Kokemäellä...siellä saa vanhus olla korkeintaan viikon tai kaksi. Siellä hoitajat huutaa vanhuksille ja omaisille. Nyt on hoitajilla ja sosiaalitädeillä KEHITYSKESKUSTELUN PAIKKA!!!!!!!!!!!
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Ja minkähän takia tuommoiset juuri sosiaalipoliittisesta instituutiosta valmistuneet sossuneidit (ikä n. 26-28 vuotta) määräävät kaiken mitä tulee vanhustyöhön? Itse eivät ole edes vaippoja vaihtaneet mummolleen... kumma päätäntävalta sosiaalipuolella, edes ei lääkärin lausunto auta jos vanhus tarvii ympärivuorokautisen hoidon..sitä ei saa vaan joutuu omaiset hoitamaan kun Sossu päättää.
- Anonyymi00002
Aika erikoista että satasoten sosiaalityöntekijä haki eläkeläisen kotihoidontukea kelasta 92 vuotiaalle äidilleni.,lokakuussa ja lupasi pyytää lääkäriltä lausunnon kaikista lääkkeistä.... Jostain kumman syystä anomus ei ollut koskaan mennyt kelaan. Kaikki pitäisi itse hoitaa ....
- Anonyymi00003
Sossu kusettaa ja määrää omaiset maksamaan vanhusten hoidon .
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sossu kusettaa ja määrää omaiset maksamaan vanhusten hoidon .
Eipä näytä sossutoimi hoitavan..määräyksiä vaan tulee omaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412169Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois235937Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.152914- 78883
- 64871
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37852- 106820
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70705- 71581