Tuntuuko sinusta, ettet tunne itseäsi ekstrovertiksi etkä introvertiksi?
Tai että joskus olet yhtä ja toisinaan toista? Saatat olla ambivertti.
Ihmisiä kiinnostaa oman persoonallisuuden pohtiminen. Moni myös varmasti kokee, että karkea lokerointi joko introvertiksi tai ekstrovertiksi ei sovi kuvaamaan heitä parhaalla mahdollisella tavalla.
Ambivertista löytyy paljon sekä ulospäin kuin sisäänpäin suuntautuneiden piirteitä.
https://www.evermind.fi/ambivertti-persoonallisuuden-piirteet/
Oletko introvertti, ekstrovertti vai ambivertti ?
Anonyymi-ap
7
158
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aika monikin on varmaan ambivertti, siltä väliltä. En ole muuten kuullut sanaa
koskaan aikaisemmin. - Anonyymi00002
Ammatit muodostuvat näin esim rääkäleistä
patologit, eläinräälärit, röntgenlääkärit .. ovat introssa koska eivät halua katsoa ihmisnaamoja ja kosmetologit ovat extrortoituneita- Anonyymi00003
Palstalaiset horjuvat sikin sokin jotenne ovat omnivertteja tai mitä lienevät moniörkkejä
- Anonyymi00004
Välillä pidän mykkäkoulua ja välillä huudan :)))
- Anonyymi00005
Introa luin joskus 1960-luvulla, kai sit olen intro.
- Anonyymi00007
Viittaa illotiinin suuntaan.
- Anonyymi00008
Olen sekamuoto kai.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523