Rakastan sinua hiljaisuudessa

Anonyymi-ap

Rakastan sinua hiljaisuudessa.
Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksinäinen.

Ei ole mitään valitusta eikä odotusta,
vain kohtalosta pientä toivoa, että tiemme risteäisivät uudelleen, vaikka näkisin sinut edes hetkeksi kaukaa.

Asiat, jotka olivat sydämessäni, jäivät lausumatta.
Kaikki jäi keskeneräiseksi. Et kuule huutoani, et tiedä tuskaani. Silti odotan yhä näkeväni sinut.
Sydämeni jokainen lyönti lausuu nimeäsi.

Muistollasi on oma maailmansa,
jossa aika on pysähtynyt ja sydämeni jäänyt vangiksi.
Jokaiselle kadulle on painautunut nimesi ja jokaisella polulla on tuoksusi.

Unelma, jonka olin nähnyt kanssasi, jäi keskeneräiseksi.
Meistä ei tullut valmista tarinaa,
vaan se jäi vanhana kirjana hyllylle lukematta.

Jos koskaan muistaisit minua,
kuuntelisit hiljaisuuttani sanoja, jotka jäivät lausumatta, ne voit sydämelläsi tuntea.

42

1224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kaunista 💗

• Anonyymi00036

Totta, itse olen suurimman erehdykseni kokenut silloin, kun uskoin liian hyvään toisesta ja vain ensivaikutelman tuoman vahvan tunteen vuoksi, olin utelias, annoin paljon anteeksi niitä negatuntemuksia, joita myös koin ja syntyi paljon. Jostain syystä halusin uskoa aina vaan liian hyvään toisesta?

Tämä oli elämäni moka (annoin liikaa aikaa toivolle paremmasta), josta maksoin kovan hinnan ja vain omaa tyhmyyttäni. Tietämättä apn kokemaa, mut tunteva ihminen tuntee silloin suuria tunteita ja iloa, surua aistimusten mukaan, kuitenkin aina enemmän myönteisiä asioita?

Totesin vain itselleni, että moni kakku päältä kaunis jne. Elämä opetti kerralla ja karusti. En lämpene enää samalla tavalla ensivaikutelmaan vaan enempi epäröin, mitä naisen pinnan alle on piilotettuna, mitä en toisessa näe, Varovainen syytä olla mehenkin.

Aplle toivon hyvää ja onnistumisia, varovaisuutta kans, monen roolin alla ei aina löydy sitä hyvää sisintä, jota kaikki kaipaa lopulta toisessa. Oma muuri on nyt sellainen, et sen läpi ei pääse kuin todellisen luottamuksen syntyminen toiseen. Elämä on!?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Totta, itse olen suurimman erehdykseni kokenut silloin, kun uskoin liian hyvään toisesta ja vain ensivaikutelman tuoman vahvan tunteen vuoksi, olin utelias, annoin paljon anteeksi niitä negatuntemuksia, joita myös koin ja syntyi paljon. Jostain syystä halusin uskoa aina vaan liian hyvään toisesta?

Tämä oli elämäni moka (annoin liikaa aikaa toivolle paremmasta), josta maksoin kovan hinnan ja vain omaa tyhmyyttäni. Tietämättä apn kokemaa, mut tunteva ihminen tuntee silloin suuria tunteita ja iloa, surua aistimusten mukaan, kuitenkin aina enemmän myönteisiä asioita?

Totesin vain itselleni, että moni kakku päältä kaunis jne. Elämä opetti kerralla ja karusti. En lämpene enää samalla tavalla ensivaikutelmaan vaan enempi epäröin, mitä naisen pinnan alle on piilotettuna, mitä en toisessa näe, Varovainen syytä olla mehenkin.

Aplle toivon hyvää ja onnistumisia, varovaisuutta kans, monen roolin alla ei aina löydy sitä hyvää sisintä, jota kaikki kaipaa lopulta toisessa. Oma muuri on nyt sellainen, et sen läpi ei pääse kuin todellisen luottamuksen syntyminen toiseen. Elämä on!?

