Muutama paneeli puolikaareen liki pystyyn loivasti ylöspäin 50cm irti maasta. Keskipäivän kohdalla on kaaren keskiosa. Ja sitten invertteri ja sen perään akkua mitä kukkaro sallii. Vaikka vevorin keskus invertteri mihin paneelit tulee. On selkeät ohjeet. Kaapelin kaivamista jonkin verran ja sisälle pari pistorasiaa koneille mitkä vie sähköä. Ai ne akut lifepo4 ,sisälle johonkin hyvään paikkaan. Pannuhuoneen viilein kohta tai semmoinen vastaava tekninen tila. Harvinaista että syttyy lifepo4 akku joten olen enemmän huolissani siitä samsungin puhelimestasi palon suhteen. No niin olet pienentänyt sähkölaskuasi suht edullisesti ja neutralisoinut miinukselle sähkön hinnan jatkuva nousu trendin. Keskitalvella on tuotto hyvin pientä mutta yllätyt miten sähköä silti tulee! Marras,joulu,tammi on hyvin pieni tuotto. Muuta 9 kk tuottaa jo hyvin ”ilmaista” sähköä. Sähkömies voi tarkistella tekosi ja jos et osaa ensin otat youtube istuntoja niin osaat ja ymmärrät miksi.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Olen tätä jo suunnitellut viimeiset 20 vuotta, mutta verottaja ja työnantaja on kupannut mut niin kuivasuiseksi ettei vieläkään ole pelimerkkejä riittävästi. Kaks kertaa on pyydetty tarjous ja katselmus paneeleista mutta edelleen liian kova hankintahinta. Sit markkinoille tuleekin jo temu tasoista roskaa mitä ei enää kannata pihalleen raahata.
- Anonyymi00002
Mitä sellaiset paneelit maksaa joita ja joilla syntyy säästöä,
Kun sijoittaa niihin raahha tulee kait kuluja ei säästöjä
Mulla nyt paneelien tuotto aikaan sähkölasku ollut 2okwh päivässä
Että kantaakos hankki kuin niistä on hyötyy van kesällä milloin sähköö menee eri vähän ja hintakin halpaa - Anonyymi00003
Samoin paneeleiden asennus hintakin nousee päivittäin
Mistä parhaat ja edulliset paneelit hankitaa - Anonyymi00004
Kukaan ei tiedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20955Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl504821- 48776
- 45702
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE180589Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59558Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550