Joku oli nostanut täällä esiin vanhan vuonna 2015 kirjoitetun viestin GANG STALKINGista. Luen tätä paikkaa enää harvoin ja muistin, että olen kirjoittanut sen.
Tuolloin minua stalkattiin pahasti ja aloin saamaan paniikkihäiriötä sen johdosta. Lääkäri kirjoitti minulle benzodiatsepamia eli benzoja. Niistä tulee hyvä olo ja paniikkikohtaus loppuu. Paniikkikohtaus on niin paha että tuntuu että ei saa henkeä ja sydän lyö tuhatta ja sataa ja jouduin monta kertaa soittamaan ambulanssin kun tuntuu että kuolen sydänkohtaukseen. Ambulanssi miehet totesi ettei sydämessä ole mitään fyysistä vikaa vaan kyseessä on paniikkikohtaus.
Söin benzoja enkä tiennyt tai tajunnut mitä se on ja luonani liikkui tyyppejä jotka silloin tällöin polttelevat pilveä ja joilla jotain tietämystä huumeiden käytöstä. Minä en käytä huumeita,silloin tällöin voin juoda kaljaa, siideriä, shampanjaa vappuna tai juhlissa mutta edes väkeviä en pysty juomaan kun niin heikko viinapää ja tulee niin helvetin huono olo siitä. Yksi tyyppi sitten kysyi mistä saisi huumeita tai edes kaljaa pahaa oloonsa niin sanoin että mulla on benzoja jos tulee parempi olo siitä. Tyyppi sanoi että kauheeta että edes narkit ei käytä niitä ja niitä kun ottaa niin kauheita tapahtuu tyyliin että kun ottanut benzoja niin seuraavana aamuna herää kuollut ruumis vieressä eikä edes mitään muistikuvaa että tappanut sen.
Monet muutkin sanoivat että miksi lääkäri määrää sulle benzoja kun niitä ei yleensä saa ketään. Myös entinen naapurini, kovien huumeiden käyttäjä narkkari sanoi että kukaan ei koske benzoihin. Olen terve järkevä ihminen, että ehkä siksi benzoja annettu auttamaan ahdistusta.
Itsessä huomasin että benzot muuttavat persoonallisuutta, en ollut oma itseni ja seksuaalinen draivi muuttui.
Minulle määrättiin puoli vuotta, 6 kuukautta benzoja ja sitten sattui, että lääkäri vaihtui sijaiseen joka sanoi että ei benzoja enää anneta minulle. Olin joutunut benzo koukkuun ja jäänyt riippuvaiseksi siitä. Soitin terveysasemalle että mitä teen jos joudun paniikkiin ja sydän pettää, että pitääkö mennä kadulta ostamaan benzoja. Varasin ajan yksityislääkäriltä, Mehiläisen Ylilääkäri otti minut vastaan ja pyysin saada benzoja. Mehiläisen Ylilääkäri sanoi että ei kellekään voi kirjoittaa benzoja puolta vuotta kuten minulle että siitä seuraa vähintään että pää poksahtaa, ja tulee oppimisvaikeuksia. Yksityisellä lääkärillä ihminen kohdataan inhimillisesti.
Nyt on anteeksipyynön aika.
Pyydän anteeksi että olen kirjoittanut tänne täyttä paskaa benzo päissäni.
Persoonallisuus muuttuu ja en ole ollut oma itseni kirjoittaessani täyttä paskaa poliiseista.
Pyydän anteeksi täydestä sydämestä ja toivon että poliisit joita olen loukannut antavat anteeksi minulle. Tuolloin vuonna 2015 kerrottiin että poliisilla on kaikkien tänne kirjoittavien nimet ja IP.
Ei sillä kuitenkaan että kaikki poliisitkaan olivat puhtaita pulmusia, mätäpaiseita mahtuu joka ammattiin.
Näin GANG STALKING hajottaa terveen ihmisen mielen ja ahdistukseen määrätään lääkkeitä joiden vaikutusta ei tiedä jos ei ota selvää.
Tässä vähän aikaa sitten jouduin itse vaikeuksiin missä vähällä oma henki lähteä. Puhelukuulustelussa poliisi kysyi lopuksi oliko kuulustelu hyvä ja asiallinen. Sanoin että oli ja mieleen tuli miksi kysytään tällaista - että poliisi ajattelee menetkö taas kirjoittamaan tänne Suomi24 poliisiin.
En kirjoita enää tänne. Haluan elää elämääni rauhassa.
Anteeksi täydestä sydämestä, kyyneleet valuu kun kirjoitan. Omatunto soimaa ja pyydän anteeksi.
Anteeksi pyyntö poliiseille
Anonyymi-ap
2
131
Vastaukset
- Anonyymi00002
ÄLKÄÄ KUSKO JUMALIEN AAMU MUROIHIN...
- Anonyymi00003
Poliisi pelkää isorenkaisia autoja…
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402