Olet tehnyt hyvän muutoksen. On järkevää selvittää, kuka se toinen ihminen on, ennenkuin syöksyy tunnesuhteeseen. Ei pitäisi antaa itsensä liikaa kiintyä, ellei edes tiedä onko jatkolle mitään edellytyksiä. Kiintymystä pystyy säätelemään esimerkiksi siten, että ei anna toisen ihmisen täyttää ajatuksia ja pitää kiinni omista menoista, ihmissuhteista, töistä, harrastuksista ja velvoitteista.
        Varovaisuudesta ole mitään haittaa, sen sijaan varomattomasti heittäytyvä joutuu keräilemään sydämensä palasia ehkä pitkäänkin. 💔

• Anonyymi00002

Kaunis viesti jollekin. Toivottavasti tienne risteävät uudelleen. Jos molemmat vapaita ja tunteita kerran oli. (sivusta.)

• Anonyymi00003

Teen väärin meitä kohtaan. Sydämeni reistailu kertoo sen. Mutta oikein maailmaa ja oikeudenmukaisuutta kohtaan. Sydämeni reistailu sanoo senkin. Älä laita minua enää samaan tilanteeseen, ole kiltti. Toivon sinulle onnea ja rsitiriidattomuutta aivan muissa kuvioissa.

• Anonyymi00004

🥺🥹💔

• Anonyymi00005

Niin kaunista, että onko ap ihan itse väsännyt? Vai onko tekoälyn luomus?

• Anonyymi00006

Tekoäly ei varmaan pysty tuomaan tunteita niin hyvin esiin. Tsemppiä. (sivusta.)

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tekoäly ei varmaan pysty tuomaan tunteita niin hyvin esiin. Tsemppiä. (sivusta.)

Tekoäly pystyy jäljittelemään ihmisten diibadaabaa hyvinkin. Ei siinä mitään tunnetta tarvita, kun laitetaan kauniita sanoja peräkkäin. "Rakkaus, hiljaisuus, sydän, yksinäinen, valitus, odotus, muistot, lukematon tarina, hiljaisuus.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tekoäly pystyy jäljittelemään ihmisten diibadaabaa hyvinkin. Ei siinä mitään tunnetta tarvita, kun laitetaan kauniita sanoja peräkkäin. "Rakkaus, hiljaisuus, sydän, yksinäinen, valitus, odotus, muistot, lukematon tarina, hiljaisuus.

Järkyttävää soopaa tekoälyllä tuotetut horinat. Sen kanssa pelleillessä porukalta katoaa pikkuhiljaa sekä kirjoitus- että ajattelutaito... 😟 Niistä ei kannattaisi luopua vapaaehtoisesti.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Järkyttävää soopaa tekoälyllä tuotetut horinat. Sen kanssa pelleillessä porukalta katoaa pikkuhiljaa sekä kirjoitus- että ajattelutaito... 😟 Niistä ei kannattaisi luopua vapaaehtoisesti.

Tunteiden purkaminen hieman hienommilla sanoilla ei ole mitään tähtitiedettä, ettei kuka tahansa voisi kirjoittaa. Miksi kaikki pitää liittää tekoälyyn? Ihmisen ajattelukyky ei ole vielä onneksi niin alentunut, että kaikessa pitäisi turvautua tekoälyyn.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Voisit kokeilla joskus ja verrata sitten aitoon ihmisen tekemään vuodatukseen. Tekoäly on parhaimmillaan asiatekstin laatimisessa, koska sillä on käytettävissä melkein kaikki olemassa oleva tieto nettimaailmasta. Tunteet ovat taas hyvin inhimillistä alkuperää ja sitä ei tekoäly voi jäljitellä ihan samalla intensiteetillä. Voi hyvin!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Et voi niin varmasti kommentoida, että teksti on tekoälyn tekemä, koska et ole sen kirjoittaja. Jos et itse kykene tuottamaan tekstiä omasta päästäsi, älä oleta, etteivät muutkin osaa.

• Anonyymi00008

"Olen odottanut sinua vuosisatojen ajan" Jepjep.
      Joulupukkihan kirjoittajan täytyy olla, kuka muu on elänyt vuosisatoja? Eikö Joulumuorl nyt enää kelpaakaan? Ei ole oikein hylätä hyvää vaimoa, muista se, Joulupukki-pukki. 🎅

• Anonyymi00032

Mustanaamio on elänyt rikoksia vastaan vuosisatojen ajan. Vaeltava aave, jota ei kannata suututtaa.

• Anonyymi00009

Olet tainnut tavata kaksoisliekkisi. ☺️

Älä huolehdi: he eivät useinkaan elä yhdessä. Heidän ei tarvitse, koska heidän yhteytensä on niin vahva muutenkin. Hämmentävää se tietysti on.

