Luuletko, että saisit / olisit voinut saada sen ihmisen, jota ajattelet?
Mitkä on tai oli mahiksesi?
78
945
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiedä, toivon, ettå saan. ❤️ tuntuu oikealt
- Anonyymi00002
Hah! No en. En näillä lahjoilla.
- Anonyymi00010
Miksi oot saanut lahjoja ja minä en 😭
- Anonyymi00031
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi oot saanut lahjoja ja minä en 😭
Onpa kurjaa!
Minulta voisi joutaa jokunen taito. Tänään esim. kaadoin taas lahjakkaasti mehun ohi lasista ja pöydälle, se oli hieno suoritus. Eilen löin varpaani ohimennen aivan täysosumana ovenkarmiin, ihan yrittämättä! Ja toissapäivänä puhuin hermostuneena puutaheinää tyypille, jota luulin tutuksi, mutta ei se sitten kukaan tuttu ollutkaan, kasvosokeutta varmaan taas..
Miltäs kuulostaa, kiinnostaisiko jokin näistä? - Anonyymi00040
Anonyymi00031 kirjoitti:
Onpa kurjaa!
Minulta voisi joutaa jokunen taito. Tänään esim. kaadoin taas lahjakkaasti mehun ohi lasista ja pöydälle, se oli hieno suoritus. Eilen löin varpaani ohimennen aivan täysosumana ovenkarmiin, ihan yrittämättä! Ja toissapäivänä puhuin hermostuneena puutaheinää tyypille, jota luulin tutuksi, mutta ei se sitten kukaan tuttu ollutkaan, kasvosokeutta varmaan taas..
Miltäs kuulostaa, kiinnostaisiko jokin näistä?Hauskalta tyypiltä kuulostaa.Sorry.
- Anonyymi00003
n. 89% sanoisin että ois onnannu.
- Anonyymi00004
On liian kaukana ja tavannut vain lyhyesti. Mielenkiintoinen, kiehtova ihminen. Eli vastaus on ei.
- Anonyymi00005
Tunteethan sen ratkaisee. Ei mikään muu.
- Anonyymi00006
Ehkä vähän myös toiminta… :)
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ehkä vähän myös toiminta… :)
Jooh. :)
- Anonyymi00020
On järkipäätöskin, kenen kanssa alkaa edes tapailemaan, ihmisillä on omia kriteereitään.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
On järkipäätöskin, kenen kanssa alkaa edes tapailemaan, ihmisillä on omia kriteereitään.
No ei sitä liian järjellä kannata mennä, loppuu äkkiä tunteiden puutteeseen koko juttu.
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
No ei sitä liian järjellä kannata mennä, loppuu äkkiä tunteiden puutteeseen koko juttu.
Kyllä tässä omakohtaisesti menty p*rse edellä puuhun. Järkevää olisi ollut ihan jotain muuta.
Hän oli jotain todella ihanaa ja kaunista minulle.
n>m - Anonyymi00028
Tunteet eivät paljon paina, mikäli sosiaalisia taitoja ei ole.
- Anonyymi00035
Noin se juuri on! Minulla ei ole ollut ketään kohtaan kaipaavia tunteita enää sen jälkeen, kun aikoinaan erosin!
- Anonyymi00036
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tai kenen kanssa voisin ruveta tapailemaan! En koskaan yhdenkään paljon nuoremman kanssa!
- Anonyymi00077
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kyllä tässä omakohtaisesti menty p*rse edellä puuhun. Järkevää olisi ollut ihan jotain muuta.
Hän oli jotain todella ihanaa ja kaunista minulle.
n>mMiksi et sitten yritä saada häntä itsellesi?
- Anonyymi00008
Ei ole mahkuja. Olen aina ollut todella nynny ja pitänyt itseäni liian vähäarvoisena mihinkään. Tämä ei muutu, kun ei ole aikuisuuteen mennessä muuttunut. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00017
Tiedätkö mistä johtuu nuo tunteesi?
- Anonyymi00019
Hyvä että tunnistat nuo asiat itsessäsi, suosittelen sinulle terapiaa avuksi itsesi avuksi! Ja se on totta, etten pidä nynnyistä miehistä koska lasteni isä oli sellainen! Puhumaton ja jotenkin avutoa, eikä halunnut lähteä pariterapiaan vaikka sitä usein ehdotin!
- Anonyymi00065
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hyvä että tunnistat nuo asiat itsessäsi, suosittelen sinulle terapiaa avuksi itsesi avuksi! Ja se on totta, etten pidä nynnyistä miehistä koska lasteni isä oli sellainen! Puhumaton ja jotenkin avutoa, eikä halunnut lähteä pariterapiaan vaikka sitä usein ehdotin!
