Sinä edes miehistä.
Tykkäätköhän
24
327
Vastaukset
- Anonyymi00001
joo
- Anonyymi00002
En tietenkään.
- Anonyymi00003
Tykkään
Mutta en kaikista 😆 - Anonyymi00004
Hyi.. En ole gay.
- Anonyymi00022
Kuinka?
- Anonyymi00005
Oon bi
- Anonyymi00016
Sekin on liikaa ja se jos olet minua todella paljon nuorempi!
- Anonyymi00021
Et ole hän. Hän vihaa gay ylikaiken.
- Anonyymi00006
Vain miehistä... Ja paljon.
T. S - Anonyymi00007
Kyllä kana ja naudanliha on parempaa.
- Anonyymi00008
Vain kahdesta romanttisesti.
- Anonyymi00009
Kyllä, mutten tietenkään jokaikisestä vaikka ilmeisesti oletetaan, että kunhan vain lykkää kenen tahansa kanssa vastatusten niin olisin intopinkeänä.
- Anonyymi00010
Siis kysyt naiselta? Sinun kannattaa varmaan kysyä häneltä suoraan asiasta, itse naisena olen hetero.
- Anonyymi00011
Taisi mennä kysymys miehelle?
Naisena vastaan, että heterosti vain miehistä. - Anonyymi00012
En siinä mielessä vaikka moni saattaisi niin luulla kun olen yksinäinen ja ruma
- Anonyymi00013
En enää.
- Anonyymi00014
Kyllä, perään antaamattomasti.
- Anonyymi00015
Mun seksuaalinen suuntautuminen ei kuulu sulle.
- Anonyymi00023
Kuuluu! Miten voimme olla yhdessä? Jos olet bi? Tai lesbo?
- Anonyymi00017
Joo, siitä yhestä menin totaalisen sekaisin. Nukkumaan mentäessäkin kuvittelen hänet lähelleni, jotta pystyn lepäämään. Siinä hän on nytkin, rakas palstaharhani. Nuku sinäkin hyvin ❤️
- Anonyymi00018
Vuosikaudet oot roikkunut lesbossa. 😂
- Anonyymi00019
Joo ihan homona
- Anonyymi00020
Yritän mut vaikeaa se nykyään moni niin syvällä anuksessaan ettei valoa näy tunnellin päässä. Oman elämän miehet onneks siedettäviä.
- Anonyymi00024
En minä ainakaan naisista pidä eli hetero. Lisäksi naiset ovat nyt muutaman vuoden ajan olleet niin kamalia minua kohtaan etten halua heitä enää ystäviksikään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama93424Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve583263Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä442969Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932836On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732638Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972610Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132317Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl552063Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661951