Itseäänkin saa äänestää. Minä yritän olla, mutta olen valitettavasti pöydän alla jo kauan ennen illan huipentumaa. En kestä kuin 18-19 paukkua.
Kuka on Lieksan kovin juoppo?
12
275
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mulla aamupala on 19 annosta ja sillä päivä lähtee kivasti käyntiin.
- Anonyymi00003
Yksikään nainen ei halua juoppoa miestä!
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Yksikään nainen ei halua juoppoa miestä!
Yksikään juoppo nainen ei halua raivoraitista miestä! 🍻🤪🍾
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Yksikään juoppo nainen ei halua raivoraitista miestä! 🍻🤪🍾
Asiantuntijan huomio 👆
- Anonyymi00002
19 paukkua on 0,75 litran pullo, eli kolmivarttinen.
Tuhti aamupala auttaa jaksamaan ja sillä pärjää iltapalaan asti. - Anonyymi00004
Kyllä vaihtoehtoja hyvinkin monta näissä Kelan eläteissä.
- Anonyymi00007
Yksi tyyppi viensuulta ei ollut juoppo mutta juhli anarasti viikonloppuisin viinan voimalla.
Kova oli kestämään viinaa mutta kerran hän oli vetässyt koskispullon heti töistä päästyään ja mennyt tuttavansa luokse ja juonut melkein yhtä soittoa toisen koskispullon.
Tukehtui illalla omaan oksennukseensa ja veren alkoholipitoisuus oli ollut yli 4 promillea eli tajuttomuustila.- Anonyymi00014
Töissäkäyvä ollut oikea ihminen jopa äijien äijä!! Vässykät jotka kelatuella elämänsä eläneet 🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi00009
Jatkis Jamalista on tunnettu ryyppyveikko.
- Anonyymi00012
Alkoholistina Lieksassa,
hyvä meininki.
Aurinko paistoi,
tai sitten oli pilvistä,
en katsonut ylös.
Torilla oli tori,
ja ihmisillä oli ihmisiä.
Jossakin lokki huusi,
ehkä sekin oli hyvällä tuulella,
tai sitten se halusi makkaran.
Kävelin eteenpäin,
sitten vähän sivulle,
ja taas eteenpäin.
Lieksa oli paikallaan,
minä en aivan.
Hyvä meininki,
sanoi joku.
Niin sanoi toinenkin.
Ja runo loppui
ihan niin kuin kesäilta:
vähän yllättäen
ja ilman selvää syytä. - Anonyymi00015
Minä olen juonut joka päivä vuodesta 1965
- Anonyymi00016
Juoppo mikä juoppo ei maha mittää.Kyl ne monttuun kippaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931382
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253647Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584