Sähkönhinta nousee koko ajan eli aurinkopaneelit tontille

Anonyymi-ap

Muutama paneeli puolikaareen liki pystyyn loivasti ylöspäin 50cm irti maasta. Keskipäivän kohdalla on kaaren keskiosa. Ja sitten invertteri ja sen perään akkua mitä kukkaro sallii. Vaikka vevorin keskus invertteri mihin paneelit tulee. On selkeät ohjeet. Kaapelin kaivamista jonkin verran ja sisälle pari pistorasiaa koneille mitkä vie sähköä. Ai ne akut lifepo4 ,sisälle johonkin hyvään paikkaan. Pannuhuoneen viilein kohta tai semmoinen vastaava tekninen tila. Harvinaista että syttyy lifepo4 akku joten olen enemmän huolissani siitä samsungin puhelimestasi palon suhteen. No niin olet pienentänyt sähkölaskuasi suht edullisesti ja neutralisoinut miinukselle sähkön hinnan jatkuva nousu trendin. Keskitalvella on tuotto hyvin pientä mutta yllätyt miten sähköä silti tulee! Marras,joulu,tammi on hyvin pieni tuotto. Muuta 9 kk tuottaa jo hyvin ”ilmaista” sähköä. Sähkömies voi tarkistella tekosi ja jos et osaa ensin otat youtube istuntoja niin osaat ja ymmärrät miksi.

4

110

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen tätä jo suunnitellut viimeiset 20 vuotta, mutta verottaja ja työnantaja on kupannut mut niin kuivasuiseksi ettei vieläkään ole pelimerkkejä riittävästi. Kaks kertaa on pyydetty tarjous ja katselmus paneeleista mutta edelleen liian kova hankintahinta. Sit markkinoille tuleekin jo temu tasoista roskaa mitä ei enää kannata pihalleen raahata.

• Anonyymi00002

Mitä sellaiset paneelit maksaa joita ja joilla syntyy säästöä,
      Kun sijoittaa niihin raahha tulee kait kuluja ei säästöjä

Mulla nyt paneelien tuotto aikaan sähkölasku ollut 2okwh päivässä

Että kantaakos hankki kuin niistä on hyötyy van kesällä milloin sähköö menee eri vähän ja hintakin halpaa

• Anonyymi00003

Samoin paneeleiden asennus hintakin nousee päivittäin

Mistä parhaat ja edulliset paneelit hankitaa

• Anonyymi00004

Kukaan ei tiedä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1554
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      979
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      931
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      94
      897
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      777
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      622
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      621
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      235
      610
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      607
    10. 49
      577
    Aihe