Taiat olla itse se lastesi isukki!
- Anonyymi00009
Ajattelen niin, että jos kumpikin on yhtä kiinnostunut toisistaan, ei tarvitse arvailla ja jälkikäteen jossitella, olisiko ollut mahdollista. Muissa elämänvalinnoissa jossittelulle on enemmän tilaa, mutta harvemmin yksikään valinta ja onnistuminen on ainoastaan oman päätöksen varassa.
- Anonyymi00021
Tietyssä tapauksessa minä olin se, joka en ollut kiinnostunut toisesta osapuolesta ollenkaan!
- Anonyymi00011
Joo.
- Anonyymi00012
Pyöreä nollahan se oli...
- Anonyymi00014
😂
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
😂
No minä ainakin yritin, toisin kuin useimmat täällä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00016 kirjoitti:
No minä ainakin yritin, toisin kuin useimmat täällä.
Sivusta tähän huomautan,näin tuon yrittämisestä ja teki pahaa.
- Anonyymi00044
Anonyymi00041 kirjoitti:
Sivusta tähän huomautan,näin tuon yrittämisestä ja teki pahaa.
Passiivisagressiivisuus on aina huono juttu.
- Anonyymi00066
Anonyymi00044 kirjoitti:
Passiivisagressiivisuus on aina huono juttu.
Se oli vastauksena jollekin, joka nauroi päin naamaa.
- Anonyymi00013
85 % ehkä. Jarrut pohjaan kun selvis asioita.
- Anonyymi00045
Ehkä selviät elämäsi loppuun saakka ihan vaan jarruttelemalla ja olemalla pysähdyksissä.
- Anonyymi00072
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ehkä selviät elämäsi loppuun saakka ihan vaan jarruttelemalla ja olemalla pysähdyksissä.
Hidastelu on nykyään kovin aliarvostettu taito! Useimmilta nykyajan sähköjänisihmisiltä se ei onnistu ollenkaan.
- Anonyymi00015
En ole ajatellut ketään sillä tavalla, että olisin halunnut elämääni, koska en halunnut sellaista ihmistä elämääni joka stalkkasi minua kauan ja oli pakkomielteinen! Todella ahdistava ja myös pelottava ihminen, jota en voi sietää millään tavalla! Hänen toimintansa sai minut vuosien ajaksi voimaan todella huonosti!
- Anonyymi00018
En halua rikollisia elämääni. Yksityisyys on minulle tärkeä arvo ja sen rikkoneet ovat rikollisia.
- Anonyymi00022
Miten kukaan on yksityisyyttään rikkonut. Älä höpötä
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Miten kukaan on yksityisyyttään rikkonut. Älä höpötä
Höpö itelles.
- Anonyymi00024
Oon mikä oon, tällainen oon. En kaipaa, on niin paljon ystäviä ollut.
- Anonyymi00026
Ei ollut minun hallussa. Liikaa ongelmia itselläni ja toisella haluja muualle. Sovittiin asiat ja hyvä niin.
- Anonyymi00029
Aika lähellä 0. Ei se olisi silloinkaan toiminut kun oli jonkinlainen mahdollisuus.
- Anonyymi00030
Ennen ajattelin vakaasti hetkestä riippuen, että mahikset oli nollasta sataan. Nyt tiedän, että nolla, mutten tahdo uskoa.
- Anonyymi00032
Melko heikot,mitä ne saamaattomat miehet naisella tekee.Olemukseni kyllä karkottaa
hyttystä ja paskakärpästä suuremmat eliöt. - Anonyymi00033
Kohdatessa olisin sanonut 0.
- Anonyymi00034
Mu nauratti 😂 Sori.
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mu nauratti 😂 Sori.
Ei haittaa. Nopeasti nuosi hyvin korkeaksikin. Nyt taas tuntuu olevan matalalla.
- Anonyymi00042
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei haittaa. Nopeasti nuosi hyvin korkeaksikin. Nyt taas tuntuu olevan matalalla.
Miksi taas matalalla?
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Miksi taas matalalla?
No kyllähän se siltä näyttää. Ei luota tai halua.
- Anonyymi00038
Oli vähän hakuammuntaa, myönnettäköön. Mutta olen opetellut hiipimään ettei muut huomaa saalista.
- Anonyymi00039
Olisin saanut vähäksi aikaa,mutten lopullisesti.Olen täysin siitä varma.En yrittänyt tällä kertaa, koska tiesin tuon.En voi olla ystävä ihmisen kanssa ketä rakastan kuten mies naista tai nainen miestä.
- Anonyymi00046
Voin vihjata, että yhden miehen mahdollisuudet on noin 99,99 %:ia.
Katsoin kristallipallosta.- Anonyymi00047
Samat yhdelle naiselle. Mennään hänen toiveidensa ja rajojensa mukaan.
- Anonyymi00048
Vähän kateellinen olen.
- Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Samat yhdelle naiselle. Mennään hänen toiveidensa ja rajojensa mukaan.
Tarkennatko vähän?
Tästä ei tullut välttämättä hyvä fiilis 😬 - Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Tarkennatko vähän?
Tästä ei tullut välttämättä hyvä fiilis 😬Meinaan että minä pidän hänestä, mutta kunnioitan hänen päätöstään ja toiveitaan etenemisen suhteen.
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Meinaan että minä pidän hänestä, mutta kunnioitan hänen päätöstään ja toiveitaan etenemisen suhteen.
Minkälaisen päätöksen hän on tehnyt?
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Meinaan että minä pidän hänestä, mutta kunnioitan hänen päätöstään ja toiveitaan etenemisen suhteen.
Eli odotan kunnes hän on valmis, vaikka se veisi useamman kuukauden.
- Anonyymi00055
Anonyymi00052 kirjoitti:
Minkälaisen päätöksen hän on tehnyt?
Ei mitään aavistusta vielä. Luvassa joko riemua tai ahdistunutta itkua.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ei mitään aavistusta vielä. Luvassa joko riemua tai ahdistunutta itkua.
Unohdin tuosta epävarmuuden, jos mikään ei selviä tai etene mihinkään suuntaan, mikä meinaa vaihdellen molempia pitkällä aikavälillä.
- Anonyymi00058
Anonyymi00053 kirjoitti:
Eli odotan kunnes hän on valmis, vaikka se veisi useamman kuukauden.
Tuo valmis sana on ansa ihmiselle tai vittuilua.
- Anonyymi00049
en ollut tarpeeksi,en vissiin varasijoillekaan yltänyt
- Anonyymi00054
Oliko varasijoja edes tarjolla 😉?
Sivusta nainen - Anonyymi00057
Anonyymi00054 kirjoitti:
Oliko varasijoja edes tarjolla 😉?
Sivusta nainenLevitettä vuode löytyy. 👆sivusta
- Anonyymi00060
En halua enää yhtäkään ihmistä elämääni sotkemaan koskaan! Ja turha luulla, että mielipiteeni muuttuisi koskaan!
- Anonyymi00061
En riittänyt, koska rajoitteita elämässä. Ymmärrettävää, ehköpaistaa vielä risukasaankin.
- Anonyymi00062
En ole ajatellut ketään, joten kaikki on hyvin, koska viihdyn todella hyvin yksin!
- Anonyymi00063
Jo vain! Varmalla puheella ollaan ja huomenna nähdään. Nyt kulutetaan aikaa siihen asti...❤️
- Anonyymi00064
En tiedä mitään mahiksista, ei kai tiedetty kumpikaan lopulta mitä haluttiin, mutta oli mukavaa sen ajan kun tunnettiin, yllättävää. On kyllä ikävä, en kiellä. Mahikset ja sellaiset kuulostaa hassulta, meillä vain synkkasi hetken hullun hyvin, siitä ei ainakaan voinut erehtyä.
- Anonyymi00067
0.
- Anonyymi00068
No en todellakaan. Kertakäyttö panoksi olisin kelvannut, en muuhun.
Näitä juttuja kun lukenut melkein vuoden verran niin tuntuu että miehet kaipaa vaan kertakäyttöistä piirakkaa ja se siitä.
Että turha tulla mulle lässyttää mistään rakkaudesta yms.- Anonyymi00080
Rakkaus on eri asia kuin nuo aiemmat kokemuksesi miehistä 👍🏻
- Anonyymi00069
Mahdollisuuteni on noin viisi prosenttia. Aika lailla siltä tuntuu.
- Anonyymi00070
6-7%. Okei oikeesti se on 0%, mutta pakko kääntää tämä kortti, ettei kadu seuraavaa kymmentä vuotta.
- Anonyymi00071
En..... Haluaa paljon nuoremman.
- Anonyymi00074
En ole vielä ajatellut ketään niin että olisin kiinnostunut, koska olen demiseksuaali!
- Anonyymi00076
Eikä kyseessä ole minua paljon nuorempi henkilö!
- Anonyymi00075
Olen liian vanha, vaikka olen nuorempi kuin hän. Hän tykkää alle 32 vuotiaista, mutta yli 21 vuotiaita
- Anonyymi00078
Jonkinlainen ihme täytyisi sattua 😅
- Anonyymi00079
Miksen saisi. Puhumalla asiat selviksi voisimme olla me. Hyvin yksinkertaista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651