Olosi on siis tuskainen? Olisikohan se toinen henkilö se henkisellä polulla pidemmälle edennyt? Yleensä sillä pidemmälle edenneellä on hieman helpompaa, koska se osapuoli on yhteydessä energioihin, joista saa lohtua.

Sitten hyvät uutiset: se toinen, jos hän on liekkiparisi, tuntee kyllä rakkautesi. ☺️ Hän todennäköisesti jopa lähettää sinulle lohtua tilanteeseesi. Sydämesi ei ole yksin. Hengitä syvään ja nauti elämästä. Rakkaus on yhteyden energia, ei kärsimyksen.

• Anonyymi00011

Ihmiset ovat maailmansivu rakastuneet toisiinsa, eikä kukaan osaa tyhjentävästi kertoa miksi. "Kaksoisliekit" ja "sielunkumppanit" ovat vain ihmisen räpiköivää yritystä selittää asiaa, jota ihminen ei voi selittää eikä hallita.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ihmiset ovat maailmansivu rakastuneet toisiinsa, eikä kukaan osaa tyhjentävästi kertoa miksi. "Kaksoisliekit" ja "sielunkumppanit" ovat vain ihmisen räpiköivää yritystä selittää asiaa, jota ihminen ei voi selittää eikä hallita.

Rakastuminen noudattaa kyllä lainalaisuuksia, jotka myös pystyy huomaamaan, jos niistä haluaa tietää. Pakko ei tietenkään ole huomata tai edes haluta tietää.

Rakkaus tuo aina elämään jotain sellaista, jota siitä puuttuu. ☺️ Kaipaus on ihmisen tapa katsoa sinne suuntaan, mihin hän haluaa mennä. Ei välttämättä konkreettisesti mutta jollain tavalla. Rakkaus herättää meissä niitä piirteitä, jotka aiemmin nukkuivat.

Muiden selityksiä ei kuitenkaan kannata uskoa. Vain omalla kokemuksella on merkitystä.

• Anonyymi00014

Tämä kaksoisliekki teoria on mielenkiintoinen. Onko sinulla henkilökohtaista kokemusta, vai oletko muutoin perehtynyt aiheeseen?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tämä kaksoisliekki teoria on mielenkiintoinen. Onko sinulla henkilökohtaista kokemusta, vai oletko muutoin perehtynyt aiheeseen?

On kokemusta tuosta, ja paljon muustakin yliluonnolliseksi kuvaillusta. Voit kysyä mitä haluat, niin vastaan parhaan tietoni ja kokemukseni mukaan.

-00009

• Anonyymi00015

Kaunista ja haikeaa. ❤️

• Anonyymi00017

Muuten hyvä, mutta vuosisatojen ajan odottaminen rikkoo illuusion. Mikä vampyyri olet? 😂

• Anonyymi00018

Hän varmaankin muistaa aikaisempia elämiään muissa kehoissa. ☺️ Hän on tuntenut tässä elämässään samaa tyhjyyttä ja kaipuuta kuin niissä aikaisemmissa elämissään, ennen kuin rakastui siihen henkilöön, jota oli kauan kaivannut.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Hän varmaankin muistaa aikaisempia elämiään muissa kehoissa. ☺️ Hän on tuntenut tässä elämässään samaa tyhjyyttä ja kaipuuta kuin niissä aikaisemmissa elämissään, ennen kuin rakastui siihen henkilöön, jota oli kauan kaivannut.

Humpuukia. Nykyajan ihmisen pitää olla sen verran fiksu, että ei usko mihinkään "aikaisempiin elämiin muissa kehoissa" ellei tiede todista sitä oikeaksi.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Humpuukia. Nykyajan ihmisen pitää olla sen verran fiksu, että ei usko mihinkään "aikaisempiin elämiin muissa kehoissa" ellei tiede todista sitä oikeaksi.

Reinkarnaatiosta on tehty paljon tutkimusta, ja myös koulutetut ja fiksut ihmiset pitävät ilmiötä mahdollisena. ☺️

Useimmat tutkimukset ovat tapaustutkimuksia, joissa noin alle 7-vuotias lapsi on kertonut aikaisemmasta elämästään toisessa kehossa, ja tuollaisen kerrotunlaisen elämän historiallinen olemassaolo on voitu verifioida.

