sijoituksissa arvoihin arvaamattomiin! Uudet yritykset. Upeat ihmiset. Hienot hommat!
Haapavesi nousee
16
390
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oho joopa joo
- Anonyymi00002
Näin on mitä on silmin nähtävä
- Anonyymi00003
Ja missähän niitä uusia yrityksiä näkkyy ! Kylän raitti on kyllä hiljainen ei pahemmin rakennustöitä näy. Mihin sitte uudet yrittäjät ja yritykset tulleekaan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja missähän niitä uusia yrityksiä näkkyy ! Kylän raitti on kyllä hiljainen ei pahemmin rakennustöitä näy. Mihin sitte uudet yrittäjät ja yritykset tulleekaan.
On tullu uutta! Ekkö huomaa?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
On tullu uutta! Ekkö huomaa?
Mitä sää oot aittanu ku mittää ei näy?
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
On tullu uutta! Ekkö huomaa?
mitä lien moisen väitteen esittäjä nauttinut kun harhoja näkee pitkin kylää
- Anonyymi00005
Outoa minusta vain tyhjiä liikekiinteistöjä kylällä....mihinkä ne uudet yritykset tullu? Kärsämäkeen ja ylivieskaan.....
- Anonyymi00007
Aloittajan muisti taitaa olla kovin lyhyt kun luulee uutta kylällä yritettävän. "Absilla" tarjottiin ruokaa jo Schellin ja Ilmarin aikaan ja ABC:llä oli sama linjasto kuin nykyiselläkin. Haapakanteleessa on ruokailtu kymmeniä vuosia. Kesoililla sekä Hiltunen huolsivat autoja ja koneita mitä nytkin tehdään ei siis mitään uutta. Yrittäjät esim noissa paikoissa ovat uusia mutta toiminta ja palvelut eivät ole uusia. Entisten jo lopetettujen tai henkitoreissaan olleitten palveluitten uudelleen "ylösnostamisesta" on kyse ei mistään uudesta.
- Anonyymi00008
Totta puhut. Haapavesi ei ole minkäänlaisessa nosteessa. Ihan täyttä höpöä "uudet yritykset, upeat ihmiset ja hienot homma". . Ei pysty ilmeisesti tän kirjoittajakaan perustelemaan moponsa keulimista
- Anonyymi00009
Joku kunnan hallintoihminen ei ole realiteeteissä.
- Anonyymi00013
olisko jollakin uus maaviinatehas pystyssä ja sen tuotteita maisteltu hyvissä ajoin ennen Jussia??
- Anonyymi00010
Kuoleva kylä...liittävät oulaisiin..
- Anonyymi00011
Kah joo, katos vaan😄
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kah joo, katos vaan😄
Alottajan pitäs sisäistää viisaampienssa johtopäätös:
tosiasioitten tunnustaminen on viisauden alku. - Anonyymi00015
Vai oisko ennen oulainen pakkoliitossa...
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vai oisko ennen oulainen pakkoliitossa...
Ei oo ennen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91829- 62746
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502