Olen käynyt paljon Mehiläisellä Oulussa työterveydessä. Rivien välistä olen kuitenkin huomannut että Röntgen-kuvia määrätään alhaisin perustein kuin liukuhihnalta. Kävin lyhyen ajan sisällä kolmessa kuvassa saman asian takia, vaikka oli jo selvinnyt että ei ole kyse murtumasta. Niin silti "varalta" mentiin röntgeniin, vaikka röntgen ei asiaa auttanut yhtään, vaan oikea olisi ollut magneettikuva (koska luut oli jo kuvattu monesti). Ja Mehiläisen hammaslääkärissä pantiin heti aloituksessa panoraamaröntgeniin eikä edes kysytty milloin olin viimeksi käynyt hammasröntegnissä. Se on 60e kuva ja jos useita asentoja, ilmeisesti sillä kerrotaan. Olisin huomannut jo vähemmästäkin että näissä on nyt kyse röntgenien liukuhihnamääräyksistä ja niiden takana on niistä saatu tulo. Kun maksaja on työnantaja tai työvakuutus, on helppo lätkiä röntgentutkimus vaikka joka kerta kun astut vastaanotolle sisään. Itseä pelottaa turhat säteilyannoksetkin.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Sanoohan sen maalaisjärkikin että yksityinen hammaslääkäri ei voi olla puolueeton vaan etsii mahdollisimman paljon reikiä ja reijänalkuja kuvien avulla jotta päästään tekemään suuremontti.
- Anonyymi00002
Joo
- Anonyymi00003
Niillä yleislääkäreillä on varmaan tulospohjainen palkkiojärjestelmä eli mitä enemmän on määrännyt röntgeneitä, magneettikuvia, ultrakuvia ym. sitä isompi palkkio. Ja jos maksaja on työnantaja, niin ne antaa palaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520