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1550830721000951

Vähän hankalaa varsinainen luonnontieteellinen "todistaminen" on, koska meillä ei ole mittalaitteita, joilla voitaisiin tutkia kehosta irrallaan olevaa tietoisuutta, joka on edellytys reinkarnaation tapahtumiselle. Siihen tarvittaisiin ns. kehosta poistumisen tutkimusta. Kannattaa katsoa esim. neurokirurgi Eben Alexanderin kirjoja, joissa hän kuvailee omia kokemuksiaan kehon ja tietoisuuden irtaantumisesta toisistaan. Hän ainakin tietää jo ammattinsa puolesta, miten aivot toimivat. 😉

Ihan täydeksi humpuukiksi en siis aihetta sanoisi. Sinä et selvästikään ole siihen tutustunut, eikä sinun tietysti tarvitsekaan, ellet halua. Ethän kuitenkaan väitä, ettei aihetta olisi tutkittu. ☺️

• Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tämä. Joku tolkku olis hyvä olla ihmisellä. Ehkä ajatus yhdestä elämästä, joka pitää käyttää oikein, on joillekin liikaa.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Uskoohan jotkut johonkin jumalaan, mä uskon mihin mä haluan.

• Anonyymi00021

Siinä olisi pitänyt kirjoittaa 'kuin vuosisatoja', mutta sana 'kuin' jäi pois eikä sitä jälkikäteen voinut muokata. Ilmeisesti se oli niin tärkeä osa tätä kirjoitusta, että se herätti niin paljon huomiota. Näitä kirjoitan hänelle, kun ikävä on pahimmillaan. Usein kirjoitan ne paperille ja hävitän ne, mutta tämän haluaisin jakaa täällä.

-Ap

• Anonyymi00023

Älä huolehdi tuollaisia. ☺️ Muistojesi ja rakkautesi maailmassa puhutaan luultavasti jotain aivan toisenlaista kieltä kuin kirjoitettua suomea. Et saa kuitenkaan muotoiltua tänne kaikkea sitä kaunista, mitä sydämesi tuntee, vaikka miten yrittäisit. 🤗

• Anonyymi00024

Montakos sataa vuotta vanha olet kun olet kerran vuosisatoja odottanut

• Anonyymi00025

Fuck off!

• Anonyymi00027

Aloitus oli varmaankin naiselta miehelle, eikö niin? Sillä harvassa mahtaa olla ne miehet, jotka osaa kirjoittaa noin kauniisti.

• Anonyymi00028

Oliko???

• Anonyymi00030

Oli se naiselta miehelle.

Ap

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Oli se naiselta miehelle.

Ap

Hieman ärsyttäviä nuo sukuelinten muodon tivaajat. 😅 Tekstissäsi on kaunis feminiininen energia. ☺️

• Anonyymi00033

Minä muistan sinua. Rakastan hiljaa minäkin.

• Anonyymi00034

Kyllä vain, samoin tunnen minäkin.

• Anonyymi00037

en vielä tunne omaa rakastani… tahdon miehen joka on heti kanssani satasella messissä…. 🫶

• Anonyymi00038

Oletpa itserakas , toivot että sinua rakastettaisiin ,

• Anonyymi00039

Kuulostaa minusta terveelliseltä itsekkyydeltä.

• Anonyymi00041

Oma elämäni, tai joidenkin toisten elämät ja heidän valinnat omissa elämissään eivät kuulu minulle tai kenellekkään muullekkaan, mutta niin kauan kun noudatan palstan sääntöjä tai yleistä etiikkaa -asiallisuutta, minulla on oikeus kommentoida toisen kirjoittajan tekstiä, musiikkia tai kuvasisältöä täällä S24 foorumilla anonyyminä jos vain haluan niin.

Aloittaja on ymmärtänyt aidosta pyyteettömästä rakkaudesta sen keskeisimpiä tunteita joita olen todellakin todellakin käynyt myös itse läpi nuoruuden huumassani ja toivon kaikille niille voimia koko sydämestäni jotka kulkevat yössä kuten minä ainoina valoina vain kaupungin valot ja toivo sen ikkunan näkemisestä jonka takana oletan rakkaani olevan.

• Anonyymi00042

Anders Behring Breivik morjesta haluatko tulla Norjaan haistelemaan minun kaasujani

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1174
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      840
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      603
    6. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      532
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe