken ja menetät kaikki ihmiset elämästäsi!!! Olet jäte ja roska. On salaisuus, joka tuhoaa aivan kaiken. . En usko, että olet kertonut kenellekään. 💩👮‍♀️👩‍❤️‍💋‍👩??? Sanooko sinulle mitään toi??? Tiedän totuuden sinusta. Kerron, jos et tottele minua.

• Anonyymi00011
        UUSI

Se on nyt täysin loppu. Tiesin, että uhkailet minua. Olet myöhässä. Kyllä tiedät jotain minusta, mutta he tietää jo. Uusi työpaikka tietää jo kuten monet muut ihmiset. Kerroin, kun hylkäsit minut. Sain siitä rohkeuden kertoa. Sinulla ei ole enää millään tavalla valtaa minun elämääni ja ihmiset ymmärsivät minua. Hyvästit toivotan sinulle. Et tule enää elämääni takaisin ikinä. En tarvitse enää ketään.

• Anonyymi00019
        UUSI

Tunnistin tämän ja tiedän tasan tarkkaan kuka olet. Tiedän kuka on tämän kirjoittanut. Lopetat minun uhkailemisen!! Olet myöhässä. Kerroin jo ihmisille. Painu helvettiin minun elämästäni. On vain yksi ihminen, joka puhuu noin minusta.

• Anonyymi00025
      UUSI

Oletteko te ihan tyhmiä? Miten voi hajoittaa toisten elämää? Kun hän hylkäsi minut? Hän sen valinnan teki. En minä. Nyt minä teen! En tarvitse ihmistä, joka välillä hylkää minut ja haluaa takaisin elämäänsä!

• Anonyymi00027
      UUSI

Minäkin jätän tänään henkiset hyvästit miehelle, oli iso ihastus. Nyt on aika päästää irti.

s

• Anonyymi00028
        UUSI

Er ole oikea. Hän haukkui minua jäte ja roska ja uhkasi kertoa salaisuuden ja käytti emojit 💩👮💏! Ennen hänen hylkäämistä monet eivät tienneet mitä nuo emojit tarkoittaa ja mitä tarkoittaa jäte ja roska. Teidän ei tarvitse tietää.

• Anonyymi00031
      UUSI

Sait rohkeuden kertoa anonyymisti foorumilla, tosi kova veto.

• Anonyymi00034
      UUSI

onnea vaan teille

• Anonyymi00036
      UUSI

no en varmasti anonyymin elämään edes tulisi ikinä va - ja - kki

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      35
      3767
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      50
      1687
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1369
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1201
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      172
      1057
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1051
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      84
      925
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      40
      829
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      49
      781
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      750
    Aihe