Ja kiireet sen mukana🥵
Juhannus tulossa
16
251
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mun kai pitää hakea vaan pottupussi 🤔
- Anonyymi00002
Potut pottuina vai muusina?
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Potut pottuina vai muusina?
Laitan niihin oliiviöljyä (jos on pakko niin rypsiöljyä 😖) ja mausteita ja pistelen vähän haarukalla myös ja eiku uuniin 😋
Sitten minä kalastan lohen eikun menen kauppaan ja ostan jotain makkaran tapaista ja varmasti ketsuppia on ostettava myös.
- Anonyymi00003
Niin kai sitten...
- Anonyymi00004
Turha juhla.
- Anonyymi00006
Joulu on joka vuosi, mutta JUHANNUS on vain kerran vuodessa.
- Anonyymi00007
Juuri niin.johannes Kastajan muistopäivä
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Juuri niin.johannes Kastajan muistopäivä
Johannes oli Jeesuksen edelläkävijä.
Johannes kastoi vedellä.
Jeesus kastoi verellä ja Pyhällä hengellä. (kyllä Jeesukin kastoi vedellä) ettei se oikesti kastanut vedellä vaan vedellä. - Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Johannes oli Jeesuksen edelläkävijä.
Johannes kastoi vedellä.
Jeesus kastoi verellä ja Pyhällä hengellä. (kyllä Jeesukin kastoi vedellä) ettei se oikesti kastanut vedellä vaan vedellä.Tiedän,Raamattu minulle tärkeä.yleensä aamuisin,kahvin jälkeen kaivan Raamatun esiin.
- Anonyymi00008
Pidätkö jotain juhlia?
Oletko nainen?
Sivusta vain tämä mies. - Anonyymi00010
Jaa. Täällä ollaan ilmeisesti palattu vaihteeksi,kuinka voin olla avuksi vaiheeseen. Sinänsä surullista sillä tänään ja eilen laitoin yhteensä neljä työhakemusta, puhumattakaan useammasta, joita olen laittanut aiempina päivinä ja viikkoina.
Ongelmahan tässä on se, että ilmeisesti minun oletetaan hakevan töitä, koissa aloitan täysin alusta ilman aiempien opintojen tuomaa pohjaosaamista tai olevan, jotenkin yhteiskunnallisesti auttavassa työssä ja toisaalta olen jättänyt hakematta töitä, joista olisin ollut kiinnostunut, koska en enää usko, että saisin niitä töitä, jotka minua aidosti motivoivat. Sosiaalipuoli nyt ei ainakaan kiinnosta vaikka kuinka näkisi kärsimystä ja vastoinkäymisiä. - Anonyymi00011
Hyvä. Juhannuksen jälkeen haluan nähdä naisen ja halata.
- Anonyymi00012
Kaljan lanttaaminen kannattaa aloittaa jo tänään niin ei tule kiire.
- Anonyymi00013
Kaljan ylenmääräinen läträäminen ei kannata koskaan . Ainakaan sen perusteella mitä olen sivusta seurannut. Se hyvämpuolihan tässä on ettei tarvitse itse kokeilla, kun on nähnyt huonot puolet ilmankin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kaljan ylenmääräinen läträäminen ei kannata koskaan . Ainakaan sen perusteella mitä olen sivusta seurannut. Se hyvämpuolihan tässä on ettei tarvitse itse kokeilla, kun on nähnyt huonot puolet ilmankin.
Kiire poistuu, aloita nyt heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194909Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä543922Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603493Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732658Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1362386Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta562284Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084