Pystymme enää tosi porvareidelle varaamaan sen "TAIVASPAIKAN"

Anonyymi-ap

HAKEMUKSIA TULEE - SANO hALIKON PAPPI

33

248

Vastaukset 33

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

MÄÄ LUULIN AINA, ett me ollaan aina samalla viivalla -
      sinne ikuisuuteeen lähössä

• Anonyymi00002

Onks Kartanon porukka ennen m,ua?

• Anonyymi00003

PaPPI: joo, joo - mutta, nyt kun kirkolla on tiukkaa - maksua vastaan pääsevät rikkaat nyt ensin sinne.

• Anonyymi00004

Antaako Kirkkonne myös takuut?
      Jos ja mistä haen korvauksia jos en pääsekkään sinne?

• Anonyymi00005

Toki ymmärrätte, että kirkkomme on vain fiktiota, kuin satua johon aikuiset uskovat ja varsinkin vanhemmat mummot.
      Vai, onko kukaa ollut takaisin tullut kertomaan Taivaasta?

• Anonyymi00006

Yks äijä kyllä kieltämättä sanoi tulleensa Taihaamaasta ja saanut siellä melkoisen taivaallisen.

• Anonyymi00007

Onko Joensuun Kartanon äijä ja jonossa, vaikka asuu ruottissa?
      - Vaiko porvarilla on omaisuutta niin paljon - että jopa eri maahan siunattaisiin - PERSE SINNE JA YLÄPÄÄ HALIKKOON>?

• Anonyymi00008

VAAN, mihin nykyiset porvarit haudataan - maahan ne kaikki lopulta maatuvat samaan multaan kuten rengitkin ja eivät saa mukaansa mitää.
      - Ei siinä auta mitkään mammonat ja pappien loitsut porvareille - maatuminen on kaikilla edessä ja ja ja , ns ikuisuutta ei ole olemassakaan.

• Anonyymi00009

Rikkaat on ensin. Nykyään taivaspaikan saa vain rahalla,
      vaikka Ristuspuoluekin on hallituksessa.
      Katsotaan miten käy seuraavan hallituksen aikana.

• Anonyymi00011

Hyvä , onhan taso hyvä säilyttää ettei hyvinvoiva porvari tule ns . lämpimälle puolelle

• Anonyymi00012

Kakarana oli naapurustossa vain isoja maatiloja ja kovin olivat uskonnallisiakin, Kinkereitä järjestettiin vuoroin isoimmissa taloissa , perkele.
        Muistan ikuisesti , kun sitten jouduin sinne 13 vuotiaana ja oli peloteltu, että joudun siellä kamarissa ulkoa lukemaan jotain katekismusta - wittu kun silloin pelotti, menin ison piirongin viereen - ettei vain mua huomattaisi.

Jälkeenpäin olen huomannut, mitä witun kusetusta silloinen oli - poljin heti Girkkoherrain virastoon kesönällä ja vaadin että eroan kirkosta heti.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kakarana oli naapurustossa vain isoja maatiloja ja kovin olivat uskonnallisiakin, Kinkereitä järjestettiin vuoroin isoimmissa taloissa , perkele.
        Muistan ikuisesti , kun sitten jouduin sinne 13 vuotiaana ja oli peloteltu, että joudun siellä kamarissa ulkoa lukemaan jotain katekismusta - wittu kun silloin pelotti, menin ison piirongin viereen - ettei vain mua huomattaisi.

Jälkeenpäin olen huomannut, mitä witun kusetusta silloinen oli - poljin heti Girkkoherrain virastoon kesönällä ja vaadin että eroan kirkosta heti.

Kyllä siellä ensin kaffetta ja pullaa tarjottiin ensin ja loppuksi pappi rykäisi kuuluvasti, kun kaffeet japullat olivat juotu.
        - Voinko sanoa tähän tilaisuuteeen jonkin herran sanan APOSTOLIEN KIRJEISTÄ.....
        - Lopuksi sanoisin, vaikka kuinka on ne maalaiset himomme, älkää antako himoillenne valtaa.
        Miehet voivat isoimmat himonsa suorittaa kädellänsä ja himokkaimmat tytöt voivat tulla Sakastiini - annan siellä synninpäästön ja taivaallisen tunteen.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kyllä siellä ensin kaffetta ja pullaa tarjottiin ensin ja loppuksi pappi rykäisi kuuluvasti, kun kaffeet japullat olivat juotu.
        - Voinko sanoa tähän tilaisuuteeen jonkin herran sanan APOSTOLIEN KIRJEISTÄ.....
        - Lopuksi sanoisin, vaikka kuinka on ne maalaiset himomme, älkää antako himoillenne valtaa.
        Miehet voivat isoimmat himonsa suorittaa kädellänsä ja himokkaimmat tytöt voivat tulla Sakastiini - annan siellä synninpäästön ja taivaallisen tunteen.

Muistan ja tuon tapahtuman ja silloin muistaakseni....lueteltiin nimet - ketkä PÄÄSEVÄT kesän rippikouluun, olin onnessani tietämätön , kun minunki nimeni sanottiin silloin.
        Nyt, jälkeenpäin aattelen kuinka tuo ol mahdollista - suorastaan kusetettiin.'

• Anonyymi00016

Niinhän se oli: kETKÄ PÄÄSEVÄT, PERKELE.
      iTSE OLIN SILLOIN KESÄTYTÖSSÄ JA VITUTTI MENNÄ SINNE.
      Ovaatimus, että ripillepäästyääsi, pitibkäydä 10 kertaqqa kirkossa sunnuntaisin - voi witunperkele.

• Anonyymi00017

Mopolla ja omalla bensallani menin vanhalla mopollani, oli pakko kun äiteeni oli uskovainen ja minkäs silloiselle tahdollensa voi, kusetusta koko saatan silloinen rippikoulu oli.

• Anonyymi00018

Muistan aina kuinka silloinen: Et pääse naimisiin koskaan, jos et ole käynyt rippikoulua?

Tämä tuli mieleni armeijassa jossa EI rippikoulun käyneet voisivat suorittaa sen armenjassa, heh heh,,,

• Anonyymi00019

Aatelkaa, kuinka 1970 luvullakin köyhiä ihmisiä kusetettiin - kirkon voimalla.

• Anonyymi00020

MÄÄ, olin ja rippikoulussa silloin ja sen jälkeen aina oli ikuinen szeisokki housuisani - mahtoikohan ollaq syynä se naispasppi

• Anonyymi00021

SINÄ ET PÄÄSE KOSKAA RIPILLE - Pappi huusi Arille, kun oli sattumalta kuullut saana - PIRUN KUIVAA KÄNTTYÄ SE MAHTAA OLLA , SE EHTOOLLINEN.

ARI , PÄÄSI KUITENKI RIPILLE.

• Anonyymi00022

Hyvä kirjoitus silloisesta pappisvallasta - itse ja olin silloin rippikoululainen salossa.

• Anonyymi00023

kusetusta oli silloinen, perkele kuinka poikien kullien nousuakin silloin piti hävetä - nykyisin se on normaalia - saatanan papit.

• Anonyymi00024

Kyllä ne papit vieläkin osaavat rippileireillä: lapsihan se on vasta rippileirillä ja se on silloin herkimmilänsä - jota papit käyttävät hyväkseen.

Mitä ne rippileirit on: Kirkon kusetusta, lapsille joiden kehittymättömään päähän koitetaan väkisin päntätä jotain, jotain käsittämötöntä vanhaqa paskaa.

• Anonyymi00025

Joo, piti kesässä saada 10 leimaa passiinsa, että edes oli ehdokkaana ripille?
      Siis, kymmenenn kertaa piti polkee 8 kilsaa tai mopolla ajaa - kuuntelemaan papin paskapuhetta - tuohan oliisi nykyisin ns: hyväksikäyttöä.

• Anonyymi00026

Aatelkaa nykyisiä ns: rippisleirejä, siellähän syötetään nuorille joiden aivot ovat vasta kekitysvaiheessa ja herkimmässä iässä - sinne papit koittavat sitä paskaa suoltaa.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Aatelkaa nykyisiä ns: rippisleirejä, siellähän syötetään nuorille joiden aivot ovat vasta kekitysvaiheessa ja herkimmässä iässä - sinne papit koittavat sitä paskaa suoltaa.

jUSTIINSA NÄIN - VIELÄ KEHIYYTMISPISTEISSÄ NUOREEN AIVOIHIN - PAPIT KOITTAVAT.PEDOFIILIAA TÄMÄ LÄHESTYY.

• Anonyymi00028

samaa mieltä olen

• Anonyymi00030

Hyvä ketju oli, itekkin olin maaseudulla silloin.

• Anonyymi00031

Mitenkä mahtaa Joensuun kartanon herra aatella - mihin luut haudataan?
      - en tiedä edes omistajaa,,...

• Anonyymi00032

sinne kaikki tuhkautuu ---jodslus

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

sinne kaikki tuhkautuu ---jodslus

tuhkaudumme kaikki - silloin kun maailma räjähtää.

• Anonyymi00034

nÄINHÄN SE ETENEE - EI OLE MITÄÄN JUMALAA - KUOLMA ON KUIN VALOT PANTAISIIN PÄÄLTÄ - NAPS JA PIMEYS IKUINNEN...

• Anonyymi00035

ET VOI MUIUSTAA ENNEN SYNTYMÄÄSI MITÄÄ - KUOLEMAN JÄLKEEN ON SAMA HOMMA

• Anonyymi00036

JA, MIKSI>>>>>>>?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1650
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      20
      1134
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1063
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      133
      871
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      806
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      684
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      607
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      48
      528
    10. 69
      510
    11. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    12. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      498
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      422
    16. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      413
    18. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      399
    19. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    20. En usko et enää

Uskaltaisit irl mitään
      Ikävä
      37
      396
    Aihe