Arvaa sattuuko se

Anonyymi-ap

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin

52

753

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Anteeksi.

• Anonyymi00002

Mitä anteeksi

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mitä anteeksi

Että sun pitää unohtaa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Että sun pitää unohtaa.

Miksi pyydät sitä anteeksi?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Miksi pyydät sitä anteeksi?

Koska aiheutin sen että pitää unohtaa. Tein tyhmiä asioita ja jätin tekemättä hyviä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mitä anteeksi

Anteeksi ei kannata pyydellä, ellei ole anteeksipyydettävää.
        Pahoillaan voi silti olla. Todella pahoillaan, jos tietää että toiseen sattuu, eikä voi auttaa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Pahoillaan voi silti olla. Todella pahoillaan, jos tietää että toiseen sattuu, eikä voi auttaa.

Voit maksaa vaikka rahana. Kallista tämä satuttamisesi on ollut

• Anonyymi00024
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Koska aiheutin sen että pitää unohtaa. Tein tyhmiä asioita ja jätin tekemättä hyviä.

Oletko sitä mieltä että se oli tyhmää mitä teit

• Anonyymi00029
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Sitäkin se on ollut kaiken muun lisäksi!

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mikä siinä on maksanut niin paljon että rahalla täytyy korvata?

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Nyt on taas mietitty... huh huh!

• Anonyymi00003

Älä unohda minua marjaville

• Anonyymi00004

niisk niisk

• Anonyymi00006

Työ tekijänsä palkitsee.

• Anonyymi00007

Tuon nyt tietää kaikki, ettei se ole totta.

• Anonyymi00008

Varmasti sattuu, mutta jos tunteet eivät kohdanneet, hän ei ole oikea sinulle.

• Anonyymi00030

Totta. Molemmat löytää vielä sen oikean.

• Anonyymi00010

Yleensä itse aiheutettu kipu jos on pakko toinen unohtaa mu onnea

• Anonyymi00035
        UUSI

Mikä teitä vaivaa 😂"itseaiheutettu, jos pitää unohtaa"

• Anonyymi00011

Masennuin ja yritän löytää uutta suuntaa. Soittaisit mies. Haluaisin jutella.

• Anonyymi00013

Minä en halua paljon nuoremman sottavan minulle koskaan!

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Minä en halua paljon nuoremman sottavan minulle koskaan!

Minä haluan

• Anonyymi00012

Mietipä sitä kuka lähestyi, mutta ei koskaan sanonut mitään! Ja tosiasia on se, etten ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen henkilön kanssa ja siksi olisi pitänyt kysyä minulta minkä ikäisistä miehistä pidän jo ennen projektin aloitusta! Miten ajattelemattomia projektin aloittajat olivatkaan!

• Anonyymi00015

Mitä töitä teet?

• Anonyymi00017

Osa-aikatöitä ja välillä ylitöitä

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Osa-aikatöitä ja välillä ylitöitä

Ootko ope?

• Anonyymi00016

Satutat itseäsi ja muita pakenemalla noin. Olisit onnellisempi ja kaikki muutkin olisivat onnellisia jos et pakenisi.

• Anonyymi00021

Kohtuutonta yhdelle ihmiselle, jos pitää vastata kaikkien onnellisuudesta.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kohtuutonta yhdelle ihmiselle, jos pitää vastata kaikkien onnellisuudesta.

Kuinka monta niitä sitten on?

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kuinka monta niitä sitten on?

No sepä juuri, "kaikki muutkin olisivat onnellisia" satuilee ap. Eli koko maailman onnellisuus varmaan hänen mielestään yhden harteilla. 😅

• Anonyymi00019

"Oon onnellinen vaeltaja
      Käyn maailmasta parempaan
      Ei siellä tuskaa, vaikeuksia
      On kirkas määrä matkallain"

• Anonyymi00020

Hypätä kiikkuun ei tarvi töitä tehdä kun se kerran niin rankkaa on

• Anonyymi00025

Annan anteeksi kaiken mitä olet tehnyt.

• Anonyymi00026

Saat anteeksi. Kyllä se siitä.

• Anonyymi00027

Olihan se harhaanjohtavaa, mutta turha jäädä tuleen makaamaan.

• Anonyymi00028

Hienoa, tsemppiä.

• Anonyymi00033
      UUSI

Aina voit laittaa viestiä, että on ollut ikävä. Tai jotain muutakin. Ovellenikin osaat. Ei ole mikään tarve unohtaa. En minä ainakaan suostu... Ainakaan, mikäli et sitä pyydä. Tykkään liikaa.

• Anonyymi00036
      UUSI

Naiset on aina tuommoisia ruikuttajia. Sekin muka jotain työtä, että koittaa unohtaa. Koeta muistaa, siinä on enemmän töitä.

• Anonyymi00037
      UUSI

tunnen lähinnä myötähäpeää isäni ja exäni näkemyksiä kohtaan mitä tulee siis some käytökseen nuorien naisten kuvia ja tilejä vahdataan ja tykkäillään julkasuista. xD sanonpahan vaan et tämän takia mun luotto miehiin on nolla. kattokaa tarkkaan millasen miehen valittette ittellenne. jokanen nainen tietää mitä mä meinaan.

• Anonyymi00041
        UUSI

Totta. Yksikään sellainen ei kelpaa, joka ei pysty pistämään omaa lihaansa kuriin ja johtamaan itseään. Olemaan pää, ei häntä! Nainen pärjää paremmin itsekseen kuin sellaisen kanssa. Onneksi toisenlaisiakin miehiä on, mutta harvassa.
        .

• Anonyymi00039
      UUSI

Työ on kyllä siitä loistava ajanvietettä ettei tarvitse tuhlata aikaansa haahuiluun ja olla jatkuvasti keksimässä mitä tekisi. Pelkkä oleskelu on nimittäin turhinta.

• Anonyymi00040
        UUSI

Ei aloituksella tarkoiteta leipätyötä vaan henkistä työtä ikävän läpikäymiseen, hyväksymiseen ja unohtamiseen. sivusta

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Ei aloituksella tarkoiteta leipätyötä vaan henkistä työtä ikävän läpikäymiseen, hyväksymiseen ja unohtamiseen. sivusta

Koska minulla ei ole ollut mitään tunteita paljon nuorempaa kohtaan, minulla ei ole mitään tarvetta käydä mitään läpi! Jo tähän taloon muuttaessani tiesin, etten koskaan halua olla tekemisisä oman lapseni ikäisen kanssa!

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Henkinen työ eli tunteissa ja ajatuksissa vellominen sen sijaan, että olisi ratkaisukeskeinen ja suuntaisi eteenpäin.

Missähän vaiheessa nämä henkisyyden opettajat tajuavat kuinka suurta psykologista vahinkoa he tekevät opetuksillaan? He opettavat äärimmäistä itsekkyyttä, minä-minä-ajattelua ja tunteissa vellomista. Tunteet ovat ja soljuvat vaikkei pysähtyisi ns. henkisesti työskentelemään. Se pysähtyminen lamauttaa ja estää elämästä ja ainoastaan pitkittää tunteiden käsittelyn prosessia.

Istutko kotona ja pingistät ja pungistat, että nyt mennään tunteeseen ja läpikydään, että ikävöin ja seuraavaksi suruun, kun toive ei toteutunut ja takaisin jossittelemaan, kun ei nyt toteutunut ja ikävä on kuitenkin.

Se, että on aktiivinen ja etsii elämäänsä sisältöä joka on konkreettista saa ajatukset toisaalle eikä vahvista tunnekieppäjä ja ajatusmalleja, jotka estävät eteenpäin menemisen. Jos jää vatuloimaan ja vatvomaan tunteitaan ja ajatuksiaan niin kyseiset ajatusmallit vahvistuvat entisestää. Vähän sama kuin hokisi mielessään jatkuvasti, että ei saa tupakoida, ei saa tupakoida...arvaa tekeekö mieli tupakoida entistä enemmän?

Kyllä ne tunteet ja ajatukset nousevat toisinaa pintaan, mutta kerta kerralta vaimeampina ja lopulta ne eivät enää ole häiritseviä. Sama traumoissa. Ellei traumaa vahvisteta ja uudelleen aktivoida se vaimenaa ja lopulta ei ole enää niin häiritsevä. Mutta eiväthän henkisyys huuhaat sitä tajua vaan yrittävät aktivoida traumoja saaden en entistä vahvemmiksi ja elämää hankaloittaviksi. Osa heistä pitäisi todellakin pannata.

• Anonyymi00042
      UUSI

Turhaa höpötystä! Sinulla oli aikoinaan todella monia mahdollisuuksia sanoa minulle jotain mutta miten kävikään!! Yhtään sanaa ei suustasi tullut kymmeneen vuoteen, joten sinun pitäisi ihan itse älykkäänä henkilönä ymmärtää, mikä mahtoi mennä pieleen ja miksi en halua olla kanssasi missään tekemisissä!

• Anonyymi00045
      UUSI

Oli mahdollisuudet ja enää ei tavata kuin max kerran vuoteen. Näin se menee. Joitakin vain ei olla tarkoitettu yhteen. Elämä jatkuu ja uudet rakkaat löytyy. Kannattaa joskus rohkeasti päästää irti siitä mitä ei koskaan ollutkaan

• Anonyymi00046
        UUSI

Miksi vain kerran vuoteen?

• Anonyymi00047
        UUSI

Olen jo päästänytkin vuosia sitten, mutta minun ei ole annetty unohtaa, kun aina on ollut sitä kautta rantain kertomista! Hyi teitä projektin aloittajat, kun ette kysyneet niitä tärkeitä kysymyksiä ennen projektin aloitusta!

• Anonyymi00048
      UUSI

Tee vähemmän töitä niin ei satu.

• Anonyymi00050
      UUSI

Unohtamiseni on varmasti työlästä, yhtä työlästä kuin muistaa joku jota ei tuntenutkaan.

• Anonyymi00051
      UUSI

Taidat enemmänkin haluta unohtaa jotain itsestäsi, jotain mitä et halua kohdata. Ja on varmasti helpottavaa ajatella ettei muuta voi. Mutta näillä näkymin, en toki haluakaan majailla ajatuksissasi. Se tuntuu suorastaan häiritsevältä.

• Anonyymi00053
      UUSI

Jos en kerran ole unohtumaton en olisi halunnutkaan sen enempää mitä välillämme oli. Meitä syntyy vain pieni määrä kerrallaan. Jotka eivät pidä toisiaan outoina.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2242
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      76
      2185
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      41
      2069
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      52
      1438
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1366
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      893
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      63
      892
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      781
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      753
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      33
      744
    Aihe